Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den,

 

chci se optat, zda je mozno prejit z Kombi Komfort+240 na Kombi komfort 120+ bez nejakych sankci, kdyz mam smlouvu do 9.10.2014 (vernostni)?? Dekuji Petr

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

ano po skonceni vernostni smlouvy tu musis dodrzet jinak zaplatis poplatek za prechod vcetne doplatis vsechny slevy takze vydrz a potom v rijnu pred vyprsenim vernostni slevy dej vedet upc ze chces zmenu a po dovrseni daneho datumu muzes zmenit na cokoliv

Odesláno

Podle mě to půjde bez problému i v průběhu (tzn. nebudeš muset využívat 240 do konce 12 měsíčního období), každopádně doporučuji si to ověřit přímo u operátora.

Podstatné je, že službu (a je jedno jaký tarif) budeš používat celých 12 měsíců. Sleva je vázaná na časové období 12 měsíců odebírání služeb, nikoliv na parametr služby (aspon tak jsem to z toho pochopil)

 

 

Definice věrnostního portfolia a slevy:

 

Ve věrnostním portfoliu jsou ceny služeb uvedeny s věrnostní slevou. Pokud jste si vybrali a chcete využívat službu z věrnostního portfolia, podmínky pro poskytnutí slevy splníte po 12 měsících řádného užívání služeb (věrnostní období).

 

Sleva se však projeví ve vyúčtování již od počátku, to znamená od aktivace (instalace) služby z věrnostního portfolia. Pokud však nesplníte podmínky pro poskytnutí slevy, zašleme Vám opravné vyúčtování ceny. V opravném vyúčtování Vám doúčtujeme cenu služeb ve standardní výši, a to od počátku probíhajícího věrnostního období.

 

V průběhu věrnostního období můžete změnit parametry služby v rámci věrnostního portfolia, věrnostní období poběží bez přerušení. Pokud se během věrnostního období rozhodnete, že již nadále nechcete využívat věrnostních výhod, můžete kdykoli přejít na standardní cenu služeb dle ceníku. Tak v podstatě přerušíte běh věrnostního období a my Vám opět vystavíme opravné vyúčtování.

 

Věrnostní výhody Vám rádi poskytneme i v následujícím věrnostním období, a to za stejných podmínek. Pokud jste s využíváním věrnostních výhod spokojeni a neozvete se nám sami, začne běžet nové věrnostní období. Pokud byste již nadále nechtěli služby z věrnostního portfolia, dejte nám to prosím vědět alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období, abychom změnu mohli včas zpracovat.

http://www.upc.cz/klientske-centrum/ine ... 29881.html

Odesláno
Dobry den,

 

chci se optat, zda je mozno prejit z Kombi Komfort+240 na Kombi komfort 120+ bez nejakych sankci, kdyz mam smlouvu do 9.10.2014 (vernostni)?? Dekuji Petr

Zavolejte na KC a nechte si to snížit. Oni vám řeknou co a jak.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

no tri kila za snizeni sluzby budes platit tak jako tak, ale doplatek za poruseni smlouvy by se na to vztahovat nemel, ale lepsi je si to overit

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community