Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

To me prijde jako volovina, prece vypoved se podava minimalne mesic dopredu a teprve pak se vraci zarizeni,

takze udelat oboje naraz v jeden okamzik nema smysl.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ona to myslela tak, že tam mám jít dvakrát. Nejdřív podat výpověď a po ukončení smlouvy vrátit modem. Momentálně mi běží výpovědní lhůta do konce května, výpověď jsem podala poštou, tak budu vrácení modemu řešit v červnu. Jak jsem už psala, tvrdila mi, že lidem, kteří tam nepodali výpověď osobně, nechtěli modem vzít.

Odesláno

i když sem třeba pojedeš zbytečně, tak co - poštou to můžeš poslat vždycky :) navíc počasí poslední dobou ujde (když zrovna neprší), tak proč si neudělat vejlet 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Já to myslela tak, že mi slečna tvrdila, že právě v tý Závišově ulici nemůžu modem vrátit, když jsem tam nepodala osobně výpověď.

To je hloupost :D Po skončení smlouvy ho tam do 14 dní normálně jeďte odevzdat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 2 týdnech...
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dneska jsem vracel modem v KC v Závišově ulici a naprosto bez problémů. Tři příjemné slečny a kolem 16. hodiny jsem tam na ně byli dva zákazníci. I se sepsáním protokolu to trvalo 5 minut. Škoda jen že na stránkách UPC a ani v instrukcích o vrácení zařízení není o této možnosti ani řádek

  • po měsících...
Odesláno

Proc to neni uvedeno na jejich strankach? Nebo spatne koukam? A zajima me hlavne, jestli tam muzu vyresit vypoved urcite sluzby? Nechce se mi to sepisovat a posilat, radsi bych se zastavil osobne, je to mozne, nevite nekdo?

Odesláno

Byl jsem tento týden u nákladového nádraží vrátit modem a telefon a podle toho, co tam vyřizovali ostatní tak bych řekl, že se tam dá vyřídit cokoli. Jeden člověk tam uzavíral smlouvu, druhý měnil smlouvu. Jen chci upozornit, že jsou tam jen dvě ženský, takže žádný fofr.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
  • po 2 týdnech...
Odesláno
Co je na tom poslání poštou tak špatnýho? Sice to stojí pár peněz (21 kaček na poště za krabici a 59 kaček poštovný za doporučenej balík), ale máš od toho doklad a ještě ti e-mailem nebo SMS sdělí, kdy byla zásilka dodaná.

 

Tak to není pravda, vracela jsem poštou a další dva měsíce mi účtovali, dohadovali se se mnou dokud jsem jim nenaskenovala podací lístek s datem odeslání. Pak to milostivě uznali, ale prachy vrátili jen za jeden měsíc. O SMS si můžu nechat zdát. :(

Odesláno

Tak si napiš písemnou reklamaci, a když ji UPC nevyřídí kladně, tak se obrať na ČTÚ. A pokud jde o moji poznámku ohledně mailu a SMS, tak to ti sdělí pošta, když při podání zásilky zadáš požadavek na její sledování a info o doručení.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community