Odesláno 12. ledna 2014 11 let odpoved z UPC: V prvom rade - pingplotter funguje na zaklade traceroute (windows trace – icmp), to znamena, ze posle icmp na kazdy jeden hop. ICMP je specificky protokol, ktory je vzdy posledny v queue – to znamena, ze ak nejaky hop neodpoveda, neznamena to, ze je tam problem. Pingplotter je fajn tool na bezne pozretie sa, kadial a ako nejaky traffic ide, ale nic ine. Nie je to smerodajne, pretoze zariadenie ktore neposiela dalej ttl Vam vyhviezdickuje a neukaze vobec – a to neznamena, ze to nefunguje. K tym Vasim obrazkom - znamena to ze Vam nic nefunguje pretoze kablovy router odpoveda na gw a na wan neodpoveda vobec? Konkretne s Teliou mame private peering. Dalsia vec je, ze traffic bol preroutovany cez iny peering router - rozdiel medzi forum obrazkom a tym co ste poslali. V neposlednom rade – dane hry bezia na udp a nie tcp ani icmp. Prvy obrazok dokonca ukazuje dlhu odozvu icmp v sieti telia, druhy uz ani nefunguje – kedze v sieti telia odpovie router – ttl expired in transit.
Odesláno 12. ledna 2014 11 let Zaujimave a potom preco na facebook stranke fb sa hraci stazuju na vysoku latenciu pri multiplayer hrach?
Odesláno 12. ledna 2014 11 let netusim... ale zjavne su to len idioti bo pokial icmp raz prejde a raz nie, tak to nie je chyba :D /irony
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.