Odesláno 22. března 2014 11 let Dneska uz technik UPC akorat prip/odpojuje kabelovku v rozvodne skrini a pripadne vymenuje modemy, filtry uz se nepouzivaji. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. března 2014 11 let Přišlo mi oznámení o novém ceníku od 23.března nový ceník http://www.upc.cz/pdf/cenik_2014_03_23.pdf Neví někdo jestli těch 400 za 5M (nevěrnostní) skutečně platí pro všechny zákazníky bez nějaké akční slevy? Když jsem přecházel na věrnostní tarif stálo to tuším 300. Trochu jsem přechodu zalitoval kvůli tomu že ho v únoru nezrychlili ale teď vidím že bych za těch 10M platil dvojnásobek. A pak mě zaráží že novej ceník stále oficiálně neuvádí navýšení (údajně plošného) navýšení downloadu u nevěrnostního 5M. Pak je otázka co z toho ceníku platí a co ne když jak se zdá nejmíň polovina klientů stejně má nějakou neoficiální úpravu tarifu od UPC Bohuzel UPC tuto rychlost 10/1 Mbit (5+5) nabizi jen pro vybrane stavajici klienty a pro nove na webu stabilniinternet.cz , v oficilanim unorovem ceniku http://www.upc.cz/pdf/Cenik.pdf a ne svem webu upc.cz takovou rychlost nenajdeme a dle meho nazoru to dost mozna nebude ani pozdeji, viz. cenik od 23.3. http://www.upc.cz/pdf/cenik_2014_03_23.pdf dost klientu by se asi s tou rychlosti za levni peniz mohlo spokojit a UPC by pak prodelalo, kdyz naklady na rychlejsi tarify asi nebudou o nic vizsi. Jinak cena 400 Kc za Internet 5 (nevěrnostní) je samozrejme platna, kdyz chces slevu, vem si vernostni 5+ za 200 Kc. ... ale tuhle nabídku najdeme na letácích, které UPC rozesílá ...
Odesláno 24. března 2014 11 let Pár měsíců využíváme Telefon 100, dotaz - když by se přešlo na ten základní Telefon 30 (25,-Kč - 30 minut), tak je to zpoplatněno 302,50 Kč? I v tomto novém ceníku ten poplatek zaveden je. Škoda, že to účtování hovorného nad rámec tarifu je měsíc zpětně. GSM operátoři (Vodafone a spol.) to naúčtují hned v daném ZO. Proč tomu tak je u UPC? Nezvládají to systémově nebo je k tomu jiné opodstatnění? http://www.upc.cz/pdf/Cenik.pdf
Odesláno 24. března 2014 11 let Je nutno na UPC předem nahlásit, kdy, kam a jak dlouho budeš v následujícím zúčtovacím období telefonovat nad rámec oněch třiceti volných mnut. Křišťálovou kouli mají totiž delší dobu mimo provoz....
Odesláno 25. března 2014 11 let Pár měsíců využíváme Telefon 100, dotaz - když by se přešlo na ten základní Telefon 30 (25,-Kč - 30 minut), tak je to zpoplatněno 302,50 Kč? I v tomto novém ceníku ten poplatek zaveden je. Škoda, že to účtování hovorného nad rámec tarifu je měsíc zpětně. GSM operátoři (Vodafone a spol.) to naúčtují hned v daném ZO. Proč tomu tak je u UPC? Nezvládají to systémově nebo je k tomu jiné opodstatnění? http://www.upc.cz/pdf/Cenik.pdf Měsíc zpětně snad účtuje každej operátor, kterej poskytuje postpaid služby, ne?
Odesláno 25. března 2014 11 let Nerozumíme si, o co se mi jedná pane kolego...Mám ZO (Vodafone) od 16.do 15.dne (16.4.-15.5.) a 16.dne (16.5.)je mi vystavena faktura (ten den mi přijde emailem) a mám v ní základ tarifu + hovorné nad rámec tarifu za období 16.4.-15.5. Stačila úprava fakturace zákazníkovi UPC tak, jak to mají mobilní operátoři. Komplet fakturace pozadu, tedy za vyčerpané služby včetně základu tarifu a ne platba tarifu dopředu a hovorné zpětně. Totéž se týká nemožnosti zjistit stav účtu BĚHEM ZO. Náklady nejsou pod kontrolou. A návrh - zapisovat si "deník" kdy a jak dlouho se volalo, tak s tím na mě nechoďte, říkám předem. Je možné si v průběhu účtovacího období zjistit, kolik mám právě provoláno? Bohužel, v tuto chvíli není z technických důvodů možné zjistit provolané minuty v průběhu aktuálního účtovacího období. Pokud se zaregistrujete do aplikace Moje UPC, budete mít k dispozici přehled o provolaných minutách za předchozí účtovací období.
Odesláno 25. března 2014 11 let Jo, je to možný. Já mám ale tarif za kačku, takže to neřeším jestli je účtovaná zpětně nebo předem Navíc ty telefonní tarify od UPC jsou cenově dost mimo, blbá tarifikace a vysoký hovorný, vlastně s tím volám jenom v síti UPC gratis a přijímám hovory, jinak VoIP.
Odesláno 25. března 2014 11 let Tak to bych taky neřešil. Ten tarif se získat nedá, koukal jsem, že to odpovídá ex Basic, nově Start. My máme ten Telefon 100, stane se, že se to přešvihne (občas) a k tomu právě chybí ten přehled v průběhu ZO. A fakturace - viz výše. Já bych přešel na ten nižší, ale cálovat 302,50 Kč se mi nechce. Hovory ze sítě UPC se přijímají převážně, plusové je, že volné minuty platí do všech sítí. Jak by se dala ta pevná UPC propojit s Odorikem, krom volání na 822 a vyťukání čísla?
Odesláno 25. března 2014 11 let Pevná UPC se s VoIP nepropojí. Leda přes nějakou pobočkovou ústřednu, ale to asi nebude tvůj případ.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.