Přejít na obsah

Časté omezování rychlosti


Návštěvník Magnet

Doporučené příspěvky

Návštěvník Magnet

Zdravím!

 

Chtěl bych se na Vás obrátit s prosbou o radu. V poslední době (asi dva týdny) mi už asi 4-krát spadla rychlost z 30 Mbps na 2 Mbps, a za 2-3 dny zase naběhla zpátky. Zkoušel jsem resetovat router i modem - bez výsledku.

Volal jsem na UPC technickou podporu, kde mi řekli, že u nich žádná chyba není, a že mám teda asi špatnou kabeláž - prý vadný koaxiál. Zkoušel jsem proto zapojit notebook přímo na modem, zkusil jsem vyměnit kabely, ale rychlost pořád nízká.

 

Co jsem asi vysledoval, že ve chvíli, kdy se rychlost snížila, jsem něco stahoval. FUP limit u UPC není, ale přijde mi to podezřelé. Jinak mám balíček fiber power 30, který už není v nabídce.

 

Pokud by někdo tušil, kde by mohl být problém, prosím dejte vědět :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Jestli ti spadla rychlost, resetovals modem a pak už nenaběhlo nic a rozjelo se to za několik hodin, tak to znám taky. Stejně jako ty žvásty ze zákaznický linky o vadným kabelu, a že u nich je všechno v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Magnet
Jestli ti spadla rychlost, resetovals modem a pak už nenaběhlo nic a rozjelo se to za několik hodin, tak to znám taky. Stejně jako ty žvásty ze zákaznický linky o vadným kabelu, a že u nich je všechno v pořádku.

 

Já to mám jinak. Třeba den jede internet normálně, pak to spadne na ty 2 Megabity a i po resetu to pořád jede jen 2 Mbps. takle pomalé je to třeba dva dny a z ničeho nic to pak frčí 30.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je možné vysledovat nějakou souvislost nebo spouštěcí mechanizmus tohoto? Třeba určitou denní dobu, určitý typ využívání internetu atd.? Pokles na 2Mbps je dost velká. Jestliže z technické podpory tvrdí, že je vše OK, patrně signál nebude v té době tak špatný.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník rokolo

Já má ten samý problém... Rychlost mám 120Mb/s a chodilo to +- pořád stejně. Posledních 14dní (možná i déle) padá rychlost až polovinu 50-70Mb/s. Takhle to jde třeba 2dny a pak to zase jde normálně. U mne ale ta chyba není, to vím naprosto jistě, takže je to na straně UPC a nebo se děje něco po cestě, ale jak to zjistit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Magnet

Tak dnes u mě byl technik a ve sklepě na hlavní přípojce oddělal nějaký filtr a internet jede jak má :D

Sice budu přecházet na rychlejší službu, ale tohle by stejně bylo potřeba udělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník Pavlik

Od včerejška jsem zákazníkem UPC.Vzal jsem si TV,Tel a Internet 120 MB/s.

Technik přišel,udělal 2 dírky do zdi,natáhnul kabeláž,vytvořil zásuvku a odešel.

Po samoinstalaci všeho hardware čekání na spuštění internetu cca 4 hodiny - tel + tv fungovalo ihned.

Po cca 3 a 3/4 hodině voláno na zákaznickou linku s dotazem co se děje,mi bylo sděleno,že samozřejmě u nich to jede a závada asi bude někde u mě.Položim sluchátko,koukám na modem a ejhle ...... vzdálený restart modemu a pak světe div se,internet najel - že by náhoda ??!! :lol: Okamžitě nájezd na speedtest.net a několik testů rychlosti na několika serverech - samozřejmě i jejich oblíbené UPC Brno ...... nestačil jsem se divit - max rychlost cca 36 Mb/s.

Další telefonát na zákaznickou linku nic nevyřešil a následoval totální reinstal Windows 8.1 , vše projistotu,co kdyby byla chyba opravdu na mé straně. :evil: nepomohlo :twisted: další telefonát na zákaznickou linku,kde mi sdělili,že internet jede jak má a a na dotaz,jestli tedy 36 Mb/s je správná rychlost u tarifu 120 MB/s se ozvalo deseti sekundové ticho,lehké odkašlání operátora,dalších deset sekund ticha a pak jsem se dozvěděl,že sice mám dle smlouvy 120 MB/s ale nějakým omylem mi aktivovali pouze 40 Mb/s :jocolor::jocolor::jocolor: Následovala omluva a info,že to na dálku spraví nahráním správného .ini souboru a že za hodinku mám modem vypnout a zapnout z elektriky a bude všechno OK.

Po hodině a půl ( pro jistotu ) jsem udělal co mi poradili,nájezd na speedtest.net a ........................... nic :lol:

Další telefonát na zákaznickou linku,kde mi samozřejmě ihned nezapoměli sdělit počet voláni v jednom dni a zeptali se mě s čím mi mohou tedy ještě pomoci.

Povykládal jsem jim celou anabázi s mým připojením a následovalo opšt desetisekundové ticho,lehké odkašlání operátora a další desetisekundové ticho.Pak se mi omluvil s tím,že je 21:45 a za 15 minut jim končí směna :lol: tak že se mi ozve druhý den.

Po ukončení telefonátu následoval opět zcela "náhodný" vzdálený restart modemu a světe div se rychlost šla o celých 10 MB/s nahoru.

Dnes mě kontaktoval zcela jiný operátor,který byl zjevně odpočatý po dvou dnech volna,takže měl chuť a náladu se mnou cokoliv řešit a po 50ti minutovém hovoru na mobil a všech možných testů a stahování,rad a pokusů jsme se dopracovali k tomu,že mi strašně kolísá rychlost 35 - 115 MB/s a u downloadu 550 kb/s - 14,5 MB/s a že to je opravdu divné a že mi zítra kolem oběda pošle technika,kterého nemusím platit,protože závada je zjevně v zahlcování modemu apd.Tak jsem zvědavý jak to dopadne .... samozřejmě dám vědět :salut:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...