Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Chápu správně, že změna se netýká tarifu Telefon 100 za 70,-Kč měsíčně. (100 minut do všech sítí). Co považuji za podraz, že když bych chtěl přejít na nižší, tak si UPC účtuje za tuto změnu 300,-Kč. Ta cena je platná několik let, jak mi zrušili před 1 - 2 lety Basic za 1,-Kč a chtěli za něj přes 200,-Kč, tak jsem měl Kredit 50 a pak Telefon 100. Kdyby příbuzní nepoužívali UPC, tak tu pevnou zruším taky.

 

Přišel mi dopis, že zvyšují internet na 10 Mb + 25,-Kč, dále ruší akční nabídku, kterou jsem měl napořád TV Starter + Relax a k telefonu nepsali nic, jen odkaz na nový ceník. Budu ukončovat smlouvu na TV a internet.

Odesláno

Telefon 100 za 70,-Kč měsíčně je uveden i v novem ceniku jako stavajici tarif, takze tady by zadna zmena nastat nemela.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 4 týdnech...
Odesláno
... Co považuji za podraz, že když bych chtěl přejít na nižší, tak si UPC účtuje za tuto změnu 300,-Kč....

 

nechci spamovat, moc na toto forum nechodím, takže nevím jestli se v jiných vláknech řeší "poplatek za snížení služeb"; možná mně kdysi něco padlo na hlavu anebo jsem částečný autista anebo prostě blbej, ale nechápu racionální pozadí tohoto poplatku. Ve své nynější vznešené blbosti ho považuji za agresivní morální degenerativní prohřešek UPC, výše uvedený výraz "podraz" je taky přijatelný.

 

Kdo z vás má přehled nebo čas nebo kuráž googlovat zajímalo by mně jestli a když ano, ve kterých zemích (na západ od našich hranic) je tento poplatek aplikován a v jaké výši.

Odesláno

Snizeni sluzby u klienta = nizsi zisk pro UPC, poplatek za snizeni sluby je proto takova psychologicka bariera, ktera ma odradit klienta od tohoto postupu a pripadne trochu dorovnat usly zisk pro UPC, IMHO.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

ale na ja, to všichni víme, že to je retardovaná palice na palici zákazníka, včil což když tož ten usedlý moravák dlóhe roky cáloval tam těm a najednou zjistil, že by mu stačila jiná, levnější nabídka, tož to né, tu máš po palici 300 Kč - že jsi dlóho cáloval - čo bolo, to bolo, terazky je v platnosti poplatek že ignoruješ smart update technology a chceš nižší rychlosti a méně kanálů...promiň ale pokuď není ekonomické zdůvodnění tak to lze jenom takhle parodovat.

 

Nyní mně napadá, že pokud by se do toho aplikoval právní vhled tak by mělo UPC plné katě z toho vybřednout; viz jak konečně dali po prstech mobilním operátorům za sankce při ukončení smlouvy; UPC není bohužel tak viditelné - není žalobce není soudce.

 

Abych ale do toho vnesl rozumný základ: snížení služby znamená pro UPC zřejmě jenom práci softwarového technika, který nakonfiguruje systém - je mimo náš dosah vědět jak dlouho mu to trvá a jak to UPC nákladově vyhodnotí; na druhé straně, technická podpora UPC je v neustálé permanenci s řešením problémů, raklamacemy apod. takže účtování zrovna "snížení služby" skutečně vypadá jako odplata zákazníkovi a morální problém UPC; tedy ne psychologická bariéra, ale opakuji, morální problém UPC

Odesláno

Je tomu pár let dozadu, co Vodafone účtoval snížení tarifu, pak to nahradil možností 1x za rok zadara, teď ani nevím, jak to mají.

 

U UPC těch 300,-Kč poplatek je nenažranost. Pochopím ještě, když má klient závazek.

 

Jakoby nebylo pro UPC výhodnější neztratit klienta a mít i nadále z něj peníze, i když o něco méně. A to volání v rámci UPC by mohli implementovat do všech tarifů.

 

Alespoň, že ta ZL je "zdarma". :)

 

Jinak souhlas s tou psycho bariérou - v případě UPC je jich tam více - např. zrušení služby pouze písemně s trpělivostí na P.O.BOX, vrácení zařízení pouze poštou, vysoké pokuty za nedodané zařízení včetně příslešenství, atd. Vše proto, aby to lidé radši vzdali.

Odesláno

A cos čekal? Že v době, kdy se operátoři navzájem přetahujou o každýho klienta, bude někdo usnadňovat práci při výpovědi? To je snad jasný, že každej OP to znepříjemní jak se dá, viz třeba různý prolongace u mobilních OP apod.

Odesláno

Je dobré zmínit, že "ta doba" u UPC je několik let. :)

Odesláno

No hlavne snizeni nabidky minimalne drive neslo pro UPC take naklady treba v tom ze technik musel prijet k vam do rozvodne skrine vymenit filtr prot tv nabidku, takze i proto tento poplatek.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tomusi a co se týká internetu a telefonu, tak je rovněž nutný "zásah" technika? Hloubkově neznám parametry úprav. Telefon 100 vyhovuje a internet 10 Mb nepředpokládám, že bych šel dolů na horší nabídku, ono vlastně ten věrnostní nejnižší je jen 5 Mb a beze slevy je dražší než aktuální 10 Mb za 274. :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community