Ivo Mašek Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 Na email mě z UPC / Vodafone přišlo tohle zajímavé upozornění: Je to pro tento měsíc. Každý měsíc mě přichází tato informace (to asi i vám všem). Ovšem teď poprvé s dodatkem, že ONI mají nějaké technické problémy a JÁ je mám řešit. Vím, že Vodafone má k SIPO negativní vztah a že časem SIPO zruší a budu to platit bankovním příkazem. Že by tyhle nespecifikované "technické" důvody byly tím zrušením? Stejné info formou SMS mě přišlo, dokonce 2x za sebou, na telefon. Přišlo to i někomu dalšímu z vás., nebo jsem byl vybrán coby pokusný králík? Každopádně si nejdříve počkám na výpis SIPO, jestli je tam částka stržen, či nikoli. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 U mě všechno ok. Žádné poplašné zprávy nechodí. Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167440 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 9. července 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. července 2020 Aha. Tak jestli také používáš SIPO a "technické potíže" ti nepřišli ......... tak asi budu tím pokusným králíkem. No každopádně si nejdříve počkám na výpis SIPO. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167441 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza333 Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 U mě taky všechno OK, vše funguje tak jak má Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167442 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 9. července 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. července 2020 Tak je i zvláštní, že na web Moje UPC mě žádné "technické potíže" také nepřišly a žádná informace s žádostí, abych něco platil extra mimo SIPO tam také není. Ach jo. Proč zrovna já musím mít nějaký problém. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167443 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 (upraveno) Ahoj. Pouzivam SIPO. Vcera mi poprve prisla SMS se stejnym znenim. Takze v tom nejste sam. Osobme doufam, ze to nebude pokracovat, s inkasem mam problem, protoze mam jiz Vodafone mobilni tarif a musel bych jim povolit neomezene inkaso. Nyni je omezuji na jednou mesicne. PS: SIPO mi chodi mejlem a UPC/Vodafone tam opravdu nemam Upraveno 9. července 2020 uživatelem Tube Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167444 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 (upraveno) Myslim, ze vysvetleni je mnohem prozaictejsi - je vseobecne znamo, ze ruzni klienti maji ruzna zuctovaci obdobi (od - do v mesici)... stejne tak je znamo, ze prikaz k uhrade pres SIPO se musi zadat Ceske poste do nejakeho 25. v mesici. No a protoze Vodafone se samozrejme nebude srat s kazdym zakaznikem zvlast a vypocitavat, kdy presne prevest platby toho ktereho zakaznika od UPC pod Vodafone, ale udela to nejak najednou pro vsechny, urcitych zakazniku se dotkla tahleta neprijemnost, ze se - vzhledem k jejich konkretni zuctovaci periode - ta zmena zadala prilis pozde na to, aby prechod probehl plynule a bezvypadkove. To je asi cele. Upraveno 9. července 2020 uživatelem Evzen Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167446 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 9. července 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. července 2020 (upraveno) Reakce na Tube: Aha. Tak v tom tedy nejsem sám. Já si nechávám SIPO posílat papírově. A ještě nedošlo. Každopádně mají zajímavé "technické problémy". Kdyby jsme byli z jednoho kraje, tak bych to pochopil, ale jsme každý na opačné straně republiky. No, jsem zvědav, jak to bude pokračovat dál. Citovat No a protoze Vodafone se samozrejme nebude srat s kazdym zakaznikem zvlast a vypocitavat, kdy presne prevest platby toho ktereho zakaznika od UPC po Vodafone Že jim to doteď nevadilo, respektivě že se s tím s*ali. ..... je docela možné, že se přestanou s*át úplně se vším. Upraveno 9. července 2020 uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167447 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 Taky tak... Ale stalo se mi i pred asi 10 lety, ze mi poslali ze jsem v prodleni s platbou, ackoliv jsem mel svoleni k inkasu a castka byla nissi, nez nastaveny limit. Musel jsem taky zaplatit rucne. Ale ted byl na fakture UPC aspon QR kod, takze jsem vse uz zadal jen upravil datum splatnosti po vyplate. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167449 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza333 Odesláno 9. července 2020 Sdílet Odesláno 9. července 2020 Já mám dojem že je to problém na tom sipu jak nahoře někdo píše tak ten příkaz se musí dát k 25 v měsíci, nechci kecat ale už je to dlouho co jsem to nastavoval ale myslím že to musí bejt k 15 v měsíci jinak je to až o měsíc dýl a taky záleží jakej limit tam je nastavenej tam je těch možností víc.... pevná částka nebo limit do nějáký částky aby tohle nebyl ten problém Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167461 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.