Marek-26 Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Takže dle vás musí do skonání světa UPC mít služby přesně jak je má a nesmí je změnit. Tedy může, ale jen tak jak se vám líbí. Nikde při uzavírání smlouvy nemáte garantovanou přesnou skladbu kanálů. UPC je ani garantovat nemůže (tedy může to zkusit, ale s hrůzou by čekala, kdy přijde něco jako nyní). A že služby nesplňují to, co jste očekával? Můžete je vypovědět, nikdo vám nebrání. Sankce po vás nikdo nechce a ani nesmí chtít. Seznámení s VOP se dokazuje podpisem smlouvy. Jestliže máte garanci v délce jeden rok, tak to je pak jiná. Ale na smlouvě je jen Kampaň, Délka slevy, Min. doba užívání. Ale nevím, jestli jeden z těchto parametrů neznamená třeba právě tu garanci. A to by pak ten zrušený tarif museli obnovit min. do konce té garance. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71669 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník david3434 Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Ne asi to nechápete: Samozřejmě že muže měnit a vyřazovat programy,ale pokud změní nabídku než jakouzákazník očakáva,tak zákazník může dát výpověd a UPC nemůže po zákazníkovy chtít jakékoliv doplacení ceny.jak se tady mnozí obávají,když přistoipily na věrmostní slevu a pod. Co se týká VOP tak taky nemáte pravdu podle nového OZ už nestačí pouze podpis pod smlouvou ale přímo dukaz že zákazník VOP rozumí.(Podle ministerstva spravednosti je toto důkazní břemeno na silnější straně "v tomto případě na UPC"(Dukazem se dle Min. Sprav. rozumí telefonický záznam vysvětlování VOP klientovy,zvukový záznam na diktafonu že prodejce opravdu s VOP zákazníka seznámila. Stručně řečeno nestačí pouze podpis na smlouvě že souhlasíte s VOP. Vždy muže zákazník říct že tomu nerozuměl a obchodník musí doložit že to zákazníkovi dostatečně vysvětlil. U druhého případu smlouva se dá uzavřít i ustně,podáním ruky,připadně telefonicky. Vždy je ale potřeba aby obchodník zákazníka detailně seznámil se VOP. To je běžná praxe UPc že prodlužuje ruzné smlouvy Telefonicky a tím vždy zákazníkovy nabídne určité služby v určitém časovém úseku a to dle ČTÚ musí vždy dodržet,protože při napřiklad tel.rozhovoru jem ještě nikdy nezažil že by UPC vysvětlovala VOP,nebo vás upozornila že službu nemůže garantovat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71670 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Tak jestli se opravdu tohle s VOP musí dělat, tak je to postavené na hlavu. Jinak bez vašeho výslovného souhlasu vás nikdo nemůže nahrávat. By mě zajímalo, jak to tedy budou dělat všichni. A co to znamená dostatečně vysvětlit? Když mi je přečtou a já pak řeknu, že mi je nevysvětlili jenom přečetli? Za chvíli tu budeme podávat žaloby jako v USA, že jsme nebyli upozorěni, že když si koupíme kafe a opařili jsme se, je to kvůli tomu, že jsme nebyli upozorněni a že nám to nebylo dostatečně vysvětleno? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71671 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 takže obchodní zástupce dostane do výbavy kameru, pořádnej disk a bude natáčet Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71672 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtonda Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Už několikrát se v diskusích i v článcích na webech jako je mobilmania řešily situace, kdy operátor změnil podmínky tarifu se závazkem v neprospěch zákazníka. V tomto případě pokud nesouhlasíš, nemusíš závazek dodržet a můžeš odstoupit. Že by byl nárok aby byla služba poskytována za původních podmínek se nikde nediskutovala. Samozřejmě jde o změny podmínek přímo ve smlouvě, je otázka jak má UPC ošetřené složení TV tarifů, UPC ty programy nevytváří a pokud se autor programu rozhodne ho zdražit nebo ukončit, tak s tím UPC nice nenadělá, ale to bych tu moc nerozbíral, tady jsme v sekci věnované Internetu. A prokazování, že zákazník VOP rozumí? To by jako zákazník dostal VOP k naučení a pak by dělal zkoušku a bez jejího složení by mu služba nebyla poskytnuta? ROFL Citovat Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71673 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník david3434 Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Přesně tak nový občanský zákoník reaguje na to že v zákazník je považován za slabší stranu a proto je něj taky tak nahlíženo. Upřímně někdy firmy schválně VOP dělají přehnaně dlouhé a složité,jen pro to aby se v nich zákazník špatně orientoval "záměrně",protože kdyby věděl vše co tam je napsáno tak by smlouvu nikdy neuzavřel. Takže si myslím že nový OZ jde správným směrem. Co brání firmě jako je UPC mít VOP srozumitelně,pro všechny. Jinak mám takovej dojem že se ten novej OZ a i VOP řešily i v tom pořadě Máte slovo(starším,někdy po začátku roku),kde to vysvětloval nějakej právník z ministerstva.(tak si ho můžete najít ve videotece. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71674 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 David3434: Nebreč nemůžeš po nikom chtít, aby ti nabízel službu, na které prodělává. Proto máš možnost odstoupit než ti ji zdraží, můžeš si zkusit najít výhodnější konkurenci. Že není? Tak proč brečíš? Jestli mluvíš o zrušení HD programů. tak to bylo zrušeno kvůli nedomluvení se s těmi televizemi. Takže si běž stěžovat jim, ne prostředníkovi, kterému nic nezbývalo (bo chtěli víc za HD než je zdrávo) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71675 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník david3434 Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Nikdo tady nebrečí,pouze jsem se snažil odpovědět tě kteří se bojí vypovědět smlouvu ze strachu před nějakými sankcemi nebo poplatky. Mě se to osobně netýká. Mě se týká pouze ten telefon,a tam jsem dle ČTÚ v právu.Firma sprostě nemůže při získávání klienta naslibovat něco co vám pak nedodá,protože je to pro ní drahé.Musí prostě myslet trošku dopředu a neslybovat vám něco co nemůže ekonomicky utáhnout. Já často cestuji a nejlepší server je cestujemelevne.cz,který radí klientum levné letenky a pod.Když udělá cestovka chybu a prodá vám zájezd přes net za 2000kč i když má stát 20000kč tak jí taky nikdo nepomuže a vy jste ušetřil. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71677 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 Jestli má někdo písemný prohlášení od UPC, ve kterým mu slibujou nějaký konkrétní programy, tak ať ho tady vylepí - a jinak ať netlachá cosi o tom, že mu někdo příjem nějaký pos*raný Novy v HD garantoval. Je to už z principu blbost, programová nabídka se může měnit a taky mění a rozhodně to nezakládá nějaký práva na výpověď smlouvy (to lze samozřejmě udělat bez udání důvodu). Nebo snad vloni taky někdo šílel, když z nabídky UPC zmizela Pětka? Nějak jsem neregistroval, že by se dávaly výpovědi s odůvodněním, že kdysi byla součástí programový nabídky a pak už není... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71683 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník c12345 Odesláno 3. dubna 2014 Sdílet Odesláno 3. dubna 2014 hele YABAKA pro někoho může být nova "posraná" pro někoho ne.... a nic to nemění na tom, že dne 2.4 ve finále skončili, alespoň prozatím 4 HD kanály... takže sice můžeme nadávat na novu, ale svůj podíl viny na tom má i UPC a ti mě zajímají jako zákazníka.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4296-p%C5%99ed%C4%8Dasn%C3%A9-vypov%C4%9Bzen%C3%AD-smlouvy/page/2/#findComment-71687 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.