Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Se vším jsou nějaké problémy. A když se podíváte na to, kolik stojí balíček internetu s televizí oproti samostatné službě internetu, zjistíte, že Vás poté Skylink bude stát dost peněz navíc. Navíc jak zde bylo zmíněno, ten signál je dost ovlivněn počasím ;)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84862
Sdílet na ostatní stránky

Známý má Skylink a tvrdí, že mu to šlape. I za silného deště má pokles síly signálu cca o 10%, ale jede bez jakéhokoliv výpadku a to už několik let. Prý to záleží hlavně na tom jak dobře je seřízená parabola.

 

A ani s tou cenou to nevidím zas tak špatně. Počítal jsme kolik by to vyšlo oproti tomu co platím UPC nyní a varianta Internet UPC + Skyling Flexi 7 kde jsou základní české programy zadara a jen se k nim libovolně volí 7 dalších z nabídky přičemž se to průběžně dá měnit tak to vychází dokonce levněji.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84865
Sdílet na ostatní stránky

U UPC jen zruším TV a přejdu na levnější balík Internetu. Servisní ani registrační poplatek tam nebude. Cena za balík Skyling je za cca 270 Kč měsíčně, a to včetně servisního poplatku. Pokud se to objedná na dva roky dopředu pak poskytuje SkyLink veškeré vybavení pro příjem tj. kartu a přijímač se satelitem v hodnotě cca 7000 Kč za symbolickou cenu 1Kč.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84878
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Thorn

Já jsem přesvědčen, že tyhle problémy jsou způsobené tím, že UPC průběžně neinformuje koncové zákazníky o postupu prací na opravách firmware a o připravovaných updatech. Takhle tady vzniká obrovské informační vakuum, které má za následek mnoho spekulací a dává podnět k negativním reakcím. Několikrát jsem UPC navrhl změnu, ale potkal jsem se jen s nezájmem. Jediné co vím, že vývoj firmware se děje v Holandsku a české UPC zadává podněty na opravu přes nějaký ticket systém, takže si dokážete představit tu prioritizaci pro CZ....

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84880
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník omicron
... Jednak UPC už nově CA moduly nenabízí a navíc i s tím jsou různé problémy jak jsem četl v jiném vlákně...
UPC sice CAM již neprodává (oni je vlastně nikdy neprodávali, prodávala je LICA), ale jinak mlžíš, CAM moduly lze od nich pronajmout (byť je to od nich sviňárna), a žádné "problémy" s nimi nejsou, sám jsem to v tom vlákně uváděl.

Pokud někdo problémy má, obvykle s tím CAM nemají nic společného!

Tak tady nešiř bludy...

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84881
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Budulman

Oba dva CA moduly, které mám a zatím jsem si je nechal, jsem taky kupoval přímo v LICA a ti mi je poslali společně s UPC CI kartou napárovanou na CA modul a nikdy jsem problém neměl... Pokud se vyskytnou u tohodle řešení problémy, může za ně na 99% konkrétní televize a ne CA modul.

Bohužel LICA momentálně nemá žádné CA moduly skladem, takže otázka, jestli se neprojevuje v nedostupnosti tlak právě na nucení přechodu na platformu Horizon.

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84882
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Budulman
Já jsem přesvědčen, že tyhle problémy jsou způsobené tím, že UPC průběžně neinformuje koncové zákazníky o postupu prací na opravách firmware a o připravovaných updatech. Takhle tady vzniká obrovské informační vakuum, které má za následek mnoho spekulací a dává podnět k negativním reakcím. Několikrát jsem UPC navrhl změnu, ale potkal jsem se jen s nezájmem. Jediné co vím, že vývoj firmware se děje v Holandsku a české UPC zadává podněty na opravu přes nějaký ticket systém, takže si dokážete představit tu prioritizaci pro CZ....

Ticketovací systém a dodavatel řešení v jiné zemi je dnes docela standard ve firmách jako UPC (tam kde pracuju je to taky už asi 8 let), takže si docela dobře dokážu představit jak to probíhá...

