Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, nainstalovali mi nový modem. Při pokusu o přihlášení do správy modemu, poměrně často vyskakuje hláška:  "The service may be interrupted, temporarily inaccessible or encountered errors transferring data.
Try Again".  Občas to jde a občas ne. Ale třeba dnes 3.9. 2020 se mi nepodařilo do administrace vůbec přihlásit. Nevíte někdo, co s tím?

UPC router.png

Odesláno

Nezkoušel jste i jiné prohlížeče? 

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Zkus modem nachvíli odpojit od el. napájení, třeba se to probere.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A jeste me napada, jak se bude chovat ping ma IP modemu, jestli bude vypadavat, nebo bude OK

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Děkuji všem za odpovědi. Ping prošel. Však se to rozsypalo až na přenášení rozhraní. Resetovat modem nepomohlo. Je to dost nepohodlné každou chvíli resetovat modem (pokud se to opakuje). V jiném prohlížeči mě to nenapadlo vyzkoušet, za což se stydím. Zaměřil jsem se na řešení toho problému, který spočíval v tom, že to dříve šlo a pak přsetalo. Nicméně v Chromu to teď jde. A ve FireFoxu stále nejde (i když dříve šlo). Tak buď aktualizace Firefoxu a nebo, proto jsem to sem dával, nějaká aktualizace modemu, ketrá se třeba nepovedla.  

Vyřešeno jiným prohlížečem. Kdyby to přestalo jít i v něm, ozvu se.

Odesláno

Dělal mi to samé. Případně vyskakuje hláška o špatném hesle, ale přesto mne párkrát přihlásil. Myslím, že je problém s nějakým tokenem, který si uložil v prohlížeči. Zkuste smazat historii prohlížeče a data stránek. V network logu modemu se objevuje 

"GUI Token verify failed".

 

 

 

 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community