Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

smazáno problém opraven

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Jen obecně. Úroveň signálu velmi dobrá, SNR by mělo být vyšší, optimálně okolo -40 dB. Nicméně problém bude asi jinde. Doporučuju tyto údaje občas zaznamenat a dlouhodobě sledovat (v řádu měsíců a roků).

Odesláno
Mě se to stalo asi dvakrát, že mi nějaká nahrávka nešla smazat. Ale třeba jen jedna, ostaní mazat šly bez problémů. Abych se ji zbavil, musel jsem do nastavení a tam dát smazat celý obsah disku.

No, to je ten for, ze me neslo ani smazat cely disk....Tak nevim, treba novy fw

Odesláno

Dnes ráno jsem zjistil, že mi nefunguje internet, jak pevná, tak Wi-Fi, a při pátrání, zda je chyba u mne či nějaký výpadek UPC jsem zjistil, že během noci se cihlička sama zapla a vesele si zeleně svítí. Když jsem zapnul TV, tak na obravce ale svítil nápis Error 101 "Váš STB HD DVR Mediabox není připojen k síti, překontolujte kabely a pokud problém přetrvává kontaktujte Zákaznické centrum". Kabely jsem překontroloval, vše v pořádku, problém přetrvával. Zkusil jsem tedy klasiku, úplně STB odpojit od el. sítě a znova zapnout. Naštěstí vše naběhlo a zdá se, že funguje jak má. Nicméně standardní chování tohle asi nebude a tohle samovolné zapínání z pohotovostní stavu mě docela děsí.

 

Update: Tak nefunguje to tak, jak má. Modem se zdá být out. Jede velmi pomalu cca 15/0,05 místo 240/20 a i tak neustále výpadky. Nepomohl ani jeho reset.

Odesláno

Teď jsem přišel do obýváku, a přesně jak píšeš- zelený oko a nahrává. Večer jsem ji určite vypínal. Teď zapnu TV a Čekejte prosím už asi 4 minuty. Říkám si, že by ta aktualizace? A pak čtu tvůj příspěvek. Internet mi funguje. Za chvíli mi dojde trpělivost a vypínám vzadu...

 

Edit: Vypnul jsem, po restartu vše v normálu....

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno
Dnes ráno jsem zjistil, že mi nefunguje internet, jak pevná, tak Wi-Fi, a při pátrání, zda je chyba u mne či nějaký výpadek UPC jsem zjistil, že během noci se cihlička sama zapla a vesele si zeleně svítí. Když jsem zapnul TV, tak na obravce ale svítil nápis Error 101 "Váš STB HD DVR Mediabox není připojen k síti, překontolujte kabely a pokud problém přetrvává kontaktujte Zákaznické centrum". Kabely jsem překontroloval, vše v pořádku, problém přetrvával. Zkusil jsem tedy klasiku, úplně STB odpojit od el. sítě a znova zapnout. Naštěstí vše naběhlo a zdá se, že funguje jak má. Nicméně standardní chování tohle asi nebude a tohle samovolné zapínání z pohotovostní stavu mě docela děsí.

 

Update: Tak nefunguje to tak, jak má. Modem se zdá být out. Jede velmi pomalu cca 15/0,05 místo 240/20 a i tak neustále výpadky. Nepomohl ani jeho reset.

to samé se mě stalo v pátek ,také internet místo 240/12 měl jenom 10/10 .Po 5 hodinách se to samo vrátilo na 240/12.

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Mě se tohle stalo z pátku na sobotu, po restartu vše OK, TV i internet.

Každopádně žádná aktualizace se nenatáhla... :)

Odesláno

Zařízení si samo hledá přes noc aktualizace a natahuje si pravidelně některá data.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

No problém byl asi v tom, že když si ta data hledalo, popř. chtělo stáhnout, tak se zrovná asi děly v síti nějaké "neplechy" jejichž důsledkem bylo, že zařízení se zaplo z pohotovostního do plného režimu, hodilo error hlášku, že nemá připojení a navíc se ještě kouslo (nereagovalo na ovladač). Po restartu sice naběhlo, ale protože "neplechy" v síti pokračovaly ještě celé nedělní odpoledne, tak nebylo jasné, kde je problém, zda v zařízení či v síti samotné. Odpoledne ale už vše bylo OK, takže šlo asi opravdu o nějaké výpadky v síti.

Odesláno

U mně se to stává rovněž, ráno se probudím a box běží. A pak jsou problémy s vypnutím a opětovným zapnutím.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community