Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Doporučené příspěvky

Jestli ti tu zálohu někdy už nevrátili, postaví se k tomu standardně.

Pošli jim na mail (info@upc.cz) žádost o vrácení zálohy (ideálně ručně podepsané a naskenované v PDF, vč. informací o tobě, číslo smlouvy, číslo bankovního účtu a pod.), a oni ti jí po prověření vrátí.

 

Mě řekli, že mi zálohu ( 1.000,- Kč ještě z dob Karnevalu ) za modem vrátí až ukončím službu ( odejdu od UPC). Dříve NE.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Návštěvník peliculiar

>>> Tedy jsem pravděpodobně vázaný věrnostním portfoliem do konce října 2014.

Ty nevíš, co sis objednal ?
Vím - Balíček Kombi KLASIK 40+ za cenu 499,- Kč / měsíčně z ceníku s tím, že jsem argumentoval, že chci výhodnou cenu protože jsme nepřetržitými stálými zákazníky od února 2005.

 

Do doby než jsem si přečetl toto vlákno a našel zde odkaz na článek Za předčasné ukončení služby u UPC můžete zaplatit tisíce jsem žil v domění, že tato má argumentace vedla k tomu, že jsme se na tarifu a ceně s UPC domluvili. No, nejspíš jsem byl naivní ...

 

Jestli ti tu zálohu někdy už nevrátili, postaví se k tomu standardně.

Pošli jim na mail (info@upc.cz) žádost o vrácení zálohy (ideálně ručně podepsané a naskenované v PDF, vč. informací o tobě, číslo smlouvy, číslo bankovního účtu a pod.), a oni ti jí po prověření vrátí.

Mě řekli, že mi zálohu (1.000,- Kč ještě z dob Karnevalu) za modem vrátí až ukončím službu (odejdu od UPC). Dříve NE.
TV + internet máme také z dob Karnevalu a nevzpomínám si na nějakou zálohu ... :roll: Kdy jsi si od nich nechal zřídit služby?
Návštěvník zby

Taky jsem zaplatil Karnevalu 1000 Kč zálohu za modem. S UPC mi to sice trvalo pár emailů, ale nakonec jsme se dohodnuli a zálohu mi vrátili, když jsem měnil modem na vyšší rychlost. Ale moc se jim do toho nechtělo.

Návštěvník radoslavcz

 

Do doby než jsem si přečetl toto vlákno a našel zde odkaz na článek Za předčasné ukončení služby u UPC můžete zaplatit tisíce jsem žil v domění, že tato má argumentace vedla k tomu, že jsme se na tarifu a ceně s UPC domluvili. No, nejspíš jsem byl naivní ...

 

Mno, už jsem to sice psal jindy a jinde, ale budiž.

a) bylo by milejší platit plnou pálku s tím, že 11. a 12. měsíc by byl zdarma ? (co když budu chtít vypovědět smlouvu na konci 10. měsíce ?) Čecháček bude chtít určitě vrátit cenu za 2 měsíce.

b) ad. odkaz na článek ... kdo te tak nebetyčně hloupý, že ukončí smlouvu v 11. měsíci trvání 12 měsíčního závazku ? Ano, pak je rozdíl obrovský (11x 200 Kč = 2200 Kč, nikoliv 3600 Kč - nedoúčtovávají se "všechny" zaúčtované slevy, ale pouze věrnostní sleva).Není to ale tím, že by si UPC nárokovalo něco nemravného, ale tím, že daný klient je hloupý a chce porušit to, k čemu se zavázal. Setrvání o 1 měsíc déle stojí 859 Kč = dle Novinek.cz 3600-859= 2741 Kč > úspora za nedodržení závazku o jeden měsíc vs. pokračování tarifu o jeden měsíc.

