Ivo Mašek Odesláno 23. ledna 2014 Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 Přišel mě email, že kvůli nějaké bezpečnosti se musím znovu registrovat. Tedy jsem přešel na MojeUPC, kde skutečně chtějí novou registraci. Chtějí znát mé příjmení (ne celé jméno) a číslo smlouvy. Do kolonek tedy napíši své příjmení (zkoušel jsem různými písmenky) a číslo smlouvy. Po kliknutí "dále", se mě objeví zpráva, že mé příjmení neznají !!!!!!!! a že si mám kliknout na klientské centrum. Tak jsem na té stránce kliknul na odkaz Klientské centrum a ..... po chvíli vypadně strának: Tato stránka neexistuje. Ujišťuji vás, že se stále, už 53 let jmenuji stejně a že pod mým jménem mám objednané TV služby. Ta neexistující stránka je taky moc fajn !!! Kdykoli jsem nucen se byť malinko otřít o UPC, nebo oni se otřou o mě, tak vznikne neřešitelný a ohromná problém !!! UPC je nejzas*anější firma, co jsem kdy ve svém životě poznal. A to jsem zažil éru Národních podniků. Těmto soc. podnikům nesahá zas*raný UPC ani po nehet na malíčku nohy. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 23. ledna 2014 Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 To já se dostal dál... až k vyplňování všech údajů, které už tam jednou v registraci jsou, ale ok. Chtěl jsem logicky mít stejné uživatelské jméno, jako doposud, tak jsem tam vyplnil mé současné. Ovšem, ouha... "Vámi zadané uživatelské jméno je již registrováno. Prosím, zadejte jiné uživatelské jméno. " To je logické, že jméno je již registrováno. Mám jej registrováno já a rád bych jej používal. Jenže nějaký programátor (jestli se to tak dá nazvat), nepřemýšlel hlavou, ale bůh ví čím... Jinak newsletter ohledně této "úpravy" je zde: http://newsletter.upc.cz/zmena-zabezpeceni-uctu/ Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69925 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 23. ledna 2014 Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 Tak u mě to proběhlo bez poblému, bylo mi schváleno jak moje stávající uživatelské jméno, tak si mohu ponechat i své přijmení. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69926 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 23. ledna 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 Takže mě to nejde vůbec, tomu druhému nejde stávající jméno, a tobě jde všechno. ( ???) Takže je dokázáno, že UPC = binec, sajrajt, ...... A všichni máme smlouvu, přes kterou máme televizi, a přes jméno té smlouvy posíláme platbu a přes jméno té smlouvy nám chodí každý měsíc vyúčtování. Jak jsem psal - větší bordel firmu sem nezažil ani za časů národních podniků Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69927 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 23. ledna 2014 Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 Před časem, určitě před více než rokem, UPC změnilo čísla smluv. Nepředpokládám, že Ti to uniklo.... (číslo smlouvy: Variabilní symbol na faktuře) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69928 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 23. ledna 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 S číslem smlouvy je automat spokojenej. Není spokojenej pouze s mým příjmením. Ač na toto příjmení a číslo smlouvy mě posílá tv signál, bere si za to prachy a na toto příjmení posílá každý měsíc fakturu Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69929 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 23. ledna 2014 Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 Tak u me probehlo vse bezproblemu (uzivatelske jmeno jsem zvolil jine, nez to puvodni), Ivo Mašek >doporucuju zkontrolovat udaje podle faktury a jinak kontaktovat UPC. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69930 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 23. ledna 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 UPC jsem napsal přes formulář technických potíží. Protože přes ten odkaz na klientské centrum, co uvádí, se objeví neexistující stránka. Počítám, že tak příští týden v úterý, nebo ve středu si na mě vyšlechtěné, ale bezmozkové dámy u telefonu udělají čas. ... a to zase porostu z jejich na papírku napsaném návodu, na jaký všechny kraviny se mě mají zeptat (bohatá zkušenost z nedávné výměny STB, která sice proběhla během 5 minut, ale dočkal jsem se toho až po více než týdnu) Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69931 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 23. ledna 2014 Sdílet Odesláno 23. ledna 2014 S číslem smlouvy je automat spokojenej. V některém příspěvku výše jsi kritizoval i programátory... Celá řada podobných utilit nerozezná chybné zadání, obvyklá reakce bývá "chybné přihlašovací jméno nebo heslo", to v tom lepším případě... Ověřil sis číslo smlouvy podle faktury? Je už notoricky známou skutečností, že v UPC neví pravá ruka, co dělá levá... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69937 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beepee Odesláno 24. ledna 2014 Sdílet Odesláno 24. ledna 2014 Třeba jste se, pane Mašku, z nějakého neznámého důvodu ocitl na černé listině Citovat 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4212-probl%C3%A9m-moje-upc/#findComment-69939 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.