Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

chtěl bych se zeptat na jednu věc, včera mi přišel technik domů a zapojil mi modem a předal balíček na samoinstalaci. Vše fungovalo až do té doby co jsem odešel ven..náš dokonale hodný pejsánek potřeboval zjistit co to umí a proto nám kabel ukousal. Ukousal jak kabel před krabičkou odkud se vyvádí jak kabel do TV ale i kabel k modemu. Je hloupý..a chtěl bych se zeptat, co bude potřeba vyměnit, a koupit nové, nejlépe bych volal technikovi, ale platit 250kč za to že se na práci naší čivavy přijde podívat je celkem hodně. Co bude tedy potřeba vyměnit a odkud, rozvodná krabice UPC je v přízemí a já jsem 2 patra nad nimi. :salut:

Odesláno

UPC garantuje kvalitu signálu až po účastnickou zásuvku, teda tu krabičku, kterou máš na mysli, takže všechno co je před ní bych nechal na jejich technikovi. Kabel od zásuvky k modemu si pak můžeš někde koupit, ale když už tam ten technik bude, tak ti ho určitě udělá taky. Holt kynologie něco stojí :D

Odesláno

Je hezké, že garantuje signál až po účastnickou zásuvku, ale určitě ne v případě viditelného poškození :) Co by stála cca oprava je možno shlédnout tu:

http://www.upc.cz/pdf/Cenik_praci_a_mat ... _firem.pdf když si to necháte opravit od někoho jiného a budete mít jakýkoliv problém a technik pozná, že to není instalace od nich, máte služby bez záruky + stejně placenou opravu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

YABAKA: jistě, že si to bude muset zaplatit. Podle tvé logiky by mohl dostat naopak pokutu za poškozování veřejně prospěšné služby až několik tisíc korun :))

Odesláno
Je hezké, že garantuje signál až po účastnickou zásuvku, ale určitě ne v případě viditelného poškození :) Co by stála cca oprava je možno shlédnout tu:

http://www.upc.cz/pdf/Cenik_praci_a_mat ... _firem.pdf když si to necháte opravit od někoho jiného a budete mít jakýkoliv problém a technik pozná, že to není instalace od nich, máte služby bez záruky + stejně placenou opravu.

To si nerozumíme, tou garancí jsem měl na mysli, že by do toho neměl uživatel zasahovat, ale nechat opravu na UPC, protože to je vlastně jejich.

Odesláno
YABAKA: jistě, že si to bude muset zaplatit. Podle tvé logiky by mohl dostat naopak pokutu za poškozování veřejně prospěšné služby až několik tisíc korun :))

To určitě ne, protože poškodil jenom zařízení ve svý domácnosti, byť to je majetek UPC. Navíc § o jakési veřejně prospěšné službě ani neznám, leda tak obecný ohrožení, a i to by bylo nanejvýš z nedbalosti :D

Odesláno

Vše vyřešeno s Technikem, cena byla 408,- :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community