Odesláno 13. února 2014 11 let Zdravím! Chtěl bych se na Vás obrátit s prosbou o radu. V poslední době (asi dva týdny) mi už asi 4-krát spadla rychlost z 30 Mbps na 2 Mbps, a za 2-3 dny zase naběhla zpátky. Zkoušel jsem resetovat router i modem - bez výsledku. Volal jsem na UPC technickou podporu, kde mi řekli, že u nich žádná chyba není, a že mám teda asi špatnou kabeláž - prý vadný koaxiál. Zkoušel jsem proto zapojit notebook přímo na modem, zkusil jsem vyměnit kabely, ale rychlost pořád nízká. Co jsem asi vysledoval, že ve chvíli, kdy se rychlost snížila, jsem něco stahoval. FUP limit u UPC není, ale přijde mi to podezřelé. Jinak mám balíček fiber power 30, který už není v nabídce. Pokud by někdo tušil, kde by mohl být problém, prosím dejte vědět
Odesláno 13. února 2014 11 let Jestli ti spadla rychlost, resetovals modem a pak už nenaběhlo nic a rozjelo se to za několik hodin, tak to znám taky. Stejně jako ty žvásty ze zákaznický linky o vadným kabelu, a že u nich je všechno v pořádku.
Odesláno 13. února 2014 11 let Jestli ti spadla rychlost, resetovals modem a pak už nenaběhlo nic a rozjelo se to za několik hodin, tak to znám taky. Stejně jako ty žvásty ze zákaznický linky o vadným kabelu, a že u nich je všechno v pořádku. Já to mám jinak. Třeba den jede internet normálně, pak to spadne na ty 2 Megabity a i po resetu to pořád jede jen 2 Mbps. takle pomalé je to třeba dva dny a z ničeho nic to pak frčí 30.
Odesláno 13. února 2014 11 let Je možné vysledovat nějakou souvislost nebo spouštěcí mechanizmus tohoto? Třeba určitou denní dobu, určitý typ využívání internetu atd.? Pokles na 2Mbps je dost velká. Jestliže z technické podpory tvrdí, že je vše OK, patrně signál nebude v té době tak špatný. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 14. února 2014 11 let Jinak mám balíček fiber power 30, který už není v nabídce. nabízí se zásadní otázka - proč máš snad nějakou hustodémonsky krutopřísnou slevu, která tě drží u tarifu bez uploadu a historickýho modemu? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 14. února 2014 11 let Já má ten samý problém... Rychlost mám 120Mb/s a chodilo to +- pořád stejně. Posledních 14dní (možná i déle) padá rychlost až polovinu 50-70Mb/s. Takhle to jde třeba 2dny a pak to zase jde normálně. U mne ale ta chyba není, to vím naprosto jistě, takže je to na straně UPC a nebo se děje něco po cestě, ale jak to zjistit...
Odesláno 14. února 2014 11 let Prvni co udelejte, ze kontrolujte signal na modemu na http://192.168.100.1/ nebo http://192.168.1.1/ z toho je hned jasne jestli je prblem se signalem nebo nekde jinde. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. února 2014 11 let Tak dnes u mě byl technik a ve sklepě na hlavní přípojce oddělal nějaký filtr a internet jede jak má Sice budu přecházet na rychlejší službu, ale tohle by stejně bylo potřeba udělat.
Odesláno 17. února 2014 11 let No jo zapomenuty filtry dokazi nadelat spousty problemu, ale v souvislosti s internetem o tom slysim poprve, mozna tam byl problem s kvalitou signalu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. března 2014 11 let Od včerejška jsem zákazníkem UPC.Vzal jsem si TV,Tel a Internet 120 MB/s. Technik přišel,udělal 2 dírky do zdi,natáhnul kabeláž,vytvořil zásuvku a odešel. Po samoinstalaci všeho hardware čekání na spuštění internetu cca 4 hodiny - tel + tv fungovalo ihned. Po cca 3 a 3/4 hodině voláno na zákaznickou linku s dotazem co se děje,mi bylo sděleno,že samozřejmě u nich to jede a závada asi bude někde u mě.Položim sluchátko,koukám na modem a ejhle ...... vzdálený restart modemu a pak světe div se,internet najel - že by náhoda ??!! Okamžitě nájezd na speedtest.net a několik testů rychlosti na několika serverech - samozřejmě i jejich oblíbené UPC Brno ...... nestačil jsem se divit - max rychlost cca 36 Mb/s. Další telefonát na zákaznickou linku nic nevyřešil a následoval totální reinstal Windows 8.1 , vše projistotu,co kdyby byla chyba opravdu na mé straně. nepomohlo další telefonát na zákaznickou linku,kde mi sdělili,že internet jede jak má a a na dotaz,jestli tedy 36 Mb/s je správná rychlost u tarifu 120 MB/s se ozvalo deseti sekundové ticho,lehké odkašlání operátora,dalších deset sekund ticha a pak jsem se dozvěděl,že sice mám dle smlouvy 120 MB/s ale nějakým omylem mi aktivovali pouze 40 Mb/s Následovala omluva a info,že to na dálku spraví nahráním správného .ini souboru a že za hodinku mám modem vypnout a zapnout z elektriky a bude všechno OK. Po hodině a půl ( pro jistotu ) jsem udělal co mi poradili,nájezd na speedtest.net a ........................... nic Další telefonát na zákaznickou linku,kde mi samozřejmě ihned nezapoměli sdělit počet voláni v jednom dni a zeptali se mě s čím mi mohou tedy ještě pomoci. Povykládal jsem jim celou anabázi s mým připojením a následovalo opšt desetisekundové ticho,lehké odkašlání operátora a další desetisekundové ticho.Pak se mi omluvil s tím,že je 21:45 a za 15 minut jim končí směna tak že se mi ozve druhý den. Po ukončení telefonátu následoval opět zcela "náhodný" vzdálený restart modemu a světe div se rychlost šla o celých 10 MB/s nahoru. Dnes mě kontaktoval zcela jiný operátor,který byl zjevně odpočatý po dvou dnech volna,takže měl chuť a náladu se mnou cokoliv řešit a po 50ti minutovém hovoru na mobil a všech možných testů a stahování,rad a pokusů jsme se dopracovali k tomu,že mi strašně kolísá rychlost 35 - 115 MB/s a u downloadu 550 kb/s - 14,5 MB/s a že to je opravdu divné a že mi zítra kolem oběda pošle technika,kterého nemusím platit,protože závada je zjevně v zahlcování modemu apd.Tak jsem zvědavý jak to dopadne .... samozřejmě dám vědět
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.