Návštěvník 1000 Odesláno 28. srpna 2020 Sdílet Odesláno 28. srpna 2020 @tomusTake mivam packet loss a lagy, pomuze az restart modemu ... na par dni. Prikladam screenshot sily signalu na mem modemu, je to v poradku? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/page/2/#findComment-176201 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 29. srpna 2020 Sdílet Odesláno 29. srpna 2020 @1000 Na úrovních a kvalitě signálu žádný problém nevidím, jenom nevím co znamená ten nepoužitý kanál číslo 0, jestli je to chyba nebo nějaká vlastnost, jinak modem Compal ještě navíc zobrazuje chybovost u jednotlivých kanálu což tady nevidím. Také by mě zajímalo zda ten 1Gb běží pouze na tom jednom OFDM kanále, nebo se to kombinuje i s těmi ostatními QAM kanály, ví někdo? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/page/2/#findComment-176376 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 1000 Odesláno 30. srpna 2020 Sdílet Odesláno 30. srpna 2020 @tomus nasel jsem k tomu jednu docku: https://www.vodafone.de/media/downloads/pdf/VKD-DOCSIS-Interface-Specification-v1.04.pdf - mimo jine tam zminuji 256 QAM MER≥ 33.1dB - ja tam mam 39db, takze to je asi ok - 256 QAM signal level 56 to 73 dB(μV) - tam vidim 66uV, takze asi taky cajk K tve otazce jestli to jede pres vice kanalu, rekl bych ze ano, proc by se jinak modem na vsechny pripojoval, ale jiste to nevim. Pricicnu problemu tipuju na nevyladenost routeru Vodafone Station 3.1, vzdy po restartu jede 2-3 dny bez packet lossu a bez lagu, pak je treba restartnout. Snad brzy vydaji opraveny firmware, je to trochu otravne. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/page/2/#findComment-176418 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 30. srpna 2020 Sdílet Odesláno 30. srpna 2020 (upraveno) @tomusAno, vzdy sa kombinuju kanaly (legacy DOCSIS 3.0 i OFDM DOCSIS 3.1), pricom prioritu urcuju profily v CMTS.. kedze Vodafone CZ (podobne ako UPC SK) ma iba 64 MHz OFDM kanal, jeho priepustnost je okolo 600 Mbit (pri QAM4096, u vas to bude menej, kedze pouzivate QAM256), cize pri plnom vytazeni linky musi doplnat z legacy kanalov. Pri beznej prevadzke (t.j. pokial staci priepustnost OFDM kanala a jeho vytazenost na uzle) a spravne nastavenych profiloch na CMTS bezi download iba po OFDM (pokial nestahujem viac ako 500 Mbit).. CMTS moze dynamicky menit tento pomer podla potreby/vytazenia. Co sa tyka toho kanalu 0, to je vlastnost/bug Vodafone Station fw, je to druhy nepouzity OFDM kanal (Puma 7 podporuje dva OFDM download kanaly, kazdy s max. sirkou pasma 192 MHz), rovnako sa to zobrazuje aj v sieti Vodafone DE. @1000Ten packet loss by nemal nastavat ani pri sucasnej verzii fw (ako ma kopu chyb), urovne signalu a SNR su v poriadku.. neukazuje Vodafone Station niekde pocet OFDM corrected a uncorrected paketov? To prve je cislo v milionoch (a vyssie), to druhe by malo byt nulove alebo len jednotky/desiatky.. pokial je velky pocet uncorrected, tak je zaruseny OFDM kanal. Update: Vodafone Station to mal v prvych verziach fw v 2018, v aktualnych nezobrazuje chybovost paketov.. Upraveno 30. srpna 2020 uživatelem quadra2030 Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/41557-internet-jde-nejde-zlob%C3%AD/page/2/#findComment-176421 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.