Přejít na obsah

Praktiky UPC Business


Návštěvník Dragokazov

Doporučené příspěvky

Návštěvník Dragokazov

Ač nerad, tak se s vámi bohužel zase musím podělit o dosti možná až nezákoné praktiky UPC Business a tak trochu doufám, že si to zde přečte co nejvíce firem, aby věděly, že mají dát od tohoto poskytovatele ruce pryč. I přes podvod, který na nás společnost UPC v minulosti udělala jsme se rozhodli, že ještě jejich služeb využívat budeme, chtěli jsme přejít na nový tarif z původních 80 Mbps nově na 250 Mbps. Všechny podrobnosti byly předem dohodnuty a již jsme měli v emailu zaslanou smlouvu, kterou jsme měli podepsat a zaslat poštou UPC. Dnes nás měl navštívit technik a provést výměnu modemu za nový, který by podporoval vyšší rychlosti, zde však nastal velký problém.

Technik přivezl nový modem a protokol o výměně zařízení, vše se zdálo být v pořádku až do chvíle, kdy vytáhl ještě smlouvu k podpisu. Nejen, že dohoda zněla zcela jinak, ale co mě přímo vyděsilo byl fakt, že smlouva byla prázdná! Byly vyplněny pouze informace o společnosti, ale kolonky pro služby, závazky a ceny byly prázdné, takže by si tam mohl kdokoli cokoli dopsat. Toto jsme samozřejmě odmítli podepsat, nejsme blízni a o serióznosti UPC jsme se již několikrát přesvědčili, technik však stále naléhal, že je vše v pořádku a máme podepsat. Neuspěl a když jsem si chtěl jim donesennou smlouvu vyfotit, tak ji rychle schoval, aby z toho prý neměl problémy. Zřejmě sám věděl, že dělá něco, co by dělat neměl, protokol o výměně neřízení přeškrkal a jeho kopii vydal až po opakovaném dožadování se, kopii nepodepsané smlouvy však nikoli. Po tomto technik sbalil modem a odešel. Nyní s UPC řešíme další postup a kompenzace, které požadujeme za čas, komplikace, hovorné atd. jsem velmi zvědav jaký bude výsledek a jaké řešení UPC nabídne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dragokazov

Bohužel nějak často, posledně, když jsme přecházeli od UPC k UPC Business, tak nás přetáhli na jistou nabídku s garantovanou cenou a za asi 4 dny tu cenu zvýšili.. Přestává mi to připadat jako náhody

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lumca

V tomto případě nezbývá než změnit poskytovatele! A pokud člověk nabídne určitou (nemalou) útratu měsíčně, věř tomu, že se o tebe ještě "poperou"! Osobní zkušenost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
Ta která nám přišla v emailu a měli jsme ji poslat poštou byla v pořádku, ale technik docezl neplánovaně také a bohužel nevyplněnou.

Mně nic e-mailem nedošlo a nic jsem ani neměl nikam posílat. Dojel technik, přeměřil připojení, zapojil modem, předložil smlouvu a tu jsem podepsal. A to vše dokonce v rámci samoinstalace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dragokazov

K nám měl jen dovést nový modem, smlouva se řeší zvlášť. U Businessu je to možná jinak, kdo ví.. Každopádně ve středu bude pokus číslo 2 a technik má být už konečně instrukce, že smlouvu chtít nemá, jsem tedy zvědavý jak to dopadne a taky co nabídnou za ty problémy a čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...