Návštěvník Evzen Odesláno 12. května 2021 Sdílet Odesláno 12. května 2021 Nevíme podrobnosti o důvodu dnešního výpadku v Brně Bystrci? Cca v 15 hodin šlus, na stránkách výpadků info, že do 19 by mělo být zprovozněno a teď už tam píšou 22... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444427 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel - Vodafone Odesláno 12. května 2021 Sdílet Odesláno 12. května 2021 Jde o kompletní výpadek služeb způsobený přerušeným optickým kabelem. Optický kabel byl přerušen při stavební práci v městském tunelu v Brně. Aktuálně již technici sváří všechny optická vlákna dohromady. Postupně se tak budou služby obnovovat, dle toho jak technici svaří jednotlivá vlákna k sobě. Díky rozsahu výpadku je předpoklad obnovení služeb až ve večerních hodinách. 1 3 Citovat Jiná služba Neomezeně Jiná služba Vodafone TV Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444428 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 12. května 2021 Sdílet Odesláno 12. května 2021 Bylo by možné do budoucna zařídit zveřejňování těch důvodů? Nějaký stručný popis jako tenhle. Myslím, že nebudu sám, koho zajímají i souvislosti, ne jen suchá informace o termínu nápravy. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444429 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel - Vodafone Odesláno 12. května 2021 Sdílet Odesláno 12. května 2021 Rozumím tomu, ale ve většině případů jsou informace na výpadkovém webu a v hlasovém průvodci zákaznického centra zautomatizovány. Proto tak může tento detail chybět. Každopádně pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně. Citovat Jiná služba Neomezeně Jiná služba Vodafone TV Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444430 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 12. května 2021 Sdílet Odesláno 12. května 2021 Samozřejmě, že jsou automatizované, takže můžou automaticky doplnit ten důvod výpadku, který je nepochybně v systému taky někde uložen. A o to šlo.Muset se někde dožadovat a doptávat informací, které by bylo slušné a logické poskytnout rovnou a bez ptaní, je poněkud nedůstojné... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444437 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namec Odesláno 12. května 2021 Sdílet Odesláno 12. května 2021 (upraveno) @Pavel - Vodafone"pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně" To by snad mělo být samozřejmé,informovat zákazníky o výpadcích nejenom v hlasovém průvodci,ale i zde,na FB atd.Pamatuji si,že za UPC to tak fungovalo Upraveno 12. května 2021 uživatelem namec Citovat - - - - Brno-Kohoutovice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444438 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.