Návštěvník Milav Odesláno 12. dubna 2014 Sdílet Odesláno 12. dubna 2014 Já mám od začátku (cca 10 let) modemy jen v pronájmu a docela se mi to vyplatilo - za tu dobu díky změně rychlosti (naposledy ED3) 3x výměna kvůli zvýšení rychlosti + další 2 výměny pro poruchu. Navíc výměna vždy cca do 2 dnů. Nevíme co přinese budoucnost (jiné parametry sítě, jiné protokoly, jiná podpora WiFi) - mění se to tak rychle, že za dva roky můžu mít doma akorát málo použitelnou blikající krabičku. Já bych tedy radil pronájem - ta cena není tak hrozná a mám zajištěný vždy bezplatný servis + upgrade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 12. dubna 2014 Sdílet Odesláno 12. dubna 2014 Někde sem tady už diskuzi na toto téma četl, ale nikdy z ní jasně nevyplynulo, že pokud mám modem odkoupenej a v záruce zdechne, tak UPC doveze hned novej. A ani bych to nebral jako samozřejmost, soudě dle reklamaček třeba u mobilních operátorů, kde jsem zakoupil na značkový prodejně telefon a když šel do kytek, tak pěkně na servis a vrátili ho opravenej až za 3 tejdny, samozřejmě žádnej náhradní nedali, takže jsem musel koupit ještě obyčejnej krám na volání, abych aspoň něco měl. No dobře. Jinak. Co vám brání si vzít modem do pronájmu na tu dobu? Pokud dají na jednu osobu 2 modemy (jeden modem odkup, druhej pronájem), tak asi nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník china Odesláno 17. dubna 2014 Sdílet Odesláno 17. dubna 2014 Při reklamaci vypíše technik reklamační protokol na místě a modem vymění. Takže i přes 30-denní lhůtu zákazník funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 18. dubna 2014 Sdílet Odesláno 18. dubna 2014 Že by fa UPC byla tak šlechetná a měnila starý modemy, byť v záruce, vždy za nový kousky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 18. dubna 2014 Sdílet Odesláno 18. dubna 2014 Ano aspon i u me. Modem byl cudny tak technik sebou rovnou vzal novy modem. Kdyz zjistil ze ten muj je fakt ko dal mi ten novy, sepsal papiry a jel. Za Ubee bez wifi jsem dostal Technicolor s wifi a nic nedoplacel. Odesláno z mého C2105 pomocí Tapatalk 2 Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 18. dubna 2014 Sdílet Odesláno 18. dubna 2014 Možný to samozřejmě je, ale dost neobvyklý. Když totiž UPC někomu prodá modem, tak aby ho pak v záruce měnili vždy za nový kousky (a u tebe ještě i úplně jinej typ), to se poněkud vymyká obvyklý prodejní praxi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník china Odesláno 18. dubna 2014 Sdílet Odesláno 18. dubna 2014 Že by fa UPC byla tak šlechetná a měnila starý modemy, byť v záruce, vždy za nový kousky? Vždyť jsem nikde neřekl, že UPC nemůže do 30-i dnů vyhodnotit reklamaci jako neuznanou a nevrátit modem zpět. Jen to, že zákazník po dobu reklamace funguje na jiném modemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 18. dubna 2014 Sdílet Odesláno 18. dubna 2014 Takže týpek z UPC doveze jinej modem, starej vezme na opravu a pak ho po opravě zase doveze, přehodí a ten dočasně zapůjčenej odveze? No to se jim to teda fakt vyplatí... Možná by měli levnější, kdyby každýmu klientovi za jednu cenu dali rovnou modemy 2, jeden hlavní a druhej do foroty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 19. dubna 2014 Sdílet Odesláno 19. dubna 2014 Jo jak to ma byt nevim a priznam se, ze jsem cekal ze dostanu Ubee ale napada me, ze asi uz je nemaji. Resil jsem to pres kontakt.formular a nasledne volal jejich technik, ktery potvrdil chybu a rovnou mi rekl, ze technik doveze novy modem. Neni to prvni pripad jiz jsem resil jiny problem a technik sebou mel taky novy modem, tenkrat ale nebyl potreba protoze byl problem jinde. Pokud toto neni normalni praxe tak me napda, ze se max boji toho z jake emailu jim pisu:lol: Odesláno z mého C2105 pomocí Tapatalk 2 Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 19. dubna 2014 Sdílet Odesláno 19. dubna 2014 YABAKA: technicolor jsem měl otevřen a pochybuji, že poruchovost bude nad 3 procenta během dvou let. Kondenzátory jsou kvalitní a hlavně umístěne dál od tepelných zdrojů (teda až na jeden, ale ten byl taky docela daleko). Nevidím důvod problémů, teda až na ROHS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.