Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den, mam takovy problem. Mam koupene vps a od vcerejska se mi na nej nejde pripojit, ale ostatnim kamosum to jde. A kdyz zkusim ping test, tak mi to pise, ze neodpovida a ze pak to napise 100% lost data. Nejde mi jen tohle vps, kdyz jsem jim psal proc, tak kontaktuji internetoveho provozovatele. Nevite v cem je problem? Popripade jak ho opravit?

Tohle mi napsali: It's likely a routing issue specific to your ISP. I would contact your ISP.

Odesláno

Problém může být kdekoli na trase.. místo pingu zkus tracert

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community