Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim,mám modem od UPC a zdá se mi že pomalu odchází.Někdy třeba 10x za den se sám restartuje a někdy třeba vůbec,ale to se stane jen někdy :)

Co mám dělat když si myslim že je porouchanej?Vymění mi ho UPC?A pokud jo tak kolik budu muset platit?Poraďte mi prosím,tenhle problém už řešim docela dlouho,nejdřív jsem si myslel že mám v čudu noťas,pak zase wifi router protože ten mám k modemu napojenej ale nejspíš to bude právě modemem protože furt padá a vždycky naběhne až za tři minuty atd...Tak co mi poradíte?

Odesláno

stejně tak může bejt v čudu napájecí adaptér modemu nebo samotná upc síť, že :cool:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No a jak to zjistim 8)

Odesláno

výměnou adaptéru se stejnejma parametrama za jinej a telefonátem na klientský centrum :cool:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No jo jenže jinej nemám a abych jen tak na zkoušku kupoval adaptér...Zkoušel jsem zahejbat kabelama a nic,žádnej výpadek...Podle mě je kabeláž v pohodě.Musim přijít na to co to přesně je.

Odesláno
Zdravim,mám modem od UPC a zdá se mi že pomalu odchází.Někdy třeba 10x za den se sám restartuje a někdy třeba vůbec,ale to se stane jen někdy :)

Co mám dělat když si myslim že je porouchanej?Vymění mi ho UPC?A pokud jo tak kolik budu muset platit?Poraďte mi prosím,tenhle problém už řešim docela dlouho,nejdřív jsem si myslel že mám v čudu noťas,pak zase wifi router protože ten mám k modemu napojenej ale nejspíš to bude právě modemem protože furt padá a vždycky naběhne až za tři minuty atd...Tak co mi poradíte?

Zavolejte na UPC a objednejte si servis. Výměna vadného modemu je zdarma. :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Nemusi byt nutne vadny modem, muze to byt zpusobene i problemem se signalem, na modemu spadne signal a ten se pak tvari jako ze se restartuje.

 

Podívejse do rozhraní modemu,co ukazuje za hodnoty v položce signal :

http://192.168.100.1/ nebo

http://192.168.1.1/

a dej ty výsledky měrění sem.

 

Hodnota SNR by mela byt minimalne 33 dB a uroven signalu nad -13 dBmV, tyto hodnoty ale nekdy muzou behem dne kolisat, takze je potreba to sledovat opakovane.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím, tyto hodnoty jsou ok? Když vypadne net, tak se na modem nedostanu, tak nevím hodnoty během něj. Mam Cisco EPC3208

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -6.5 dBmV 38.2 dB

Channel 2: -8.4 dBmV 39.4 dB

Channel 3: -7.5 dBmV 39.1 dB

Channel 4: -6.7 dBmV 39.4 dB

Channel 5: -5.8 dBmV 39.3 dB

Channel 6: -4.6 dBmV 39.9 dB

Channel 7: -5.8 dBmV 38.6 dB

Channel 8: -7.0 dBmV 38.2 dB

Odesláno

kolem +/-7 a 40 dB je to fpoho 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Pri vypadku internetu, tam zadne hodnoty ani nenajdes, ty se tam objevi az ve chvyli kdy ma modem naladene kanaly.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community