Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Doporučené příspěvky

Návštěvník david3434

Pokutu dostanou,protože ze strany je to pouze hra se slovíčky,ale prakticky obchází zákon.

A hlavně ti kteří se bojí odejít kvůli tý slevě budou mít dveře otevřené.

Návštěvník radoslavcz
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/333195-za-predcasne-ukonceni-sluzby-u-upc-muzete-zaplatit-tisice.html

...Rozdíl v závěrečném vyúčtování je obrovský

Například pokud má zákazník tarif s měsíčním poplatkem 859 Kč, u UPC za předčasné ukončení smlouvy po 11 měsících zaplatí všechny zaúčtované slevy – 4900 Kč.

 

Ptám se k informaci Novinek - jak se dostali na tu částku 4900 Kč ?

Mě ta věrnostní sleva vychází 11 x 300 = 3300 Kč a ještě méně mi to vychází, když použiji mozek a zaplatím tu službu o měsíc déle.

Novinky tu přidají, tu uberou a podají to jako něco "obrovského". Neuvěřitelně manipulativní. A kolik lidí toto jejich tvrzení bez sebemenšího použití vlastní hlavy hned převezme jako hotovou věc.

EDIT: Ještě k výpočtu Novinek.

Předpokládají, že klient je tupý a ukončí smlouvu po 11 měsících (místo aby to ještě jeden měsíc vydržel). Do kontrastu dávají 172 Kč kdyby to byla pětina zbývajících závazků.

A co když ten klient je opravdu tupec, uzavře smlouvu na dobu určitou 12 měsíců a smlouvu vypoví po 1. měsíci ? To by potom dle správného postupu Novinek zaplatil 1.890 Kč (1/5 ze zůstatku - 11x 859 Kč), ale u UPC by doplácel "jen" 300 Kč (doúčtování 1. měsíce do výše bez slevy).

Upraveno uživatelem radoslavcz
Návštěvník YABAKA

Garance od Pody je asi taková, že při každým problému odkážou zákazníka na obchodní podmínky a v nich bod

4.12 Poskytovatel neodpovídá za nefunkčnost sítě Internet a s tím související nefunkčnost služeb poskytovaných zákazníkovi.

 

A k tý garanci rychlosti pak ještě to, že je to klasickej marketing, protože Poda garantuje ceníkovou rychlost pouze ze svýho serveru ke koncovýmu uživateli (což na optice není problém), ale nikde negarantuje, že i připojení do NIX (který je rozhodující) bude mít každej klient v takový rychlosti, bod

3.1 Testem dodržení garantované rychlosti je přenos dat ze serveru poskytovatele trvající alespoň 20 minut a následné ověření dosažené přenosové rychlosti výpisem z provozu poskytovatele.

Tak doufejme, že ČTÚ UPC pěkně podusí za to obcházení zákona s těmi věrnostními programy. Bohužel, se obávám, že i když dostanou pokutu, tak rozhodně nebude likvidační. Spíš jde o to jaký dopad to bude mít na konkrétního zákazníka.

Teď mi napadá - když začali zpoplatňovat pronájem modemu na 50 Kč tak to snad taky řešila ČTÚ. Byla z toho pokuta, ale pro zákazníka žádný dopad to nemělo

Návštěvník YABAKA

Prostě UPC s tím nesmyslným zákonem zatím vykvedlalo :D Každej kdo uzavírá smlouvu má pořádně číst co podepisuje a ne se pak divit. Když dává poskytovatel slevu, tak každej drží hubu a je rád. A když má pak něco vracet, tak najednou ho poskytovatel údajně okrádá a je ten nejhorší. To je samozřejmě blbost, kdokoliv může u UPC platit klasickou ceníkovou cenu a když dá výpověď, tak po něm nikdo nic chtít nebude.

Problém je v tom, že dle NOZ se na VOP nahlíží trochu jinak. Proto s tímto bude mít UPC velké problémy s vysvětlováním.

Dá se říci, že nyní pokud někdo chce odejít od UPC ikdyž je v tzv. věrnostním programu tak v tom není problém a odejít může bez sankcí. Je potřeba jediné - pořešit to přes ČTÚ, který na ně má páky.

Uvidíme, jak dopadne šetření - tipuju to na pokutu, která nic moc řešit nebude pro koncového zákazníka.

Návštěvník YABAKA

Činnost UPC se řídí hlavně Zákonem o elektronických komunikacích a ne dle Občanskýho zákoníku. A přes ČTÚ momentálně nic nevyřeší, protože UPC akorát využilo díru v zákoně a onen věrnostní program není v žádným rozporu. V praxi to zatím znamená, že odcházející klient bude muset zaplatit to období zpětně a ČTÚ mu v tomto nijak nepomůže.

Někdy se vyplatí neřešit věrnostní slevy a zůstat na původním tarifu, případně odejít, pokud UPC násilně přetahuje, respektive ruší stávající výhody a tarify.

 

Např. Věrnostní internet 5/1 za 200,-Kč a kdo měl původní (jako já) 5/512 za 249,-Kč, tak nyní má 10/1 za 274,-Kč. Standardně 5/1 stojí 400,-Kč. Vyplatilo se mi, vykašlat se na extra slevu :D

 

Teď by ještě mohli upravit ty ceny po provolání volných minut v těch "nových" tarifech. Pozitivní alespoň vnímám to, že za snížení telefonního tarifu se neplatí těch 302,50Kč. :)

Mě se zdá tenhle systém věrnostní slevy lepší, než kdyby UPC účtovalo plnou cenu a po 9 měsících nám dali 3 zadarmo. Alespoň se ta částka rovnoměrně rozloží. A co si budeme povídat, vypadá to i lépe na letácích ta cenovka :-P

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...