Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ač nerad, tak se s vámi bohužel zase musím podělit o dosti možná až nezákoné praktiky UPC Business a tak trochu doufám, že si to zde přečte co nejvíce firem, aby věděly, že mají dát od tohoto poskytovatele ruce pryč. I přes podvod, který na nás společnost UPC v minulosti udělala jsme se rozhodli, že ještě jejich služeb využívat budeme, chtěli jsme přejít na nový tarif z původních 80 Mbps nově na 250 Mbps. Všechny podrobnosti byly předem dohodnuty a již jsme měli v emailu zaslanou smlouvu, kterou jsme měli podepsat a zaslat poštou UPC. Dnes nás měl navštívit technik a provést výměnu modemu za nový, který by podporoval vyšší rychlosti, zde však nastal velký problém.

Technik přivezl nový modem a protokol o výměně zařízení, vše se zdálo být v pořádku až do chvíle, kdy vytáhl ještě smlouvu k podpisu. Nejen, že dohoda zněla zcela jinak, ale co mě přímo vyděsilo byl fakt, že smlouva byla prázdná! Byly vyplněny pouze informace o společnosti, ale kolonky pro služby, závazky a ceny byly prázdné, takže by si tam mohl kdokoli cokoli dopsat. Toto jsme samozřejmě odmítli podepsat, nejsme blízni a o serióznosti UPC jsme se již několikrát přesvědčili, technik však stále naléhal, že je vše v pořádku a máme podepsat. Neuspěl a když jsem si chtěl jim donesennou smlouvu vyfotit, tak ji rychle schoval, aby z toho prý neměl problémy. Zřejmě sám věděl, že dělá něco, co by dělat neměl, protokol o výměně neřízení přeškrkal a jeho kopii vydal až po opakovaném dožadování se, kopii nepodepsané smlouvy však nikoli. Po tomto technik sbalil modem a odešel. Nyní s UPC řešíme další postup a kompenzace, které požadujeme za čas, komplikace, hovorné atd. jsem velmi zvědav jaký bude výsledek a jaké řešení UPC nabídne..

Odesláno

Nevěřím, sám jsem na tarif 250/25 nedávno přecházel a ve smlouvě bylo vypsáno naprosto vše!

Odesláno

Ta která nám přišla v emailu a měli jsme ji poslat poštou byla v pořádku, ale technik docezl neplánovaně také a bohužel nevyplněnou.

Odesláno

Chybička se vloudila, to se dneska stává!

Odesláno

Bohužel nějak často, posledně, když jsme přecházeli od UPC k UPC Business, tak nás přetáhli na jistou nabídku s garantovanou cenou a za asi 4 dny tu cenu zvýšili.. Přestává mi to připadat jako náhody

Odesláno

V tomto případě nezbývá než změnit poskytovatele! A pokud člověk nabídne určitou (nemalou) útratu měsíčně, věř tomu, že se o tebe ještě "poperou"! Osobní zkušenost!

Odesláno
Ta která nám přišla v emailu a měli jsme ji poslat poštou byla v pořádku, ale technik docezl neplánovaně také a bohužel nevyplněnou.

Mně nic e-mailem nedošlo a nic jsem ani neměl nikam posílat. Dojel technik, přeměřil připojení, zapojil modem, předložil smlouvu a tu jsem podepsal. A to vše dokonce v rámci samoinstalace.

Odesláno

K nám měl jen dovést nový modem, smlouva se řeší zvlášť. U Businessu je to možná jinak, kdo ví.. Každopádně ve středu bude pokus číslo 2 a technik má být už konečně instrukce, že smlouvu chtít nemá, jsem tedy zvědavý jak to dopadne a taky co nabídnou za ty problémy a čas.

Odesláno

U Business je to pořád stejně a spíš je otázkou, jestli vůbec takový tarif máš...

Odesláno

Myslím, že nemá cenu ani komentovat :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community