Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

IMHO důvod proč jsou všechna HDčka od Novy v kódu je celkem jasný - je to prostě součástí dohody mezi Novou a UPC.

 

A pan Marek i technik má pravdu.

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Když někdo něco přeprodává tak za to také nese odpovědnost. Cestovní agentury také nesou zodpovědnost za služby cestovních kanceláří, které přeprodávají; cestovní kanceláře zase nesou zodpovědnost za služby leteckých nebo autobusových dopravců, které přeprodávají a tak bych mohl pokračovat. Jen televizní operátoři (objektivně je třeba říct, že v tom UPC není samo) se mohou legálně vzdát zodpovědnosti za důležitou část své služby a to je prostě špatně a je jedno, jakými lacinými argumenty to budou zdejší obhájci UPC obhajovat.

Odesláno

U cestovky si kupujete konkrétní zájezd, do konkrétního hotelu atd. Ale už si nekupujete třeba počasí. Také Vás cestovky lákají na slunnou pláž, ale když budete mít týden hnusně, neuděláte nic.

Neříkám, že je to tak ideální či správně. Jen konstatuji, že to tak je a uvádím důvody, proč tomu nikdy patrně nebude jinak.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

User peno asi není zcela při smyslech. Já jsem možná zralej na ban, ale on zcela jistě na odbornou pomoc psychiatra...

Odesláno

K Yabakovi se už ani vyjadřovat nebudu, myslím že každý si o tomto človíčkovi asi dokázal udělat svůj obrázek.

 

Marek-26: Počasí si na zájezdu nepojistíte, tak jako si UPC nemůžete pojistit, že nějaká televize nezkrachuje nebo nezmění výrazně svůj program. Ale například když na zájezd neodjedete z viny aerolinek, nebudete žádat odškodné po aerolinkách, ale po cestovce se kterou jste podepsali smlouvu a jak si to ona vyřeší s aerolinkami vás už zajímat nemusí. Analogicky, když UPC vyřadí nějaký kanál, na který předtím zákazníka nalákala, neměla by zákazníka za odchod k jinému operátorovi, který mu tento kanál zajistí, pokutovat, ale naopak by se mu měla ještě při odchodu omluvit za nepříjemnosti. A to je to, na co tady upozorňuji a co by nemělo existovat.

Odesláno

Zatím si tady spíš každej udělal obrázek o tobě, že meleš úplný nesmysly a trváš na něčem, co ti nemůže garantovat žádnej provider nikde na světě, takže ani UPC CZ ne. A prý se ještě při odchodu omlouvat, no to je totální ztráta soudnosti :D

Odesláno
K Yabakovi se už ani vyjadřovat nebudu, myslím že každý si o tomto človíčkovi asi dokázal udělat svůj obrázek.

 

Marek-26: Počasí si na zájezdu nepojistíte, tak jako si UPC nemůžete pojistit, že nějaká televize nezkrachuje nebo nezmění výrazně svůj program. Ale například když na zájezd neodjedete z viny aerolinek, nebudete žádat odškodné po aerolinkách, ale po cestovce se kterou jste podepsali smlouvu a jak si to ona vyřeší s aerolinkami vás už zajímat nemusí. Analogicky, když UPC vyřadí nějaký kanál, na který předtím zákazníka nalákala, neměla by zákazníka za odchod k jinému operátorovi, který mu tento kanál zajistí, pokutovat, ale naopak by se mu měla ještě při odchodu omluvit za nepříjemnosti. A to je to, na co tady upozorňuji a co by nemělo existovat.

UPC Vám garantuje signál a skladbu signálu. Zase analogie k zájezdu - garantují Vám, že Vás tam dostanou a že budete mít plnou penzi. Nikoliv přesný jídelníček atd. Cestovky mají s aerolinkami všechno tohle ve smlouvách, mohou se na to pojistit atd. Kdo by s UPC podepsal smlouvu, když by jako jediní chtěli v případě ukončení kanálu, smlouvy atp. po televizi odškodné? Zkuste se na to podívat z jiného pohledu, než z pohledu zákazníka a všude Vám vyjde, že je to nesmysl a utopie to co chcete.

Podobně jako ta sviňárna od Slovak Telekomu - Nejdříve si přesunou Premiere League na Slovak Sport, za draho se prodají a pak si přesunou Premiere League zpět na Digi Sport. A Digi Sport UPC neprodají, protože by šel i na satelitu a to je pro Digi konkurence. Jak by jste si v tomto případě představoval odškodnění?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Na " věrnostní období" mám pouze jeden názor - SVIŃÁRNA NEJVĚTŠÍHO KALIBRU...... a můžete ostatní obdivovatelé UPC psát co chcete....

Odesláno

To snad není povinný využívat, takže v čem je furt nějakej problém?!

Odesláno
Na " věrnostní období" mám pouze jeden názor - SVIŃÁRNA NEJVĚTŠÍHO KALIBRU...... a můžete ostatní obdivovatelé UPC psát co chcete....

A kto ti preboha prikazuje vyuzivat vernostnu zlavu? Ved si mozes aktivovat sluzby bez nej za plnu cenu a mas pokoj a nemusis sa rozculovat...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community