Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, zcela pravidelne u mne na P7 dochazi k vypadkum UPC Internetu a to vzdy po pulnoci (tak od 0:00-0:30 zacatek vypadku) a tento pak trva desitky minut i dele nez hodinu, jak kdy.

Modem jsem napr.vcera behem dne zkousel uvest komplet do tovarniho nastaveni (pouzivam ho v rezimu bridge, nyni jsem ho ponechal v beznem defaultnim modu routeru) ale i tak se modem po pulnoci modem odpojil a neslo navazat spojeni do internetu, samotna vnitrni sit (LAN porty) jsou stale funkcni, problem je, ze vzdy vypadne konektivnita modemu do internetu. Zasilam par screenshotu, tyto stavy koluji mnoho desitek minut, reset ci restart nepomaha a casem se proste modem po mnoha takovych cyklech nejak chyti a spojeni navaze. Mam pocit, jakoby se nekde provadela zcela pravidelna udrzba v presny cas a to periodicky, popr. nekde nejake zarizeni na infrastrukture UPC proste takto pravidelne ve stejny cas chybuje.

Pres den nemam zadne problemy a i behem vypadku internetu, kdy modem nedokaze navazt spojeni, mi televize funguje zcela bez problemu (nabidka komplet, CA modul s kartou primo v TV, signal bez preruseni a plne funkcni).

Pozoruje nekde nekdo neco podobneho? Je mi jasne, ze zakaznicky servis bude vychazet z udaju, ktere maji (ci nemaji) k dispozici, takze ve stylu, ze nic hlaseno neni a mozna mi nekdo prijede vymenit modem. Myslim si ale, ze spise dochazi k vypadkum mimo muj modem , coz bude asi tezke prokazat. Vymene modemu se principielne nebranim (je mi to jedno, hlavne, kdyz bude stabilni konektivita bez vypadu).

Diky.

20200903_004803[1].jpg

20200903_004820[1].jpg

20200903_004833[1].jpg

20200903_005424[1].jpg

20200903_005538[1].jpg

Odesláno

Zavolej si na technickou podporu UPC, pokud tam máš nějaké výpadky tak by to tam měli vidět i zpětně a příště zkus v modemu kouknout do záložky downstream případně upstream, tam bys měl vidět úrovně a kvalitu signálů.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To jiste udelam. 

K tomu up/downstreamu - behem vypadku, kdy modem nema konektivitu, mam v obou pripadech uveden v zalozce upstrem i downsteram pouze jeden pripojeny kanal, i kdyz bezne (napr. i v tuto chvili , kdy vse funguje) jich je v  upstream 4 a v downstream 8 . Jaky mel ten jeden pripojeny kanal status to ted nevim , priste omrknu do detailu i to.

Pockam na dnesni pulnoc a poridim dodatecne screenshoty a zitra zkusim tedy poslat na podporu.

Spis mi slo o to, zda-li nekdo v okoli nemiva podobny problem, o kterem bych se mohl spolu s lokalitou pri nahlaseni vypadku na podporu zminit take.

Odesláno

Screenshoty dělat nemusíš na technické podpoře do tam uvidí, klidně tam zavolej i o půlnoci, aspoň nebudeš muset čekat ve frontě.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Slamb změnil název na Pravidelne nocni vypadky internetu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community