Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
Takže celkově jsme ještě nějakou dvacku ušetřily.

Mně to nějak nevychází, respektive mi vychází, že zaplatíš o 8 Kč měsíčně víc. :wink: Díky dražšímu Superfilmu.

Odesláno

Katoda: Ale tak notak, nekaž mu radost :)

Odesláno
Takže celkově jsme ještě nějakou dvacku ušetřily.

Mně to nějak nevychází, respektive mi vychází, že zaplatíš o 8 Kč měsíčně víc. :wink: Díky dražšímu Superfilmu.

 

Máš pravdu znovu jsem se na to podíval a udělal jsem tam malou chybu a to u pronajmu Modemu,který není za 70kč,ale za 50kč.

Chybka se vloudí.

Odesláno

Nechci do toho rejpat, ale těch 70,- za modem bylo jak u stávajícího, tak u "nově".

Odesláno

Vždyt jo do dneška jsem platil za modem 70Kč a od dneška 50kč,pořád mi nabízela větší rychlost 40Mb za 250kč a já jí pořád opakoval že mi stačí 10MB.

Odesláno

Tak to jo když je s WIFI. Já platil za modem 50,- (bez wifi) a pak ho koupil. Doufám, že se po záruce nepodělá. :salut:

Odesláno
Tak já nakonec vypověděl všechny služby a jako nový zákazník mám net 40/4 za 279,- s tím, že modem mám svůj. Na 3 měsíce TV za 1,-, kterou pak zruším. Takže spokojenost.

 

Můžete mi prosím odepsat na koho jste novou smlouvu uzavíral ? ( znovu na sebe nebo někoho jiného ) ? Mně bylo řečeno, že když ji vypovím a následně znovu uzavřu, tak nový zákazník nebudu a ty nové ceny nedostanu.

 

No, po tom, co jsem vypověděl služby, tak k 31.5. mě odpojili a 1.6. jsem opět na své jméno vypsal tuto: http://www.dostupnyinternet.cz/lokalni- ... tAodD3oAiQ "objednávku", hned ten den mi volali s tím, že si mám vybrat termín, kdy se staví technik, aby si odnesl settopbox a telefon, který jsem jim měl vrátit a zároveň mi "zapojí" net s novou smlouvou. Přišel asi 5.6. a po celou tu dobu mi ještě jel net i bez smlouvy. :-) Ale musím říct, že operátorka mě chtěla ošulit a málem jsem měl net za 390,- s tím jejich modemem. Musel jsem se připomenot, že objednávka byla za jinou cenu, tj za těch 350,- s jejich modemem. Tak se mě pak ještě zeptala, odkud o této nabídce vlastně vím a když o ní teda vím, tak to mám za tuto nižší cenu.

Televizi ruším, protože na společné anténě, co máme v baráku, chytku cca 80 kanálů a stejně koukám max na 3 a z toho jejich telefonu jsem volal tak jednou za rok na jejich linku, kvůli slevě na další období.

Odesláno
.........., akorát bez pronájmu modemu, páč máš vlastní. Já dávám přednost pronájmu, v případě poruchy se nemusím o nic starat, akorát zavolám na KC nahlásim problém a UPC ať se stará. A že ho přeplatím (respektive jeho prodejní cenu)? To je mě fuk, ......

 

Já si původně chtěl modem s wifi taky pronajmout. Měl jsem ještě staříka bez wifi, ale za výměnu po mně chtěli skoro 700,- + pak pronájem 70,- měsíčne. Tak jsem si ho raději koupil.

Odesláno
Tak já nakonec vypověděl všechny služby a jako nový zákazník mám net 40/4 za 279,- s tím, že modem mám svůj. Na 3 měsíce TV za 1,-, kterou pak zruším. Takže spokojenost.

 

Můžete mi prosím odepsat na koho jste novou smlouvu uzavíral ? ( znovu na sebe nebo někoho jiného ) ? Mně bylo řečeno, že když ji vypovím a následně znovu uzavřu, tak nový zákazník nebudu a ty nové ceny nedostanu.

 

No, po tom, co jsem vypověděl služby, tak k 31.5. mě odpojili a 1.6. jsem opět na své jméno vypsal tuto: http://www.dostupnyinternet.cz/lokalni- ... tAodD3oAiQ "objednávku", hned ten den mi volali s tím, že si mám vybrat termín, kdy se staví technik, aby si odnesl settopbox a telefon, který jsem jim měl vrátit a zároveň mi "zapojí" net s novou smlouvou. Přišel asi 5.6. a po celou tu dobu mi ještě jel net i bez smlouvy. :-) Ale musím říct, že operátorka mě chtěla ošulit a málem jsem měl net za 390,- s tím jejich modemem. Musel jsem se připomenot, že objednávka byla za jinou cenu, tj za těch 350,- s jejich modemem. Tak se mě pak ještě zeptala, odkud o této nabídce vlastně vím a když o ní teda vím, tak to mám za tuto nižší cenu.

Televizi ruším, protože na společné anténě, co máme v baráku, chytku cca 80 kanálů a stejně koukám max na 3 a z toho jejich telefonu jsem volal tak jednou za rok na jejich linku, kvůli slevě na další období.

 

Kde to pobýváš? Naše firma se zabývá rekonstrukcemi a instalacemi STA a i když použijeme transmodulaci DVB-S/T (hlavně u SK programů, protože ne všude v OV je vyhovující vstupní signál jejich MPXů pro další zpracování), tak se při příjmu, zpracování a následném rozvodu nedostaneme na více jak cca. 70 tv programů (CZ + SK + Pl). U Pl MPXů je problém akorát s jejich muxem 1 na K55, který koliduje s vedlejším (silným - místním) K54 s našim ČT MPXem a pro jeho bezproblémový příjem je nutno používat KM buď ALCAD nebo Televés. A to mnoho BD a SVJ není ochotno akceptovat, protože v tomto MPXu zase nejsou super atraktívní stanice, takže se dostáváme na počet (zhruba) 60 digitálních tv programů.

Odesláno

Občas někdo v tom počítání kanálů zapomene odečíst ty souběžný z víc vysílačů, anebo HD vs. SD. Pak je z 80 programů rázem třetina, možná ani tolik ne :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community