Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Na email mě z UPC / Vodafone přišlo tohle zajímavé upozornění:

2020-07-09-132912.jpg

Je to pro tento měsíc.

Každý měsíc mě přichází tato informace (to asi i vám všem). Ovšem teď poprvé s dodatkem, že ONI mají nějaké technické problémy a JÁ je mám řešit. Vím, že Vodafone má k SIPO negativní vztah a že časem SIPO zruší a budu to platit bankovním příkazem. Že by tyhle nespecifikované "technické" důvody byly tím zrušením?

Stejné info formou SMS mě přišlo, dokonce 2x za sebou, na telefon.

Přišlo to i někomu dalšímu z vás., nebo jsem byl vybrán coby pokusný králík? Každopádně si nejdříve počkám na výpis SIPO, jestli je tam částka stržen, či nikoli.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/
Sdílet na ostatní stránky

Aha. Tak jestli také používáš SIPO a "technické potíže" ti nepřišli ......... tak asi budu tím pokusným králíkem. No každopádně si nejdříve počkám na výpis SIPO.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167441
Sdílet na ostatní stránky

Tak je i zvláštní, že na web Moje UPC mě žádné "technické potíže" také nepřišly a  žádná informace  s žádostí, abych něco platil extra mimo SIPO tam také není. 

Ach jo. Proč zrovna já musím mít nějaký problém.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167443
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Pouzivam SIPO. Vcera mi poprve prisla SMS se stejnym znenim. Takze v tom nejste sam. Osobme doufam, ze to nebude pokracovat, s inkasem mam problem, protoze mam jiz Vodafone mobilni tarif a musel bych jim povolit neomezene inkaso. Nyni je omezuji na jednou mesicne. 

PS: SIPO mi chodi mejlem a UPC/Vodafone tam opravdu nemam

Upraveno uživatelem Tube
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167444
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

Myslim, ze vysvetleni je mnohem prozaictejsi - je vseobecne znamo, ze ruzni klienti maji ruzna zuctovaci obdobi (od - do v mesici)... stejne tak je znamo, ze prikaz k uhrade pres SIPO se musi zadat Ceske poste do nejakeho 25. v mesici.
No a protoze Vodafone se samozrejme nebude srat s kazdym zakaznikem zvlast a vypocitavat, kdy presne prevest platby toho ktereho zakaznika od UPC pod Vodafone, ale udela to nejak najednou pro vsechny, urcitych zakazniku se dotkla tahleta neprijemnost, ze se - vzhledem k jejich konkretni zuctovaci periode - ta zmena zadala prilis pozde na to, aby prechod probehl plynule a bezvypadkove.

To je asi cele.

Upraveno uživatelem Evzen
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167446
Sdílet na ostatní stránky

Reakce na Tube:

Aha. Tak v tom tedy nejsem sám. Já si nechávám SIPO posílat papírově. A ještě nedošlo.

Každopádně mají zajímavé "technické problémy". Kdyby jsme byli z jednoho kraje, tak bych to pochopil, ale jsme každý na opačné straně republiky. No, jsem zvědav, jak to bude pokračovat dál.

 

Citovat

No a protoze Vodafone se samozrejme nebude srat s kazdym zakaznikem zvlast a vypocitavat, kdy presne prevest platby toho ktereho zakaznika od UPC po Vodafone

Že jim to doteď nevadilo, respektivě že se s tím s*ali. ..... je docela možné, že se přestanou s*át úplně se vším.

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167447
Sdílet na ostatní stránky

Taky tak... Ale stalo se mi i pred asi 10 lety, ze mi poslali ze jsem v prodleni s platbou, ackoliv jsem mel svoleni k inkasu a castka byla nissi, nez nastaveny limit. Musel jsem taky zaplatit rucne. Ale ted byl na fakture UPC aspon QR kod, takze jsem vse uz zadal jen upravil datum splatnosti po vyplate. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167449
Sdílet na ostatní stránky

Já mám dojem že je to problém na tom sipu jak nahoře někdo píše tak ten příkaz se musí dát k 25 v měsíci, nechci kecat ale už je to dlouho co jsem to nastavoval ale myslím že to musí bejt k 15 v měsíci jinak je to až o měsíc dýl a taky záleží jakej limit tam je nastavenej tam je těch možností víc.... pevná částka nebo limit do nějáký částky aby tohle nebyl ten problém

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/40558-sipo-technick%C3%A9-d%C5%AFvody/#findComment-167461
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...