Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nejsi sám kdo má custom ROM, i já. Ale je to bezproblému. A opravdu tohle aplikaci potřebuješ? Já by jsem radši z zůstal u Rom, která mě vyhovuje a pro telefon je podle mě nejlepší. Než se trápit s jedinou nefunkční aplikací od "UPC" Prostě nejsem člověk, který by si přál sledovat nějaký film /pořad na telefonu.

Odesláno
Nejsi sám kdo má custom ROM, i já. Ale je to bezproblému. A opravdu tohle aplikaci potřebuješ? Já by jsem radši z zůstal u Rom, která mě vyhovuje a pro telefon je podle mě nejlepší. Než se trápit s jedinou nefunkční aplikací od "UPC" Prostě nejsem člověk, který by si přál sledovat nějaký film /pořad na telefonu.

Tak já rozhodně měnit ROM kvůli téhle appce nehodlám [emoji1] jen jsem chtěl vědět jestli to náhodou není nějaká rozšířenější známá chyba. Takže díky za info! ;-)

 

Sent using Tapatalk

Odesláno

Tak po nějakých několika dnech používání píši zkušenosti s novým PVR Mediaboxem a měli by s tím softwarově určitě něco udělat.

 

1) nejčastější problém videotéka MyPrime - filmy často nejde spustit, všechny filmy se většinou po několika sekundách seknou, až z toho spadne komplet box, jediné, co prozatím vždy pomohlo je vypnutí a zapnutí tlačítkem na zadní straně přístroje. Všimnul jsem si, že filmy nejdou povětšinou pustit vždy potom, když je box nějakou dobu v provozu, pak právě pomůže ono tlačítko, ale přece nebudu před každým filmem vypínat a zapínat box??

 

2) už se mi stalo, že se box sám od sebe zapíná, nejčastěji v noci, jakoby se sám resetoval, když pustím obrazovku, je tam několik hodin hláška "čekejte, prosím", pomůže opět až tlačítko.

 

3) další celkem častá softwarová chyba - při přepínání programů má občas nějaký náhodný kanál černou obrazovku (zvuk funguje), toto se spraví vždy samo, tak při třetím přepnutí na tento program.

Odesláno

2) ani 3) se u mě neprojevuje.

1) nemohu využívat, krucis já to platím, z důvodu neschopnosti UPC nastavit správnou znakovou sadu u teletextu / titulků.

 

asi budu muset opět volat do toho ústavu a dožadovat se výrazného snížení plateb za nefunkční služby a přístroj. A mělo by to asi udělat více lidí, protože jak vidno, s opraným update nespěchají......

Odesláno

1) Videotéku MyPrime využívám často a zatím bez chyb. Vše v pohodě, bez záseků.

2) Nestalo se mě. Pouze druhý den po zprovoznění cihličky jsem si brzy ráno všiml, že kolem čtvrté hodiny (pro rejpaly: měl jsem ranní šichtu a musím brzy vstávat) se kontrolka asi na 2 minuty rozsvítila zeleně (TV spala dál) a v cihličce to ševelilo. Po dvou minutách se kontrolka opět rozsvítila oranžově a ševelení přestalo. Domnívám se, že asi nějaký software z centrály - nevím. Každopádně TV nic nezaznamenala a spinkala. Další dny, kdy jsem vstával na ranní šichtu (není to pravidelné), jsem nic kolem čtvrté ranní hodiny nezpozoroval.

3) Vše u mě funguje bez chyb. Nikdy se mě nestalo

Můj názor, který nemusí být správný, je ten, že nemáš stoprocentně v pořádku kabeláž.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
1) nemohu využívat, krucis já to platím, z důvodu neschopnosti UPC nastavit správnou znakovou sadu u teletextu / titulků.

 

Z podpory jsem obdržel mail:

-- chyba už je opravena, fix bude vydán v jednom z následujících release SW

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

To je univerzální odpověď, žádný termín, takže to může být klidně až na podzim [ANGRY FACE]

Odesláno

stb horizon nebrat totalni sracka upc at si to strci do prdele a vsichni at prejdou k O2. Jenom vsichni lzou jak vsechno opravi a h***o. Mam s tim problemy kazdej den a ty rady co dostavam od specialistu z upc(v uvozovkach) jsou totalne k smichu a k nicemu. Stejne to tady ani nikdo krome nasranejch uzivatelu necte. Kdyz sem jim rek at se taky podivaj obcas na forum na co si tam lidi stezujou tak pomalu ani nevi ze nejaky forum maj.

Odesláno

Toto není oficiální fórum spol. UPC. Není proč by o něm měl někdo vědět.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
stb horizon nebrat totalni sracka upc at si to strci do prdele a vsichni at prejdou k O2. Jenom vsichni lzou jak vsechno opravi a h***o. Mam s tim problemy kazdej den a ty rady co dostavam od specialistu z upc(v uvozovkach) jsou totalne k smichu a k nicemu. Stejne to tady ani nikdo krome nasranejch uzivatelu necte. Kdyz sem jim rek at se taky podivaj obcas na forum na co si tam lidi stezujou tak pomalu ani nevi ze nejaky forum maj.

 

I kdybych byl nasranej jak bejk, tak O2 by pro mě rozhodně nebyla volba. Takže až budeš vyřizovat smlouvu na pobočce O2, tak je tam nech ode mě pozdravovat :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community