 

K té prioritizaci, každá takováhle firma funguje na SLA, což definuje smluvní časy mezi "klientem" a "dodavatelem", za jak dlouho musí být buď problém (Incident), nebo změna (Change) vyřešený, takže pokud to mají dobře nastavené, je úplně jedno, jestli přijde požadavek z ČR, Maďarska, nebo přímo Holandska.

U změn potom už je to jen o tom, co je technicky možné a co ne, popřípadě kolik taková změna může stát (ano, i tady bude všechno o penězích, každý zásah do stávajícího řešení většinou stojí peníze) a navíc bude určitě podléhat schválení buď managementem, nebo někým, kdo je zodpovědný za technickou implementaci... Dál to určitě bude vázáno na nějakou "dlouhodobou strategii" s tím konkrétním řešením.

A všechno to je na sto procent zabaleno do toho, kolik lidí konkrétní funkcionalitu požaduje, aby se jim vyplatila udělat a zákazník zůstal spokojený. Pochybuju, že když se ozve jediný člověk, bude technik na straně UPC v ČR ihned zadávat ticket na změnu... budou mít pravděpodobně nastavený nějaký treshold, aby se to dostalo dál...

 

Berte to co jsem napsal s jistým odstupem, jen to roubuju na to, jaké mám zkušenosti od nás, když řeším nějakou systémovou změnu, s tím jak by to mohlo fungovat v UPC, ale podle mě to nebude o moc jiné.

 

A informovanost jak píše Thorn.... oooobrovský problém, tady se musí UPC ještě hooodně učit, jak pracovat se zákazníky a pochopit, že komunikovat je základ.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84883
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem se také setkal u jiné nejmenované tuzemské filiálky firmy jejíž mateřská společnost je v Holandsku a z Holandska vzdáleně dělají i konfiguraci síťových prvků jako jsou firemní routery. Ukazuje se však, že v zahraničních firmách jsou mnohdy větší matláci než u nás, ale když jsou z Holandska tak jsou nedotknutelní a svatí i když mají neskutečné problémy a každou chvíli jim něco nefunguje jak by mělo, ale to přece není podstatné, že jo. :salut:

 

Nedávno se tam dodávalo zařízení, které využívá vzdálený přístup po síti a za více než měsíc holandští ajťáci oné nejmenované firmy nedokázali nakonfigurovat jeden router. Ne, že by neměli čas. Opakovaně to zkoušeli a dosud se jim to jaksi slušně řečeno "nepodařilo" a tak namísto toho, aby uznali, že to prostě neumí a pustili k tomu někoho kdo to opravdu umí, tak raději znemožnili vzdálený přístup a omezili funkčnost dodaného zařízení. Tomu se říká Holandská produktivita. :cheers:

 

Takže jestli SW pro HD DVR Mediabox píšou v Holandsku a jsou to podobní odborníci jako u oné jiné nejmenované Holandské firmy tak už se ničemu nedivím a naopak můžeme hovořit spíš o obrovském štěstí, že to není ještě daleko horší než to je. Podstatné přece není to jak velký je to "shit", ale to, že je to z Holandska. 8)

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84918
Sdílet na ostatní stránky

Já nepochopím českou povahu,že sice remcá,ale k žádný větší rebélii nedojde.Kdyby dalo 5000 naráz výpověd,rychle by byla aktualizace,ale takhle,proč,oni ví,že jen remcáme a nic si nedovolíme.Pořád píšete,jak to v jiných zemích funguje,nj oni tam,ale kromě většího trhu,mají suveréní spotřebitele,co hned dají nejevo nespokojenost a ně šedý český myšky co sice remcají,ale skutek utek.kolik z Vás co tu remcá na foru to už vrátilo,nikdo tak vidíte co si stěžujete.

Všechno je to pořád jenom o tom "kdyby"... "pak by" - jenže myslet si, že to takhle zafunguje, je dost naivní. Nezafunguje. Na to je UPC moc velká firma.

 

Zkrachovali i větší firmy,když si lidi postavili hlavu a nekupovali,nepoužívali atd.Ale co chtít od národa,kde vládnou zloději,jíme odpad a jediný na co se vzmůžem je vymyslet vtip a nadávat na foru.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4335-hd-dvr-mediabox/page/107/#findComment-84939
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...