Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

mám menší problém se set top boxem. Chvíli jsem ho nevyužíval a poté po zapnutí hlásil u placených kanálů (Není přístup. Pro aktivaci volejte Klientské centrum UPC), kanály zaplacené mám, na druhé televizi vše funguje normálně. Bylo to zrovna okolo Vánoc a za pár dní už vše fungovalo jako dřív, takže jsem předpokládal, že se jednalo o nákou menší chybičku.

 

Nyní se mi tato hláška u placených kanálů objevila znovu, neví někdo, co s tím? Podle podpory by mělo být vše OK, takže nevím, kde je chyba. Zkoušel jsem i vypnutí, vyndání a "profouknutí" smart karty, žádné zlepšení.

 

PS: http://www.upc.cz/televize/Prijimaci-za ... ze/hd_pvr/ Jedná se o tento.

 

Děkuji.

Odesláno

Nyní již to opět funguje. Opravdu nevím, co ten přístroj tak blbne. Ale každopádně kdyby někdo znal řešení, pomoc uvítám stále, protože bohužel tuším, že se možná problém objeví znovu... :D

Odesláno

Když se tato hláška ukáže, podívejte se do menu přístroje a tam najděte CA systém. Měla by tam být vidět karta a předplatné na aktuální měsíc. Jestliže ovšem STB zapnete jednou za měsíc, na kartě není nové předplatné a buď musíte čekat až se nahraje a nebo zavolat na klientské centrum, aby ho znovu zaslali. Předplatné chodí nějak začátkem měsíce.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

To je právě ten případ poměrně, například o těch Vánocích mi běžela pak skoro každý den, ale teď nemám příliš času na televizi a klidně jí ten měsíc nezapnu.

Každopádně děkuji :wink:

Odesláno

Je potreba TV aspon jednou za mesic (kdykoliv) zapnout aby si nacetla nove predplatne, jak to nedudelate cele 2 mesice v tahu, tak uz je pak potreba volat na UPC a predplatne zaslat rucne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Si v TV nastav casovac (treba planovane nahravani) jednou tydne na ctvrthodky, a mas klid.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

To je problem (alespon na me TV to nejde - Panak, schvalne jsem to zkousel, nez jsem to tu psal).

Maximalne tydenni opakovani. Jedine to naplanovat na konkretni datum na cely rok.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Aha, ze se jedna o STB jsem prehlidnul. Ale jestli se da planovat na mesicni interval dopredu, se mi zkouset ted nechce.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community