Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, mam problem s technicolor modemem, uz to googlim treba 12 hodin v kuse, protoze z toho nemuzu spat.

 

Vcera mi ho vymenili za moje stare cisco a od te doby mi nejde mail, skype apod. Zjistil jsem, ze je to urcite porty, protoze pres ruzny port checkery vidim, ze je mam vsechny zavreny, a smtp, imap apod se proste nepripoji, na zadny server nejde pripojit.

Zkusil jsem statickou DMZ na moji soucasnou IP adresu, zapnout UPnP, zkusil port forwarding - nic nefunguje. Nevim tedy, zda-li napr u port forwarding zadavam spravnou cilovou IP - jaka by se tam mela objevit? Porty jsou stale zavrene, net je tak nepouzitelny...

 

Uz skutecne nevim, co s tim. Nevi nekdo jak pomoci?

 

Diky

Odesláno

Zkus dat modem do tovarniho nastaveni (v zadu na modemu), popripade zavolej na UPC.

Odesláno

Tak pro vsechny s timto problemem, protoze UPC vam nepomuze - tvrdi, ze zadne porty neblokuje a blabla

 

Staci se prihlasit do adminu modemu (192.163.0.1) a v sekci system - zmena nastaveni - nastavit premostene nastaveni (bridge mode).

Vsechny porty se razem odblokovaly a vse funguje!

Odesláno

máš někde něco blbě nastavené. Mě vše funguje OK. Bridge je v pohodě, ale když máš víc počítačů. tak ti nebudou stačit IP (40mbits dává 1,120+ jsou 3).

Odesláno

Jo tomu rikam rada odbornika, preponut do bridge :lol:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Bohužel některé modemy blokovaly různé porty (důvod mně neznámý). Řešilo se výměnou.

  • po měsících...
Odesláno
Jo tomu rikam rada odbornika, preponut do bridge :lol:

A jak se to pak vrátí zpět?

Já to vyzkoušel a nyní se nedostanu do modemu abych změny vrátil do původní hodnoty.

 

AHA - Resetem vzadu na modemu :-)

Odesláno

UPC běžně blokuje porty uživatelům se zavirovaným PC - některé viry odesílají všude všechno, takže mi to příjde logické.

 

Akorát v tom mají strašný bordel. Někdy to blokujou na základě IP (u starých ED2 stačilo změnit MAC počítače a dostanete jinou IP, která není blokovaná), někdy na základě mac modemu (to se musí po odvirování PC opravdu volat na UPC at to odblokujou), někdy aktivují vzdáleně v modemu "firewall" (takže přepnutí do bridge pomůže)...

 

Nedej bože když při výměně modemu nedostanete nový, ale starší s upravovaným konfigurákem :-)

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Do modemu po přepnutí do bridge se pak můžeš dostat přes adresu 192.168.100.1 , porty se blokují na úrovni modemu ne ip zařízení za ním. Blokují se přesně z toho důvodu co psal piposek - odesílání virů do sítě UPC, takže je nutné volat...

Odesláno

Popřípadě u TC7200 změnit nastavení firewallu...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community