Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Doporučené příspěvky

No nevím kdo si co dokáže vyhádat, ale pochybuji, že operátor(ka) na druhém konci drátu má pravomoc, (na základě mého příjemného hlasu) mi nějak snižovat cenu mimo platný ceník služeb. Slevu poskytnou novému zákazníkovi na určitou dobu, a po uplynutí této doby se už jede podle platného ceníku. Ten buď akceptuji nebo ne, ale to je tak jediné co s tím mohu udělat. Takže výroky "co si kdo vyhádá" mi připadají trochu zcestné a pochybuji že pracovník UPC se bude se mnou po telefonu handrkovat o ceně jak někde v Egyptě na tržnici. A myslím, že si nepomůžu ani výhružkami typu "jestli mi to nedáte o 300 levněji tak vypovím službu".

No, možná to teď bude vypadat, že jsem zrovna vylezl z jeskyně, ale za těch x let co využívám služby UPC jsem se nesetkal s výrazem "retenční oddělení UPC" (ani na of.stránkách). To je jako nějaká odnož kde sedí komise a rozhoduje o tom komu dají nebo nedají slevu a v jaké výši? A na jakou linku musím volat? Můžete mě prosím poučit?

Návštěvník computerboy

Návštěvník: Je to tým lidí, kteří se zabývají jenom retencemi. Dovolat se jim napřímo nedá. Oni volají zpět. Takže stačí vytočit klasickou UPC linku a požádat operátora, aby předal vzkaz do retenčního oddělení s požadavkem o zavolání.

Retenční oddělení má dnes již skoro každá velká společnost poskytující služby. Je to běžný postup, že se o slevách a cenách svmlouvá a dohaduje. Buď se ty názory někde protnou a klapne to a nebo ne a jde se o dům dál.

Návštěvník warman

Ale o tom je celé toto téma :-D

 

Z retenční (od slova retence) ti zavolají v okamžiku, když chceš dát výpověď. Bohatě stačí napsat na upc formulář na webových stránkách, že v baráku máš konkurenci a že ti nabízí ty a ty služby za nižší částku. Do 5 dnů se ti ozve žena, která se zeptá z jakého důvodu chceš odejít (tj přechod ke konkurenci) a co ti nabízí konkurence navíc oproti upc a rovnou ti dají slevu.

 

Hlavní je být k nim milej a jako že ti to je u prdele, od koho budeš mít net a pak je s nima rozumná řeč. Když na ně agresivně naskočíš, tak se na tebe s největší pravděpodobnosti vykašlou a rovnou ti řeknou, kam máš poslat výpověď. A hlavně musíš mít argumenty a samozřejmě si nevymýšlet - např. já mám možnost mít jaronet 50/50 za 350,- (s tv nějakých 620 včetně hbo) a mě řekli, že to mi může nabídnout za stejný peníze 100/10 + komfort a já řekl že potřebuji větší upload a tak jsem skončil u 200/20+komfort+hbo za stejný love.

Návštěvník: Je to tým lidí, kteří se zabývají jenom retencemi. Dovolat se jim napřímo nedá. Oni volají zpět. Takže stačí vytočit klasickou UPC linku a požádat operátora, aby předal vzkaz do retenčního oddělení s požadavkem o zavolání.

Retenční oddělení má dnes již skoro každá velká společnost poskytující služby. Je to běžný postup, že se o slevách a cenách svmlouvá a dohaduje. Buď se ty názory někde protnou a klapne to a nebo ne a jde se o dům dál.

Ale v podstatě dá.Zavolal jsem přes Skype,požádal o přepojení na retenční a už jsme si povídali...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Ale o tom je celé toto téma :-D

 

Z retenční (od slova retence) ti zavolají v okamžiku, když chceš dát výpověď. Bohatě stačí napsat na upc formulář na webových stránkách, že v baráku máš konkurenci a že ti nabízí ty a ty služby za nižší částku. Do 5 dnů se ti ozve žena, která se zeptá z jakého důvodu chceš odejít (tj přechod ke konkurenci) a co ti nabízí konkurence navíc oproti upc a rovnou ti dají slevu.

