Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Doporučené příspěvky

Návštěvník warman
Kolik a za kolik? Já měl posledních 4-5 let pokaždé slevu na rok 50%. Platil jsem 310 Kč i s modemem za 30/1. Kámoš na slevu kašlal a cáloval těch 570 Kč a někdy minulý měsíc mu velkoryse nabídli že mu zrychlí na 60/6 při stejné ceně akorát si musí zaplatit výměnu modemu za 400 Kč tak jim to odsouhlasil :)

Jo koukám že seš šalinář(bez urážky) takže asi měli citlivější pohled na věc. A nebo už je fakt seru :D

 

 

To bylo na mě? Mám klasický balíček 120/12 + tv za 689kč.

Návštěvník bufalobil

Tak mi dneska zapojil technik z a1m.cz internet. Objednal jsem 25/25 a chtěl jsem to nastavit na 40/10 Mb/s ale technik se mi vysmál ať to vůbec neřeším že to běhá rychleji. A opravdu celý den mi běhá net rychlostí 50/50 přes torenty stahuju 6-7 MB/s plus parádní ping za 250 kč super. Jsem rád že jsem se ke změně odhodlal. Stejně ale nechápu politiku UPC po 17 letech kdy jim každý měsíc platím bez jediného zádrhelu mě nechají odejít. Nabídnou mi slevu ale pouze s fixací na dva roky a ještě k tomu vymyslí prasárnu s věrnostní slevou. A když jim řeknu že ok za 370 Kč to beru ikdyž mám možnost koupit net rychlejší za 250 Kč ale s fixací pouze na rok tak mě odmítnou a dají mi cenu vyšší než novému zákazníkovi. Hlava mi to nebere. :?:

Návštěvník Já

Takže jsem to nakonec vyřešil takto, docílil jsem vlastně svého, akorát to stálo více usílí..

Služba KOMBI KOMFORT 120+ se na obchodním místě (v nákupním středisku) napsala na přítelkyni (takže nový zákazník,nová služba). Za 2 dny volala operátorka z UPC, že je vše v pořádku, potvrdila cenu 599 Kč měsíčně (bez pronájmu STB, jen pronájem modemu) a domluvila se s přítelkyní na instalaci služby. Akorát jsem se divil, že mě nikdo nevolal, že mě "odstřihnou"..

Je hnus, že se člověk takovým to způsobem doprošuje o cenu, která je běžná u nových zákazníků a už za toto chivání by si UPC zasloužilo, abych od nich odešel k PODĚ, jak jsem chtěl..Jediná věc, která mě nutila ještě smlouvat, bylo právě nedávné zveřejnění nových cen pro nové zákazníky a to, že mám koupené 2 CA moduly a PODA bohužel nenabízí možnost příjmu kabelovky právě přes modul,ale jen pouze jejich STB, což já jsem moc nechtěl mít k TV "heblo" navíc...KDybych si odkoupil modem, tak by cena spadla na 529 Kč...Toto už je slušná nabídka, akorát mě štve, že to prostě nedají hned...

Návštěvník peliculiar

@Já: No, jen abyste pak nějaký ten měsíc neplatili UPC oba naráz ... :-)

 

Se zaujetím jsem si přečetl toto vlákno. :idea: V podstatě z něj vyplývá jediné: "Zruš smlouvu, a oni ti nabídnou něco lepšího... To je normální postup."

 

Kdyby to někoho zajímalo, tak tady je má situace. >>> Tedy jsem pravděpodobně vázaný věrnostním portfoliem do konce října 2014. Můj tarif nyní nabízejí novým zákazníkům i za 469 Kč / měsíc včetně pronájmu zařízení. Modem, resp. CA modul vlastním, čili bych se teoreticky mohl dostat i pod cenu 369 Kč / měsíc. Z toho co jsem všude-možně četl je jedinou možností být neústupný a trvat na odchodu od UPC, což je to jediné co platí na UPC pro uplatnění (retenční) slevy.

