Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník frelo

ano po skonceni vernostni smlouvy tu musis dodrzet jinak zaplatis poplatek za prechod vcetne doplatis vsechny slevy takze vydrz a potom v rijnu pred vyprsenim vernostni slevy dej vedet upc ze chces zmenu a po dovrseni daneho datumu muzes zmenit na cokoliv

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4259-prechod-na-nizsi-sluzbu/#findComment-70877
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník radoslavcz

Podle mě to půjde bez problému i v průběhu (tzn. nebudeš muset využívat 240 do konce 12 měsíčního období), každopádně doporučuji si to ověřit přímo u operátora.

Podstatné je, že službu (a je jedno jaký tarif) budeš používat celých 12 měsíců. Sleva je vázaná na časové období 12 měsíců odebírání služeb, nikoliv na parametr služby (aspon tak jsem to z toho pochopil)

 

 

Definice věrnostního portfolia a slevy:

 

Ve věrnostním portfoliu jsou ceny služeb uvedeny s věrnostní slevou. Pokud jste si vybrali a chcete využívat službu z věrnostního portfolia, podmínky pro poskytnutí slevy splníte po 12 měsících řádného užívání služeb (věrnostní období).

 

Sleva se však projeví ve vyúčtování již od počátku, to znamená od aktivace (instalace) služby z věrnostního portfolia. Pokud však nesplníte podmínky pro poskytnutí slevy, zašleme Vám opravné vyúčtování ceny. V opravném vyúčtování Vám doúčtujeme cenu služeb ve standardní výši, a to od počátku probíhajícího věrnostního období.

 

V průběhu věrnostního období můžete změnit parametry služby v rámci věrnostního portfolia, věrnostní období poběží bez přerušení. Pokud se během věrnostního období rozhodnete, že již nadále nechcete využívat věrnostních výhod, můžete kdykoli přejít na standardní cenu služeb dle ceníku. Tak v podstatě přerušíte běh věrnostního období a my Vám opět vystavíme opravné vyúčtování.

 

Věrnostní výhody Vám rádi poskytneme i v následujícím věrnostním období, a to za stejných podmínek. Pokud jste s využíváním věrnostních výhod spokojeni a neozvete se nám sami, začne běžet nové věrnostní období. Pokud byste již nadále nechtěli služby z věrnostního portfolia, dejte nám to prosím vědět alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období, abychom změnu mohli včas zpracovat.

http://www.upc.cz/klientske-centrum/ine ... 29881.html

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4259-prechod-na-nizsi-sluzbu/#findComment-70879
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,

 

chci se optat, zda je mozno prejit z Kombi Komfort+240 na Kombi komfort 120+ bez nejakych sankci, kdyz mam smlouvu do 9.10.2014 (vernostni)?? Dekuji Petr

Zavolejte na KC a nechte si to snížit. Oni vám řeknou co a jak.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4259-prechod-na-nizsi-sluzbu/#findComment-70880
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...