Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

2JanusCZ :

Aha, tak to netusim za jak dlouho se ti ozvou. Kazdopadne pres vikend nemaj pracovni hodiny.... ja sem objednaval zavolanim na jejich linku a hned se dohodnul termin....

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Tak sem se konecne odhodlal a zrusil Internet od Karnevalu. Samozrejme to nejde bez potizi (coz je to, ceho sem se obaval a proto sem porad platil a platil a platil) a do dnes jsem nedostal email, ktery mi mel prijit jako potvrzeni o tom, ze to vzali na vedomi. Dalsi prekvapeni, kteremu se ani nechce verit je to, ze za to, ze net zrusim chteji 200kc. Opravdu /uz sem to tu snad jednou psal) chovani karnevalu silne pripomina chovani bankovnich domu v CR. Takze me nakrkli na tolik, ze to asi utnu i s tou jejich slavnou TV a bude po ptakach.

Odesláno

To je ale hrozne naseres :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Odesláno

sem cekal, kdo sem tuhle vetu napise. Ja to nedelam proto, abych je nasral, ale proto, abych nebyl nasranej ja.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Komunikace s Karnevalem je radost... 27. 2. jsem faxem vypověděl smlouvu o poskytování internetu se zdůvodněním dle čl. 11.2 b - změna ceníku. T. Havelková z Kontakt centra mi 6.3.2005 v mailu napsala, že tento výpovědní důvod nelze akceptovat, protože pro mne jako uživatele tarifu T2000 se cena nemění a že pokud na výpovědi trvám, nechť tento zájem potvrdím a poskytování služby bude ukončeno k 1.4.2006. Tentýž den jsem odpověděl, že na výpovědi trvám. 15. 3. mi přišel mail podepsaný M. Kovandovou, že přijali mou výpověď a poskytování služby bude ukončeno k 1. 5. 2006. Okamžitě jsem volal na kontakt centrum a chtěl vědět, z jakého důvodu byla výpověď opět posunutá o 1 měsíc a s operátorkou se domluvil, že jediné řešení je písemná stížnost. Ta byla kladně vyřízena a poskytování internetu bude ukončené k 1. 4. 2006. Dnes jsem volal na Kontakt centrum, kdy mi přijde obálka na bezplatné vrácení modemu se zdrojem, slíbená v mailu z 15.3. Operátorka nabídla, že se pro modem zastaví technik a převezme jej bez obvyklého poplatku 300 Kč. Protože volné termíny byly pouze v době, kdy jsem v práci, a volno na dvě hodiny si kvůli tomu brát nehodlám, navrhnul jsem předání modemu u mne v kanceláři. Obrovský problém - to nelze, protože do oné kancelářské budovy není zavedená síť Karnevalu. Takže jsme domluvili, že technik přijede před dům Republikánská 35a, kam síť je zavedená, zavolá mi na mobil a já mu modem z Republikánské 45 donesu... Bohužel jsem si tuto domluvu nenechal potvrdit písemně, takže očekávám, že se o těch 300 Kč budeme zase dohadovat.

Nicméně jsem přesvědčený, že výpověď (se zkrácenou výpovědní lhůtou) zdůvodněná změnou ceníku měla být akceptovaná, protože ve Všeobecných podmínkách se hovoří o změně ceníku jako takového, navíc se tam uvádí, že "služby jsou zákazníkovi poskytovány za ceny, které jsou uvedeny v aktuálním ceníku služeb." V ceníku vydaném k 20. 2. 2006 tarif T2000 není uvedený a není v něm ani poznámka, že pro stávající uživatele se ceny nemění. To je pouze v FAQ, které však ke smluvním dokumentům nejsou v žádném vztahu. Ale proč dodržovat pravidla, když Karneval může dostat alespoň jeden paušál navíc, že... A kdo by se kvůli tisícovce soudil.

Někdy cca před 14 dny u nás zazvonil jakýsi pan Svojanovský, zástupce Karnevalu, že máme nabídku Komplet i s internetem a že nabízí ještě HBO. Řekl jsem mu o výpovědi internetu, protože jsem přešel na rychlejší (běžně cca 8 - 12 Mb/s), levnější (300 za měsíc) připojení bez FUP přes pilsfree. I začal mi slovy "A to jste inženýr? Jak jste jim mohl takhle naletět..." vykládat, jak pilsfree do léta radikálně zdraží, jak se "rozvázačka", která je u Karnevalu pouhých 200 Kč, u pilsfree stoupne na 3.500 Kč... Skutečně specialista Karnevalu, který "ví", o čem blábolí.

Ovšem musím přiznat, že se službami Karnevalu jsem byl spokojený - jen člověk nesmí přijít do styku s jeho pracovníky. A pokud by tady nebyla síť pilsfree, zůstal bych u Karnevalu dál...

Odesláno

Sorry - ... z Kontakt centra mi 6.3.2006 v mailu ... (chyba v roce)

Odesláno

No, musím ti ale říct, že měli pravdu v tom, že se tebe změna ceníku netýká. Koukni se na jejich stránky a jsou tam dva ceníky (jeden, který se týká objednávek do 20.2.2006 - tedy starých zákazníků a druhý, který se týká objednávek po 20.2.2006 - tedy nových zákazníků). To ty bes měl být zrovna rád, jelikož máš T2000 (rychlost 5000) a tam se to podle novýho ceníku zdražovalo, takže to máš levnější než noví zákazníci, kdežto třeba u tarifu T1000 (rychlost 3000) to novým zákazníkům zlevnili, takže ti to mají dražší než noví zákazníci. Stejně tak u tarifu T250 (rychlost 1000) se v novém ceníku zlevňovalo a u T4000 (rychlost 7000) se zase zlevňovala cena za samotný internet a zdražovala v kombinaci s Kompletem. Takže starým zákazníkům zůstali stále stejné ceny.

Odesláno

Nepolemizuji o tom, jestli se pro mne cena změnila. Rozhodující je to, co píše ve Všeobecných podmínkách:

 

11.2 Zákazník je oprávněn Smlouvu vypovědět písemně následujícím způsobem:

(a) bez udání důvodu s jednoměsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, v němž byla Operátorovi doručena písemná výpověď; nebo

(b) do 15 kalendářních dnů následujících po oznámení změny Všeobecných podmínek nebo Ceníku služeb vydávaného Operátorem s tím, že výpověď je účinná a Smlouva zaniká k prvnímu dni měsíce, kdy mají oznámené změny vstoupit v platnost.

 

Kde je tam napsáno, že se mě změna ceníku musí týkat? A změnil Karneval ke 20. 2. 2006 ceník? Změnil. Tak ať jinak formulují Všeobecné podmínky... 27. 2. jsem podal výpověď s odvoláním na odst. b), vzhledem k tomu, že změna nebyla oznámená předem, a nebylo proto možné uplatnit ustanovení "Smlouva zaniká k prvnímu dni měsíce, kdy mají oznámené změny vstoupit v platnost", navrhnul jsem její ukončení ke konci zúčtovacího období, tj. v mém případě k 9. 3. 2006.

Odesláno

chápu, že prostě chceš změnit poskytovatele připojení, ale mávat tady trapně změnou ceníku pokud se tě netýká je naprosto zbytečné. PS služby sp. Karneval prodávám :)

Odesláno

S tim zakládáním své CATV firmy je trochu problem.

Problem se jmenuje OLIGOPOL.

A vzhledem k tomu ze zijeme v demokracii tak je dobre prezentovat sve nazory i kdyz se to kdejake firme nemusi libit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community