Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Doporučené příspěvky

Návštěvník radoslavcz
Příspěvek od c12345 » pát, 11.4.2014, 17:28

Ano vypadá to lépe, dokud se Tě nebude týkat tohle : http://www.novinky.cz/internet-a-pc/333 ... isice.html

Ve výpočtech mají pár nepřesností (4.900 Kč je vypočteno jak, když 11 x 300 je 3.300) a zavádějících porovnání (zkuste porovnat vypovězení smlouvy po 1. měsíci, a hned to vychází pro UPC lépe).

Dále počítají s tupostí klienta, protože druhá cesta je počkat ve smluvním vztahu o 1 měsíc déle, a nedoplácíte NIC. Kdo vypoví smlouvu v takto nastavených podmínkách měsíc před koncem, je u mě obyčejný vůl, co neumí do pěti počítat.

Jestliže podepisuji nějakou smlouvu a využiji nabídnutou slevu, nedělám to s úmyslem smlouvu nedodržet, ale mít nárok na slevu. V opačném případě si pořizuji službu bez slevy.

Zdravim, doposud jsem mel internet 60/6 i s pronajmem za cca 360 Kc. Nyni sleva vyprsela a zkoumam, co se da delat. Podarilo se vam nekomu s retencnim oddelenim dohodnout opet nejakou vyhodnou nabidku nebo je neposkytuji jak se mi snazili sdelit?

Diky.

Návštěvník Já
Garance od Pody je asi taková, že při každým problému odkážou zákazníka na obchodní podmínky a v nich bod

4.12 Poskytovatel neodpovídá za nefunkčnost sítě Internet a s tím související nefunkčnost služeb poskytovaných zákazníkovi.

 

A k tý garanci rychlosti pak ještě to, že je to klasickej marketing, protože Poda garantuje ceníkovou rychlost pouze ze svýho serveru ke koncovýmu uživateli (což na optice není problém), ale nikde negarantuje, že i připojení do NIX (který je rozhodující) bude mít každej klient v takový rychlosti, bod

3.1 Testem dodržení garantované rychlosti je přenos dat ze serveru poskytovatele trvající alespoň 20 minut a následné ověření dosažené přenosové rychlosti výpisem z provozu poskytovatele.

 

 

No nevím ,ale mám pocit, že i tady na fóru jsem kolikrát četl, když někomu nešel internet(nejelo plnou rychlostí), že to UPC řešilo v tom stylu, že chyba není u nich, ale určitě na straně uživatele..Takže bych si nebyl tak moc jistý, že UPC se bude chovat proklientsky v tomto směru. Navíc já mám s Podou dobrou zkušenost..Rodiče od přítelkyně mají 30 Mbit a nikdy nezaznamenali problém...Každopádně pořád nešachují s ceníkem jak UPC...

Návštěvník YABAKA

Je jasný, že u žádnýho ISP to není úplně ideální a právě proto jsem to tady napsal, aby se z Pody nedělala modla. Pokud ti vyhovuje, tak je všechno OK a dál bych to neřešil.

Heh, tak jsem si v lednu pořídil wifi modem za dvojku a nedomyslel to, že mi v březnu končí akční nabídka, kterou mi nechtějí prodloužit ani za Boha. :-D Volali mi i z retenčního a když jsem slyšel v telefonu ženu, tak jsem zajásal, že to s ženskou usmlouvám a ono prd. Nabídla mi jen věrnostní balíček za nějakých 550,-

Můj nynější balíček je net 32mbit a telka DIGITAL STARTER, DIGI NEWS, PRONÁJEM SET BOXU, DIGITAL PLUS BONUS, DIGITAL DARWIN FREE a telefon za 1,- a platím nějakých 430,- (teda teď už mi přišlo vyúčtování na 770,- :shock: ) Nu a v jejich balíčku je jen navýšený net na 40mbit a nejsem si jist, jestli nějaký telefonní basic tarif a už je to za 550,-.

Tím, že jedu jen přes wifi a mé notebooky nezvládají rychlost větší než 30Mbit, tak je mi 40 na houby a bez telefonu se taky obejdu, takže přecházím k PODA a za 390,- mám 30Mb/6Mb + min. 65 TV programů a pronájem stb v ceně.

Takže modem technicolor bude na prodej, kdybyste měli někdo zájem. Jen mě štve, že když podám v pondělí výpověď, tak jejich měsíční výpovědní lhůta poběži až od 1.5. :twisted:

http://www.novinky.cz/internet-a-pc/333195-za-predcasne-ukonceni-sluzby-u-upc-muzete-zaplatit-tisice.html

...Rozdíl v závěrečném vyúčtování je obrovský

Například pokud má zákazník tarif s měsíčním poplatkem 859 Kč, u UPC za předčasné ukončení smlouvy po 11 měsících zaplatí všechny zaúčtované slevy – 4900 Kč.

 

Ptám se k informaci Novinek - jak se dostali na tu částku 4900 Kč ?

Mě ta věrnostní sleva vychází 11 x 300 = 3300 Kč a ještě méně mi to vychází, když použiji mozek a zaplatím tu službu o měsíc déle.

Novinky tu přidají, tu uberou a podají to jako něco "obrovského". Neuvěřitelně manipulativní. A kolik lidí toto jejich tvrzení bez sebemenšího použití vlastní hlavy hned převezme jako hotovou věc.

EDIT: Ještě k výpočtu Novinek.

Předpokládají, že klient je tupý a ukončí smlouvu po 11 měsících (místo aby to ještě jeden měsíc vydržel). Do kontrastu dávají 172 Kč kdyby to byla pětina zbývajících závazků.

A co když ten klient je opravdu tupec, uzavře smlouvu na dobu určitou 12 měsíců a smlouvu vypoví po 1. měsíci ? To by potom dle správného postupu Novinek zaplatil 1.890 Kč (1/5 ze zůstatku - 11x 859 Kč), ale u UPC by doplácel "jen" 300 Kč (doúčtování 1. měsíce do výše bez slevy).

 

 

 

Plný souhlas. Sám využívám službu s věrnostní cenou a vím, jaké riziko mi hrozí a jak je eliminovat. A dobře vím, že když stanovené podmínky nedodržím, doplatím na to (http://www.upc.cz/klientske-centrum/ine ... 29881.html) a je to jen moje blbost. Ale takovéto uvažování chtít od diskutérů na Novinkách je scifi.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...