Přejít na obsah

Featured Replies

  • po 3 týdnech...
Odesláno

odpoved z UPC:

 

V prvom rade - pingplotter funguje na zaklade traceroute (windows trace – icmp), to znamena, ze posle icmp na kazdy jeden hop. ICMP je specificky protokol, ktory je vzdy posledny v queue – to znamena, ze ak nejaky hop neodpoveda, neznamena to, ze je tam problem. Pingplotter je fajn tool na bezne pozretie sa, kadial a ako nejaky traffic ide, ale nic ine. Nie je to smerodajne, pretoze zariadenie ktore neposiela dalej ttl Vam vyhviezdickuje a neukaze vobec – a to neznamena, ze to nefunguje.

 

K tym Vasim obrazkom - znamena to ze Vam nic nefunguje pretoze kablovy router odpoveda na gw a na wan neodpoveda vobec?

 

Konkretne s Teliou mame private peering. Dalsia vec je, ze traffic bol preroutovany cez iny peering router - rozdiel medzi forum obrazkom a tym co ste poslali.

 

V neposlednom rade – dane hry bezia na udp a nie tcp ani icmp.

 

Prvy obrazok dokonca ukazuje dlhu odozvu icmp v sieti telia, druhy uz ani nefunguje – kedze v sieti telia odpovie router – ttl expired in transit.

Odesláno

Zaujimave a potom preco na facebook stranke fb sa hraci stazuju na vysoku latenciu pri multiplayer hrach?

Odesláno

netusim... ale zjavne su to len idioti :) bo pokial icmp raz prejde a raz nie, tak to nie je chyba :D :D :D /irony

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community