Návštěvník veru Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Dobrý den, zhruba poslední týden máme problém s internetem. Hodně to zlobí. Chvilku jde dobře potom hůř a někdy vůbec. Máme pouze modem UBEE EVW3226 s internetem tarif 150+ a je připojený kabelem se stolním PC. Modem byl už několikrát resetován a také vrácen do tovarního nastavení. Pokud by někdo věděl co stím děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.lozi Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Zkonrolovat F-konektory a koaxy v bytě týkající se modemu, zkusit jiný vhodný a ověřený napájecí zdroj k modemu, kontaktovat technickou podporu UPC/Vodafone. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175797 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník qwertz345 Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Plus samozřejmě vyzkoušet jiný síťový kabel mezi modemem a PC, je-li k dispozici. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175800 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník veru Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Ty kabely můžu zkontrolovat vizuálně jestli nejsou poškozené víc bych z toho nepoznala. Zdroj k modemu myslíte tu nabíječku? Paní na podpoře upc povídala že u nich je všechno v pořádku a mám si kdyžtak objednat servis. qwertz345 - nemám ale vyzkouším 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175801 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.lozi Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Kabely vizuálně stačí, hlavně ty F-konektory dotahnout - je to na závit. Napájecí zdroj jen jestli máte modem odkoupený od UPC, jinak správně je objednat servis. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175804 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník veru Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Ano mám všechno originál od upc. Dobře, děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175805 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Pred casem jsem mel podobne problemy. Vizualne vsechny kabely v poradku. Prisel technik, nacvakal nove F-konektory a bylo po problemu. Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175817 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 27. srpna 2020 Sdílet Odesláno 27. srpna 2020 Ten modem bude VF stejně co nevidět měnit, tak při té příležitosti ať technik provede kontrolu. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-175829 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník TSY Odesláno 28. srpna 2020 Sdílet Odesláno 28. srpna 2020 Mám také poslední týden podobný problém, ale v menším rozsahu. Přesně to dělá od 20.8., kdy mi večer kolem 22h internet cca 3x po sobě vypadl na pár minut, kvůli chybě s DNS - DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET a podobně (bloklá ikonka ve Windows tray), někdy jsem sice byl jako připojen, ale vůbec to nenačítalo a na speedtestu download error, na podruhé okolo 1-1,5Mbits, pak po pár minutých to zas jelo plných 500Mbits. Začalo to tedy přesně tak nějak tou dobou, kdy Vodafone dal možnost objednat si gigabit. Od té doby to zlobí každý den. Některé dny potom to vypadlo třeba jen 1x, nebo 2x za večer. Poslední dny už nevypadává, ale pořád přetrvávají ztráty packetů, v jeden to bylo hrozné packet loss vyskakoval každou chvíli a i odezva, pravděpodobně kvůli tomu skála nahoru, takže to se nedalo skoro vůbec hrát a trvalo to asi 2 hodiny, pak se to třeba na pár vteřin vrátilo do normálu a pak zas znovu. To bylo jen 1 den, pak se to zas zlepšilo, ale packet loss je tam nějaký pořád, nikdy to nevrátí odpověď na všechny požadavky, většinou to bylo kolem 5%, teď to sice už je třeba jen 0-1%, protože to sice stihne někdy odpovědět v čase, ale se zpožděním a je tam prodleva a odezva proto vyskočí, když se to stane z 7ms, třeba na 100-1000ms, ve hře mám graf a po několika vteřinách tam vždy sem tam vylítne packet loss, což je dost blbý, když třeba zrovna střílíte, nebo pilotíte helikoptéru, tak pak třeba kvůli tomu havarujete. Sem tam jsem taky zkusím speedtest, zpočátku zlobil víc, teď okolo těch 500Mbits sice většinou dosáhnu, ale trvá to většinou delší dobu, než to dosáhne vyšší rychlosti, což je normálně skoro ihned. Upload drží pořád na max. Jinak internet mám stále zatím 500 Mbits s Compalem, v bridge módu, jsem připojen přímo z něj. Zkoušel jsem ho před pár dny restartovat, ale nic se tím prakticky nezměnilo. Ve vláknu o spuštění 1Gb/s jsem četl, že mají lidé úplně ten stejný problém, takže to asi nebude chyba u Vás, ale Vodafone nejspíš něco nevychytal na síti s tím gigabitem. Sledoval jsem na UPC stránce status s výpadky pro moji adresu a nic tam nejdříve nebylo a asi po 3 dnech, co to začalo, se tam objevila plánovaná údržba na 31.8-1.9 23h-6h a další 2.9-3.9 taky 23h-6h. Tato druhá mi přišla i do emailu a to asi většině lidí, co jsem mu na fóru četl. Přišla Vám také? Doufám, že se to po té údržbě zas vrátí plně do normálu. Jinak mi internet vždy běží tak, jak má, za posledních x let. Ještě známý, co má taky internet od Vodafonu, (i když na FFTH technoogii) z Portugalska, tak má poslední dny také podobné problémy. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-176161 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 28. srpna 2020 Sdílet Odesláno 28. srpna 2020 To může být nějaký problém se signálem, nejlepší je zavolat na technickou podporu a zeptat se jestli to není nějaký problém, pokud by byl ,tak by to měli vidět. Můžeš taky kouknout do modemu, na stav signálu na downstreamu, měl bys tam vidět jednotlivé kanály, jejich úrovně a jejich kvalitu signálu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/#findComment-176194 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.