Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Buď se přestěhovali, nebo retence volá z více míst.

Mně volali naposledy 2.9.2024 z 800 777 733 a to je dle webu výše Brno+Olomouc. 

 

Screenshot_20240915_142345_Phone.jpg

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@homberg@Technikusomylem jsem napsal ostrava ale myslel jsem olomouc + brno (partner Proveon)

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

mně volali z retenčního +420 226 400 537, příjemná paní, vše jsme pořešili, nemusel jsem tlačit na pilu

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Jak už zde padlo, těch různých callcenter je více. A to, že jeden tým v daném call centru řeší retence neznamená, že druhý tým není aktivní telemarketing. A to, že telefon ukazuje, že je číslo spam je v drtivé většině věcí nadstavby systému a databází třetích stran, kam zadávají údaje lidé. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

800 777 733  Brno+Olomouc (partner Proveon)... paní nevěděla proč vlastně volá, problém jsem vysvětlil  -  jenže ...zjistil jsem akorát to, že se mám vlastně u Vodafonu dobře, pak v podstatě zavěsila.......ok, po tomto "antiklientském"  přístupu jsem se zařídil jinak ......🙋‍♂️

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno
V 12. 9. 2024 v 12:59, Jenda napsal:

zobrazil jsem OKU a přišlo mi za 1Gb/s 324,- napořád 😁, tak si ještě s nimi pohovořím

původně platím za starou smlouvu 449,50,-

když nabídnou upload 60Mb/s, tak asi jo

Potvrzuji 324 Kč retenci za gigabitový internet vč. pronájmu. Ten upload 50/60/100 je závislý na čem přesně? Co vidím na stránkách VF pod svou adresou?

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

upload souvisí s upgradem sítě 🙂 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@Jenda@paffkoco znamená "přišlo mi ... 324,-" to posílají návrh mailem, nebo nějaký návrh v aplikaci, nebo jak to je? Díky.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

@sodekczpo zobrazení OKU přijde do mailu odkaz, kde ti dají návrh nové ceny a buď souhlasíš nebo počkáš, až se ti ozvou po telefonu a můžete se domluvit na lepší ceně

paní mi po telefonu slíbila upload 100Mb, ale mám jen 60Mb, protože tu ještě neproběhl upgrade sítě, ale já jsem spokojen

Upraveno uživatelem Jenda

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

@Jendaaha, díky. Mně žádný mail nepřišel. Jen mi volali až po několika dnech.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community