Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Doporučené příspěvky

Taky bych preferoval aby ceník platil pro všechny a nejel přes to vlak, manýry arabského tržiště nemám rád. Ale prostě je fakt, že když podáte výpověď nebo se zmíníte, že máte lepší nabídku od konkurence, tak než aby o zákazníka úplně přišli, tak se ho pokusí zadržet (retence = zadržení) nabídkou slevy nebo vyšší nabídky za stejnou cenu i oproti ceníkové věrnostní nabídce, já teď mám Internet 200 za 400 Kč + 50 Kč za pronájem modemu, není to nic výjimečného, stačí si místo blbých komentářů toto vlákno přečíst.

 

Retence pro nového zákazníka je samozřejmě věcný nesmysl, novým zákazníkům se dávají akční náborové/akviziční slevy, ale teď zrovna žádná akce neběží.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany

A už je to tady zase. Magické slůvko "výpověď". Nevím jak se k tomu staví UPC, ale normální podnikatel když mu bude někdo vyhrožovat výpovědí pro dosažení např. vyššího platu, tak to nikdy nedopustí a řekne dotyčnému na rovinu ať jde protože nikdo není nenahraditelný. Takže přestaňte už kalit vodu protože takhle to vypadá, že každý kdo podá výpověď tak platí najednou místo 900 jen 500 apod.

ty nejsi návštěvník, ale vemeno :lol: co to řešíš? když seš milionář, tak klidně plať plnou palbu, někdo to zaplatit musí

já když měl před lety služby od upc, tak sem měl slevu 50% na televizi komplet, samostatně stála v tý době 1100 (ale zase nejrychlejší net stál o dost míň), takže měsíčně ušetřenejch 550 bylo fajn :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Tady se přidám do diskuze. Nejsem u UPC nijak dlouho, na začátku jsem měl nějaké slevy pro nové klienty a teď při změně tarifů jsem cíleně (podle informací tady z fóra) kontaktoval retenční oddělení, kde jsem řekl, jakou chci nabídku a za kolik (a vůbec jsem neargumentoval možností výpovědi, pouze jsem uvedl toto fórum). A dostal jsem to, co jsem chtěl.

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Vodafone Station, 2x CA modul
  • Brno
  • po 4 týdnech...

Tak jsem po dlouhé době řešil cenu internetu. První věc byl pronájem modemu. Vlastnil jsem starý Motorola ED2, za který jsem platil 50Kč měsíčně už nějaký ten pátek a běžel mi na něm internet 10/1Mbit - cena 289Kč - dohromady tedy 339 Kč (v Praze). Přes bazar jsem si sehnal odkoupený modem Cisco EPC 3208, který podporuje podle diskuzí 300Mbit což víc jsem ani nepotřeboval. V průběhu řešení výměny modemu jsem naspsal na UPC, ohledně výměny služby ve své smlouvě. Ozvali se mi ohledně jaké výměny a já jim nastínil, že mám zájem o vyšší rychlost ale za jinou cenu. Oni mi nabídli samozřejmě internetové ceny, které jsem odmítnul s tím, že mám lepší nabídku. Po pár minutách mi řekla, že můj požadavek předá k dalšímu řešení. Za dva dny zavolali z retečního oddělení s tím, z jakého důvodu chci odejít a jakou lepší nabídku jsem dostal. Nastínil jsem jim cenu a rychlost a následně mi nabídnul 100/10 za 330Kč bez modemu nebo 200/20 za 360Kč bez modemu. Vzal jsem 200/20 za 360Kč. Nabídka je platná až od 1.4, jelikož prý už mi běží nový měsíc. V tuhle chvíli stejně ještě nemám vyměněný modem za novější. Ještě budu muset párkrát zavolat na UPC, ohledně přenastavení nového modemu a přepsání na moji smlouvu ale základ už mám hotovej. Jenom jedna rada ohledně kupování modemu z druhé ruky. Zjistětet si od majitele MC MAC adresu nebo SN a zavolejte si na UPC, jestli je modem už odkoupen nebo stále v majetku UPC. A při odkupu poprosit prodávající o jeho variabilní symbol a příjmení. Pak už stačí jenom napsat na UPC ohledně přesunu modemu a napsat všechny potřebné informace. GL všem a nebojte se jich.

  • po měsících...
Návštěvník resi

Přidávám svou čerstvou zkušenost. Mamka platila za 100Mbit+Komfort+HBO včetně pronájmu přibližně 1060,-. Kontaktoval jsem klientskou podporu na skypu s tím, že se chci spojit s retenčním. Slečna chtěla znát důvod, tak jsem uvedl, že mám finančně výhodnější nabídku od konkurence, což byla pravda. Řekla mi, že předá požadavek a že se ozvou na mobil. Další den mi volal pán z retenčního a klasicky zjišťoval důvody, proč jsem je kontaktoval, jestli jsme nespokojeni se službama atd. Ve zkratce, uvedl jsem, že se službama spokojení jsme, ale že za téměř stejné služby můžem platit u konkurence o dost méně (Poda Tandem 100Mb/s + 80 kanalu+HBO za 640,-). Nejprve mi nabídnul 100Mbit+Klasik+HBO za 659,- včetně pronájmu. Požádal jsem ho ať zavolá příští den, s tím, že to promyslíme. Další den volal a řekl jsem mu, že bych rád zachoval původní televizní nabídku - komfort, na což mi řekl, že je to možné za 709 ,- včetně pronájmu, což jsem přijal. Tzn. finální akceptovaná nabídka 100/10Mbit+Komfort+HBO za 709 kč, včetně pronájmu. Teď se jdu seznámit s problematikou pronájmu modemu a STB, že bych zařízení pořídil z druhé ruky a zrušil pronájem, jen nevím jestli to teď půjde, když jsem čerstvě domluvil tu novou smlouvu :scratch:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...