Odesláno 31. října 2013 11 let Zdravim,mám modem od UPC a zdá se mi že pomalu odchází.Někdy třeba 10x za den se sám restartuje a někdy třeba vůbec,ale to se stane jen někdy Co mám dělat když si myslim že je porouchanej?Vymění mi ho UPC?A pokud jo tak kolik budu muset platit?Poraďte mi prosím,tenhle problém už řešim docela dlouho,nejdřív jsem si myslel že mám v čudu noťas,pak zase wifi router protože ten mám k modemu napojenej ale nejspíš to bude právě modemem protože furt padá a vždycky naběhne až za tři minuty atd...Tak co mi poradíte?
Odesláno 31. října 2013 11 let stejně tak může bejt v čudu napájecí adaptér modemu nebo samotná upc síť, že - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 31. října 2013 11 let výměnou adaptéru se stejnejma parametrama za jinej a telefonátem na klientský centrum - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 31. října 2013 11 let No jo jenže jinej nemám a abych jen tak na zkoušku kupoval adaptér...Zkoušel jsem zahejbat kabelama a nic,žádnej výpadek...Podle mě je kabeláž v pohodě.Musim přijít na to co to přesně je.
Odesláno 1. listopadu 2013 11 let Zdravim,mám modem od UPC a zdá se mi že pomalu odchází.Někdy třeba 10x za den se sám restartuje a někdy třeba vůbec,ale to se stane jen někdy Co mám dělat když si myslim že je porouchanej?Vymění mi ho UPC?A pokud jo tak kolik budu muset platit?Poraďte mi prosím,tenhle problém už řešim docela dlouho,nejdřív jsem si myslel že mám v čudu noťas,pak zase wifi router protože ten mám k modemu napojenej ale nejspíš to bude právě modemem protože furt padá a vždycky naběhne až za tři minuty atd...Tak co mi poradíte? Zavolejte na UPC a objednejte si servis. Výměna vadného modemu je zdarma. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 2. listopadu 2013 11 let Nemusi byt nutne vadny modem, muze to byt zpusobene i problemem se signalem, na modemu spadne signal a ten se pak tvari jako ze se restartuje. Podívejse do rozhraní modemu,co ukazuje za hodnoty v položce signal : http://192.168.100.1/ nebo http://192.168.1.1/ a dej ty výsledky měrění sem. Hodnota SNR by mela byt minimalne 33 dB a uroven signalu nad -13 dBmV, tyto hodnoty ale nekdy muzou behem dne kolisat, takze je potreba to sledovat opakovane. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 10. prosince 2013 11 let Zdravím, tyto hodnoty jsou ok? Když vypadne net, tak se na modem nedostanu, tak nevím hodnoty během něj. Mam Cisco EPC3208 Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: -6.5 dBmV 38.2 dB Channel 2: -8.4 dBmV 39.4 dB Channel 3: -7.5 dBmV 39.1 dB Channel 4: -6.7 dBmV 39.4 dB Channel 5: -5.8 dBmV 39.3 dB Channel 6: -4.6 dBmV 39.9 dB Channel 7: -5.8 dBmV 38.6 dB Channel 8: -7.0 dBmV 38.2 dB
Odesláno 10. prosince 2013 11 let kolem +/-7 a 40 dB je to fpoho - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 11. prosince 2013 11 let Pri vypadku internetu, tam zadne hodnoty ani nenajdes, ty se tam objevi az ve chvyli kdy ma modem naladene kanaly. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.