Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pánové na čem vám funguje vzdálené nahrávání. Říkal jsem si, že ho rozběhám, mám malý i velký mediabox. Měl jsem za to, že to jde na malém, ale nahrávky mám na velkém tzn na cihle. Jsem v testovacím programu. Což je za mě další super fičurka. Už se těším na zpětné shlédnutí.

Odesláno

Co má být otázka? Vzdáleně jde nahrávat z Horizonu, z webu nebo aplikace.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Ano krásně jsi popsal funkci, to vím. Ale doteď jsem měl za to, že to jde jen na malém boxu. Možná jsem jen zaspal a nyní objevil Ameriku.

Takže otázka je jestli to nahrává běžně i na cihle?

Odesláno
  • Autor

Ano nahrava to bezne i na cihle,pouzivam a jsem spokojen

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem
Odesláno

To mi uteklo Díky, měl jsem za to že jen na prckovi.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Po roce plne spokojenosti se mujHorizon Mediabox prestalkamaradit sTV Samsung UE6100. Pro sledovani TV nutno stale restart mediaboxu po zapnuti TV, nepomohla zmena portu, zpet na tovarni nastaveni TV, aktualizace TV.

Dle techniku UPC je problem v TV. Co s tim?

Odesláno

Není chyba v elektřině?

[sMILING FACE WITH SMILING EYES]

Jak může být chyba v TV.........

 

Ale já se v tom nevyznám....

Odesláno

Dělala mi to taky cihla docela často s tv Panasonic, nic jsem neřešil, jen neustále restartoval cihlu. Pak to přestalo, když jsem vstoupil do testovacího programu, ne hned, ale nevím kvůli čemu jsem musel udělat velký reset, je to nějak držet + a zapínací tlačítko a zapnou hlavním vypínačem. Pak jsem ho měl ve stavu vybalení z krabice, nešli ani předplacené stanice, musel jsem volat infolinku, poslali mi znovu aktualizace a předplatné, od té doby nemusím restartovat. Zkus ho shodit do toho továrního nastavení, postup si tady pro jistotu ještě najdi, nevím ho na 100%. Pak volej na infolinku, že chceš aktualizaci, že se ti cihla zresetovala do výchozího stavu, neříkej o problému s tv, to vždy hodí na ni, tak to maj v pokynech. Jo přijdeš o všechny nahrávky a start trvá opravdu dlouho.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdravím, chci se přidat do diskuze ohledně Horizon HD. Mám ho zhruba pul roku a je to pomalé, seká se to atd.. Ale nejvíce co mě štve, je to, že když se dívám na Primu HD tak je zvuk opožděný oproti obrazu ale když dám vysílání primy bez hd tak to nedělá. Vysílání Novy je na tom lépe, nejde to ani poznat, zvuk je celkem synchronizovaný s obrazem ale jakmile zapnu AV receiver který mám připojený k tv přes Optiku tak ten zvuk byl na nově HD opožděný. Ale na nově bez hd to nedělá.. :?

Zkoušel jsem tu "cihlu" připojit přes jiné HDMi do TV ale zase to dělalo to, že některé programy byly jakoby trošku zrychlené, nepřirozené pohyby lidí atd... Tak nevím co si mám o tom myslet....Díky za jakoukoli radu. :diky

Odesláno

Dobrý den, aktualizace HD DVR Mediaboxu je plánována na příští rok.David - UPC Facebook tým

 

 

[

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community