Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, celý měsíc mám problém s výpadky, rychlost netu je jak před 10 roky. Platím 30 mb/s net, pak si udělám test na upc a ejhle 0,9 mb/s? To si už v UPC děláte srandu z lidí nebo co? Za takové problémy nehodlám platit ani korunu, takže pokud byste mi tohle mohli vysvětlit(jedná se o část Brno-Černovice) nebo poradit jak mám okamžitě odstoupit od smlouvy. Děkuji Weiss

Odesláno

Zkus udělat malý test,

testuj bez připojeného routeru:

 

Podívejse do rozhraní modemu,co ukazuje za hodnoty v položce signal :

http://192.168.100.1/ nebo

http://192.168.1.1/

a dej ty výsledky měrění sem.

 

Pak to zkus ještě přemeřit programem WinMTR, který ukáže hodnoty odezvy a ztráty paketů po cestě:

download/WinMTR-v091.zip

Do pole host zadej třeba seznam.cz , nech to běžet pár minut.

a pak pomocí Copy text to clipboard zkopíruj výsledky a dej zase sem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jojo díky, jinak se omlouvám, byl sem trošku vytočený, vždycky když něco potřebuju, tak je s tím problém :mrgreen:

Ale na stránkách UPC měli uvedený nějaký výpadky přímo na mé adrese, tak se na to ještě zeptám.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community