Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

nevíte někdo jaká je IP na login u REPOTEC routeru? (nejsem si jistý jelikož jsem to dlouho nedělal a jak jsem hledal na internetu nějaké tak mi to napsalo většinou že Web odmítl připojení), jen potebuji vědet tu ip pak už to zvládnu.

děkuji popř. za pomoc 🙂

Odesláno

@Adolf.Shitlerděkuju, trochu si myslím že mám to zakázané nějak na proxy nebo firewall tentokrát to napsalo Odezva serveru trvala příliš dlouho

Odesláno

Ono je taky možné, že došlo ke změně rozsahu DHCP a pak je přihlašovací IP jiná. Takže zkusit spustit např. Wireless Network Watcher (https://www.nirsoft.net/utils/wnetwatcher.zip) a podívat se, jakou IP router má.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitlerzase děkuju ale furt mi to píše že Server omítl připojení

Odesláno

Pak je nejspíš něco v tom routeru, že mu nefachá webové rozhraní. Což se asi bez HW resetu nevyřeší.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community