 

Čistě pro jistotu - je i nějaký méně agresivní způsob jak něčeho podobného docílit? :?:

Návštěvník Já

Nejen trvat, Vy musíte dát výpověď anebo jako já přepsat smlouvu, jinak Vám tu cenu nedají. Oni údajně nemůžou i kdyby chtěli. Je to nelogické,ale je to tak..Kdysi Vám byli schopni dát lepší nabídku než novým zákazníkům ,když jste pohrozil odchodem, dnes když pohrozíte odchodem, tak Vás klidně pustí a nedají Vám ani tu nabídku, co dostanou noví..

no jak kdy ono se to u nich dost meni

driv po podani vypovedi pres kontaktni formulář ihned volali a nabídli retenční nabídku minimalne schodnou jako pro nove zakazniky

jeste vloni v září šlo vyjednat podminky pro nove zakazniky bez nutnosti vyhrozovat odchodem normalne na infolince stacilo znat co aktualne nabizeji

aktualne ted to zas vypada, ze jsou striktní a donutí zákazníka opravdu odejít anebo podmínkou pro retenci je úpis az na dva roky, což je dost dlouhá doba na to jak se podminky meni

 

to samé co se týká nespokojenosti s výpadkem programů ze skupiny Nova... driv se kompenzoval i daleko mensi problem napr. HBO na pul roku atd. nyni po pomerne masivnich protestech nabidli nejdriv Extra HD a posleze Nature Plus coz neni ani standardni balicek na měsíc (!), což teda jako adekvátní kompenzaci nepovazuji ani nahodou

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha
Návštěvník bufalobil

mě nedali nabídku pro nové klienty ani když už měli ode mne písemnou výpověď a opravdu mi člověk z retenčního doporučil nechat výpověď doběhnout .

Chci se jenom zeptat jestli někdo neřešil. V roce 2007 když jsem si internet objednal tak jsem UPC zaplatil zálohu 500 Kč za modem. Od té doby mi byl modem jednou vyměněn tuším někdy v roce 2011 ale záloha mi vrácena nebyla. Záverečné vyúčtování které mi poslali tuto částku neobsahuje. Budu to s nima řešit ale jsem zvědav jak se k tomu postaví

Návštěvník radoslavcz

Jestli ti tu zálohu někdy už nevrátili, postaví se k tomu standardně.

Pošli jim na mail (info@upc.cz) žádost o vrácení zálohy (ideálně ručně podepsané a naskenované v PDF, vč. informací o tobě, číslo smlouvy, číslo bankovního účtu a pod.), a oni ti jí po prověření vrátí.

Návštěvník Já

Tak to jsem zvědav jak dopadneš..Já ani nevím jestli jsem nějakou zálohu kdysi skládal, snad ne. A jestli jo,tak je to velmi chytré, protože lidi si prostě za tak dlouhou dobu vesměs nevzpomenou...

 

Jinak už jsem od včerejšího dne přepojen na "vyšší" nabídku...

 

V uvozovkách píšu proto, protože internet mi místo 120/12, jede 70-90/8-10. Tak jsem si vzpoměl včera na toho prvního týpka z retenčního oddělení, jak mi říkal, že u Pody bych měl agregovanou rychlost a že nikdy bych nedosáhl u nich na uváděnou rychlost, že jen u UPC budu mít stabilně tolik, kolik nabízejí..Tak mě to včera rozesmálo, jak jsem si na to vzpoměl :-)

 

Jinak samozřejmě to by nebylo UPC, aby bylo vše v pořádku, takže včera jsem se marně snažil naladit nové kanály a hlásilo mi to zakódovaný přístup na obou CA modulech(jeden v PC,druhý v TV)co mám. Nešel hned ani internet, po zavolání na infolinku vyřešeno posláním nějaké konfigurace, ale jen částečně..Funguje mi CA modul V PC,ale v TV naládím stále pouze jejich základní nabídku. Internet jede..

 

Hlavně, že operátorka, co mluvila s přítelkyní říkala, že den před změnou parametrů služeb, max. chvíli nepůjde TV. No asi na to zapoměli...Takže dneska další telefonát, že mám zablokovanou nabídku ještě u jednoho CA modulu. Na rychlost internetu mi předpokládám odpoví, že u nich je vše v pořádku...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...