Návštěvník David Weiss Odesláno 20. října 2013 Sdílet Odesláno 20. října 2013 Dobrý den, celý měsíc mám problém s výpadky, rychlost netu je jak před 10 roky. Platím 30 mb/s net, pak si udělám test na upc a ejhle 0,9 mb/s? To si už v UPC děláte srandu z lidí nebo co? Za takové problémy nehodlám platit ani korunu, takže pokud byste mi tohle mohli vysvětlit(jedná se o část Brno-Černovice) nebo poradit jak mám okamžitě odstoupit od smlouvy. Děkuji Weiss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 20. října 2013 Sdílet Odesláno 20. října 2013 Zkus udělat malý test, testuj bez připojeného routeru: Podívejse do rozhraní modemu,co ukazuje za hodnoty v položce signal : http://192.168.100.1/ nebo http://192.168.1.1/ a dej ty výsledky měrění sem. Pak to zkus ještě přemeřit programem WinMTR, který ukáže hodnoty odezvy a ztráty paketů po cestě: download/WinMTR-v091.zip Do pole host zadej třeba seznam.cz , nech to běžet pár minut. a pak pomocí Copy text to clipboard zkopíruj výsledky a dej zase sem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David Weiss Odesláno 20. října 2013 Sdílet Odesláno 20. října 2013 Jojo díky, jinak se omlouvám, byl sem trošku vytočený, vždycky když něco potřebuju, tak je s tím problém Ale na stránkách UPC měli uvedený nějaký výpadky přímo na mé adrese, tak se na to ještě zeptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.