 

Hlavní je být k nim milej a jako že ti to je u prdele, od koho budeš mít net a pak je s nima rozumná řeč. Když na ně agresivně naskočíš, tak se na tebe s největší pravděpodobnosti vykašlou a rovnou ti řeknou, kam máš poslat výpověď. A hlavně musíš mít argumenty a samozřejmě si nevymýšlet - např. já mám možnost mít jaronet 50/50 za 350,- (s tv nějakých 620 včetně hbo) a mě řekli, že to mi může nabídnout za stejný peníze 100/10 + komfort a já řekl že potřebuji větší upload a tak jsem skončil u 200/20+komfort+hbo za stejný love.

 

Díky za vysvětlení, takže celý to je o podání výpovědi a pak blafovat co mi jako nabízí konkurence. V mém případě případě přichází do úvahy max. Poda. Ale když jsem procházel jejich nabídku, tak nevím jestli bych si nějak pomohl a navíc nehodlám řešit 50Kč měsíčně na úkor toho, že nevím co od nich můžu čekat, což u UPC (kdysi v dávnověku Kabel+) to vím naprosto přesně :)

Jinak pro upřesnění: k 23.1.2016 jsem měl službu Balíčková sleva Komfort 120+ (Internet 120+ / TV Komfort+) za 709Kč (bez pronájmu zařízení) a po tomto datu jsem byl převeden na Balíčková sleva Komfort 240+ (Internet 240+ / TV Horizon Komfort+) za 760Kč (bez pronájmu zařízení).

No, nic proti Podě, ale jak už jsem řekl, nevím jestli bych si nějak pomohl. Zase převrtávání zdí, tahání nového kabelu apod. Navíc ta jejich nabídka mi připadá taková zmatečná. Dohledávat různé balíčky, které obsahují programy HD jež jsou v dnešní době už standart, a pak se dostat na cenu UPC s poloviční rychlostí netu, děkuji nechci.

Ale o tom je celé toto téma :-D

 

Z retenční (od slova retence) ti zavolají v okamžiku, když chceš dát výpověď. Bohatě stačí napsat na upc formulář na webových stránkách, že v baráku máš konkurenci a že ti nabízí ty a ty služby za nižší částku. Do 5 dnů se ti ozve žena, která se zeptá z jakého důvodu chceš odejít (tj přechod ke konkurenci) a co ti nabízí konkurence navíc oproti upc a rovnou ti dají slevu.

 

Hlavní je být k nim milej a jako že ti to je u prdele, od koho budeš mít net a pak je s nima rozumná řeč. Když na ně agresivně naskočíš, tak se na tebe s největší pravděpodobnosti vykašlou a rovnou ti řeknou, kam máš poslat výpověď. A hlavně musíš mít argumenty a samozřejmě si nevymýšlet - např. já mám možnost mít jaronet 50/50 za 350,- (s tv nějakých 620 včetně hbo) a mě řekli, že to mi může nabídnout za stejný peníze 100/10 + komfort a já řekl že potřebuji větší upload a tak jsem skončil u 200/20+komfort+hbo za stejný love.

 

Díky za vysvětlení, takže celý to je o podání výpovědi a pak blafovat co mi jako nabízí konkurence. V mém případě případě přichází do úvahy max. Poda. Ale když jsem procházel jejich nabídku, tak nevím jestli bych si nějak pomohl a navíc nehodlám řešit 50Kč měsíčně na úkor toho, že nevím co od nich můžu čekat, což u UPC (kdysi v dávnověku Kabel+) to vím naprosto přesně :)

Jinak pro upřesnění: k 23.1.2016 jsem měl službu Balíčková sleva Komfort 120+ (Internet 120+ / TV Komfort+) za 709Kč (bez pronájmu zařízení) a po tomto datu jsem byl převeden na Balíčková sleva Komfort 240+ (Internet 240+ / TV Horizon Komfort+) za 760Kč (bez pronájmu zařízení).

 

Balíček Internet 100+ s Horizon Komfort+ včetně služby My Prime a Horizon Go - 659 Kč

Balíček Internet 200+ s Horizon Komfort+ včetně služby My Prime a Horizon Go - 719 Kč

 

Stačí si udělat změnu na jeden z balíčků výše uvedených.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...