Přejít na obsah

Výpadky


Návštěvník Roman Brauner

Doporučené příspěvky

Jde o kompletní výpadek služeb způsobený přerušeným optickým kabelem. Optický kabel byl přerušen při stavební práci v městském tunelu v Brně. Aktuálně již technici sváří všechny optická vlákna dohromady. Postupně se tak budou služby obnovovat, dle toho jak technici svaří jednotlivá vlákna k sobě. Díky rozsahu výpadku je předpoklad obnovení služeb až ve večerních hodinách.

  • To se mi líbí 1
  • Děkuji 3
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Jiná služba
  • Vodafone TV
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444428
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

Bylo by možné do budoucna zařídit zveřejňování těch důvodů? Nějaký stručný popis jako tenhle. Myslím, že nebudu sám, koho zajímají i souvislosti, ne jen suchá informace o termínu nápravy.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444429
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím tomu, ale ve většině případů jsou informace na výpadkovém webu a v hlasovém průvodci zákaznického centra zautomatizovány. Proto tak může tento detail chybět. Každopádně pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně.

  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Jiná služba
  • Vodafone TV
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444430
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

Samozřejmě, že jsou automatizované, takže můžou automaticky doplnit ten důvod výpadku, který je nepochybně v systému taky někde uložen.
A o to šlo.
Muset se někde dožadovat a doptávat informací, které by bylo slušné a logické poskytnout rovnou a bez ptaní, je poněkud nedůstojné...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444437
Sdílet na ostatní stránky

@Pavel - Vodafone"pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně"

To by snad mělo být samozřejmé,informovat zákazníky o výpadcích nejenom v hlasovém průvodci,ale i zde,na FB atd.Pamatuji si,že za UPC to tak fungovalo

Upraveno uživatelem namec
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40549-v%C3%BDpadky/page/8/#findComment-444438
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...