Návštěvník Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 No nevím kdo si co dokáže vyhádat, ale pochybuji, že operátor(ka) na druhém konci drátu má pravomoc, (na základě mého příjemného hlasu) mi nějak snižovat cenu mimo platný ceník služeb. Slevu poskytnou novému zákazníkovi na určitou dobu, a po uplynutí této doby se už jede podle platného ceníku. Ten buď akceptuji nebo ne, ale to je tak jediné co s tím mohu udělat. Takže výroky "co si kdo vyhádá" mi připadají trochu zcestné a pochybuji že pracovník UPC se bude se mnou po telefonu handrkovat o ceně jak někde v Egyptě na tržnici. A myslím, že si nepomůžu ani výhružkami typu "jestli mi to nedáte o 300 levněji tak vypovím službu". Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88237 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Chyba na retenčním mohou dát slevy oproti standardním cenám víc jak 30%. Ale samozřejmě se snaží ti dát co nejmenší slevu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88238 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 No, možná to teď bude vypadat, že jsem zrovna vylezl z jeskyně, ale za těch x let co využívám služby UPC jsem se nesetkal s výrazem "retenční oddělení UPC" (ani na of.stránkách). To je jako nějaká odnož kde sedí komise a rozhoduje o tom komu dají nebo nedají slevu a v jaké výši? A na jakou linku musím volat? Můžete mě prosím poučit? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88239 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Návštěvník: Je to tým lidí, kteří se zabývají jenom retencemi. Dovolat se jim napřímo nedá. Oni volají zpět. Takže stačí vytočit klasickou UPC linku a požádat operátora, aby předal vzkaz do retenčního oddělení s požadavkem o zavolání. Retenční oddělení má dnes již skoro každá velká společnost poskytující služby. Je to běžný postup, že se o slevách a cenách svmlouvá a dohaduje. Buď se ty názory někde protnou a klapne to a nebo ne a jde se o dům dál. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88240 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Ale o tom je celé toto téma Z retenční (od slova retence) ti zavolají v okamžiku, když chceš dát výpověď. Bohatě stačí napsat na upc formulář na webových stránkách, že v baráku máš konkurenci a že ti nabízí ty a ty služby za nižší částku. Do 5 dnů se ti ozve žena, která se zeptá z jakého důvodu chceš odejít (tj přechod ke konkurenci) a co ti nabízí konkurence navíc oproti upc a rovnou ti dají slevu. Hlavní je být k nim milej a jako že ti to je u prdele, od koho budeš mít net a pak je s nima rozumná řeč. Když na ně agresivně naskočíš, tak se na tebe s největší pravděpodobnosti vykašlou a rovnou ti řeknou, kam máš poslat výpověď. A hlavně musíš mít argumenty a samozřejmě si nevymýšlet - např. já mám možnost mít jaronet 50/50 za 350,- (s tv nějakých 620 včetně hbo) a mě řekli, že to mi může nabídnout za stejný peníze 100/10 + komfort a já řekl že potřebuji větší upload a tak jsem skončil u 200/20+komfort+hbo za stejný love. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88241 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Návštěvník: Je to tým lidí, kteří se zabývají jenom retencemi. Dovolat se jim napřímo nedá. Oni volají zpět. Takže stačí vytočit klasickou UPC linku a požádat operátora, aby předal vzkaz do retenčního oddělení s požadavkem o zavolání. Retenční oddělení má dnes již skoro každá velká společnost poskytující služby. Je to běžný postup, že se o slevách a cenách svmlouvá a dohaduje. Buď se ty názory někde protnou a klapne to a nebo ne a jde se o dům dál. Ale v podstatě dá.Zavolal jsem přes Skype,požádal o přepojení na retenční a už jsme si povídali... Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88243 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Ale o tom je celé toto téma Z retenční (od slova retence) ti zavolají v okamžiku, když chceš dát výpověď. Bohatě stačí napsat na upc formulář na webových stránkách, že v baráku máš konkurenci a že ti nabízí ty a ty služby za nižší částku. Do 5 dnů se ti ozve žena, která se zeptá z jakého důvodu chceš odejít (tj přechod ke konkurenci) a co ti nabízí konkurence navíc oproti upc a rovnou ti dají slevu. Hlavní je být k nim milej a jako že ti to je u prdele, od koho budeš mít net a pak je s nima rozumná řeč. Když na ně agresivně naskočíš, tak se na tebe s největší pravděpodobnosti vykašlou a rovnou ti řeknou, kam máš poslat výpověď. A hlavně musíš mít argumenty a samozřejmě si nevymýšlet - např. já mám možnost mít jaronet 50/50 za 350,- (s tv nějakých 620 včetně hbo) a mě řekli, že to mi může nabídnout za stejný peníze 100/10 + komfort a já řekl že potřebuji větší upload a tak jsem skončil u 200/20+komfort+hbo za stejný love. Díky za vysvětlení, takže celý to je o podání výpovědi a pak blafovat co mi jako nabízí konkurence. V mém případě případě přichází do úvahy max. Poda. Ale když jsem procházel jejich nabídku, tak nevím jestli bych si nějak pomohl a navíc nehodlám řešit 50Kč měsíčně na úkor toho, že nevím co od nich můžu čekat, což u UPC (kdysi v dávnověku Kabel+) to vím naprosto přesně Jinak pro upřesnění: k 23.1.2016 jsem měl službu Balíčková sleva Komfort 120+ (Internet 120+ / TV Komfort+) za 709Kč (bez pronájmu zařízení) a po tomto datu jsem byl převeden na Balíčková sleva Komfort 240+ (Internet 240+ / TV Horizon Komfort+) za 760Kč (bez pronájmu zařízení). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88244 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 27. ledna 2016 Sdílet Odesláno 27. ledna 2016 Jestli ti nevadi, že ti do bytu povede LAN a ne koax, tak běž do pody, teda jestli to máš táhnutý optikou do baráku Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88246 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 28. ledna 2016 Sdílet Odesláno 28. ledna 2016 No, nic proti Podě, ale jak už jsem řekl, nevím jestli bych si nějak pomohl. Zase převrtávání zdí, tahání nového kabelu apod. Navíc ta jejich nabídka mi připadá taková zmatečná. Dohledávat různé balíčky, které obsahují programy HD jež jsou v dnešní době už standart, a pak se dostat na cenu UPC s poloviční rychlostí netu, děkuji nechci. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88253 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 28. ledna 2016 Sdílet Odesláno 28. ledna 2016 Ale o tom je celé toto téma Z retenční (od slova retence) ti zavolají v okamžiku, když chceš dát výpověď. Bohatě stačí napsat na upc formulář na webových stránkách, že v baráku máš konkurenci a že ti nabízí ty a ty služby za nižší částku. Do 5 dnů se ti ozve žena, která se zeptá z jakého důvodu chceš odejít (tj přechod ke konkurenci) a co ti nabízí konkurence navíc oproti upc a rovnou ti dají slevu. Hlavní je být k nim milej a jako že ti to je u prdele, od koho budeš mít net a pak je s nima rozumná řeč. Když na ně agresivně naskočíš, tak se na tebe s největší pravděpodobnosti vykašlou a rovnou ti řeknou, kam máš poslat výpověď. A hlavně musíš mít argumenty a samozřejmě si nevymýšlet - např. já mám možnost mít jaronet 50/50 za 350,- (s tv nějakých 620 včetně hbo) a mě řekli, že to mi může nabídnout za stejný peníze 100/10 + komfort a já řekl že potřebuji větší upload a tak jsem skončil u 200/20+komfort+hbo za stejný love. Díky za vysvětlení, takže celý to je o podání výpovědi a pak blafovat co mi jako nabízí konkurence. V mém případě případě přichází do úvahy max. Poda. Ale když jsem procházel jejich nabídku, tak nevím jestli bych si nějak pomohl a navíc nehodlám řešit 50Kč měsíčně na úkor toho, že nevím co od nich můžu čekat, což u UPC (kdysi v dávnověku Kabel+) to vím naprosto přesně Jinak pro upřesnění: k 23.1.2016 jsem měl službu Balíčková sleva Komfort 120+ (Internet 120+ / TV Komfort+) za 709Kč (bez pronájmu zařízení) a po tomto datu jsem byl převeden na Balíčková sleva Komfort 240+ (Internet 240+ / TV Horizon Komfort+) za 760Kč (bez pronájmu zařízení). Balíček Internet 100+ s Horizon Komfort+ včetně služby My Prime a Horizon Go - 659 Kč Balíček Internet 200+ s Horizon Komfort+ včetně služby My Prime a Horizon Go - 719 Kč Stačí si udělat změnu na jeden z balíčků výše uvedených. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4307-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-odd%C4%9Blen%C3%ADm/page/32/#findComment-88259 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.