Rozdíl v závěrečném vyúčtování je obrovský
Například pokud má zákazník tarif s měsíčním poplatkem 859 Kč, u UPC za předčasné ukončení smlouvy po 11 měsících zaplatí všechny zaúčtované slevy – 3600 Kč. Pokud by vracel jen pětinu, jak o tom hovoří zákon o smlouvách na dobu určitou, zaplatil by 172 Kč.

c) Na druhou stranu, co když budu stále stejný retard a u např. telefonního operátora ukončím 12 měsíční závazek hned po prvním měsíci? Prodělám víc než u UPC a ani nikdo neporuší zákon. (U UPC budu doplácet [budu-li brát poskytnutou slevu za zcela jasně vymezených podmínek jako paušál - což je samo o sobě nesmysl] uplatněnou slevu jen za ten 1 měsíc, dle zákona za 1/5 z 11 měsíců)

d) souhlasím-li s něčím, musím mít jasno s čím souhlasím, jinak si to nechám vysvětlit znovu, případně si to nechám zaslat mailem.

e) ano, jsme opravdu východoevropané (většina). Myšlení a uvažování oné většiny je vyspělé civilizaci sakra hodně vzdálené.

f) ano, nikdo z rádoby ublížených klientů nechce dodržovat ani základní podmínky, ale chce mít ze všeho jen výhody.

Doplacení poskytnutých slev je sice zdánlivě logické, ve skutečnosti ale čím později smlouvu zruším, tím menší ušlý zisk UPC má, přitom čím později je smlouva zrušena, tím je pokuta větší. Správné by bylo doplácet paušály za zbývající měsíce, jenže to je nově regulováno zákonem tak, že smí být požadováno max 20% zbývajících paušálů. Tento UPC věrnostní model platí poměrně krátce, byl zaveden v době, kdy už se vědělo, že regulace pokut vejde v platnost, takže je zcela evidentní, že UPC se tím snaží obcházet zákon. Taky se objevily zprávy, že se to nelíbí ani ČTÚ. To jen UPC si stále myslí, že je tu divoký východ a že si může dovolit cokoliv, ale lidi se nechávají strát na hlavu čím dál tím méně, čímž se naopak blížíme k západu.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Návštěvník bufalobil

Podepisuju v plném rozsahu :)

 

Například v případě internetu za těch 399 Kč a závazku na 1 rok by smlouva po 8 měsících byla nevypověditelná. 8 * 250 = 2000 versus 4 * 399 = 1596 Kč

Návštěvník peliculiar
a) ... Čecháček bude chtít určitě vrátit cenu za 2 měsíce.

b) ... Není to ale tím, že by si UPC nárokovalo něco nemravného, ale tím, že daný klient je hloupý a chce porušit to, k čemu se zavázal.

c) Na druhou stranu, co když budu stále stejný retard a u např. telefonního operátora ukončím 12 měsíční závazek hned po prvním měsíci? Prodělám víc než u UPC a ani nikdo neporuší zákon.

d) souhlasím-li s něčím, musím mít jasno s čím souhlasím, jinak si to nechám vysvětlit znovu, případně si to nechám zaslat mailem.

e) ano, jsme opravdu východoevropané (většina). Myšlení a uvažování oné většiny je vyspělé civilizaci sakra hodně vzdálené.

f) ano, nikdo z rádoby ublížených klientů nechce dodržovat ani základní podmínky, ale chce mít ze všeho jen výhody.

Doufal jsem že jsem to výše napsal jasně, takže ještě jednou - nemám v plánu odcházet a porušovat podmínky. Nicméně problém je, že nemám smlouvu kde by byl tento závazek jasně zmíněn - nedostal jsem ji v dopisu, emailu ani mi to nikdo neřekl do telefonu. Jak jsem napsal výše, domníval jsem se, že když jsem věrný zákazník UPC (a jejich předchůdce) bezmála 10 let, tak snad není tak nehorázné chtít stejně výhodné nebo výhodnější podmínky než mají noví klienti ...

 

Stále je mé smýšlení ublížené a necivilizované? Vzniklo z toho typicky čecháčkovské řešení - vlk se nažral (UPC mě má jistého na celé to roční období) a koza zústala celá (dostal jsem co jsem chtěl - jenže za podmínek, které mi nikdo v době sjednání nesdělil a já si jich nebyl vědom). :idea:

Stávající 30/1 za 312,- - poslání výpovědi poštou - po telefonu bez smlouvání 40/4 za 370,- s modemem na 2 roky... Škoda, že jsem si nekoupil tehdá ještě ten starej modem, ale u nich člověk nikdy neví, kdy co změní... Já jsem spokojen, jelikož tu stejně nemáme jinou možnost kvalitního internetu (Praha 10)...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...