Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

 

Jinak nastavení vypínaní cihly opravdu funguje, jak píše Marek-26. Po 2min. od vypnutí "spadne" cihla do spánku s červeným tlačítkem. Z aktivního režimu trvá probuzení 25 sekund. Z eko režimu také, ale v něm nejde už ani modem :)

 

Při nahrávání samozřejmě svítí stále oranžově.

 

Mě teda cihla nezmění stav ani přes noc. Žádné nahrávání zatím nastavené nemám, k modemu není připojeno žádné zařízení ani přes WiFi anj kabelem.

 

Uvítal bych, aby modem pořád nejel a cihla nebyla pořád vzhůru. Nevíte kde to nastavit? Nejsem tester.

 

Díky

Odesláno

V tom je ten problém :) Nastavit to lze v novém testovacím SW. Musíš počkat na jeho uvolnění.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

 

Mě teda cihla nezmění stav ani přes noc. Žádné nahrávání zatím nastavené nemám, k modemu není připojeno žádné zařízení ani přes WiFi anj kabelem.

 

Uvítal bych, aby modem pořád nejel a cihla nebyla pořád vzhůru. Nevíte kde to nastavit? Nejsem tester.

 

Díky

Jestli nechcete aby nešel modem ani StB, tak ho vypněte z elektriky :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Po dnešní malé aktualizaci musím říct že šla rychlost zase nahoru sice bych řekl že nevychytaly chyby (fantasy pořád znamená seknutí...) ale zrychlení je znát hlavně přepínání kanálů a mnohem rychlejší reakce. :thumleft:

Odesláno

To je zajímavé, protože v současném návodu mají:

 

ČERVENÁ IKONA NAPÁJENÍ

Standardní úsporný režim (zapnete 2× stisknutím tlačítka Power/BOX)

 

Ale už neuvádí, jak cihlu do tohoto stavu dostat. Schválně napíšu na podporu.

 

Jinak cihlu vypínám kolébkovým vypínačem na zadní straně, je to o něco elegantnější řešení než vytahovat pořád ze zdi. Vážně nepotřebuji aby cihla byla v provozu 24hodin denně.

Odesláno

Jak píšu, tato funkce je pouze v testovací verzi SW. V návodu to je už přes rok a půl, ale v dosavadní stabilní verzi tato funkce chyběla.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Již od včera mi nejdou mazat nahrané pořady. Někdo stejný problém? Jen hláška o probíhajícím mazání, a kontrole později, ale pořad se nesmaže.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno
Již od včera mi nejdou mazat nahrané pořady. Někdo stejný problém? Jen hláška o probíhajícím mazání, a kontrole později, ale pořad se nesmaže.

I po restartu? Vypadá to na nějaký problém s hdd...

 

Sent from mTalk

Odesláno

V testovacím fw mazání bez problémů.

Odesláno

poslední dobou mě zlobí Kaon KCF-SA700 starý 4 roky .Vždycky zhruba po 2 dnech po 30 minutách od zapnutí napíše není podmínění přístup .Musím vytáhnout kartu a znova zastrčit. Pak to funguje celý den bez problém. Zjišťoval tu cihlu .

 

 

Dobrý den,

 

bohužel testování zpětného shlédnutí na HD DVR Mediaboxu již bylo spuštěno a není možné se dodatečně na něj přihlásit. V případě, že bychom tedy vyměnili box, nebylo by možné využívat funkci zpětného shlédnutí.

 

S poděkováním a přáním hezkého dne

 

Specialista technické podpory UPC

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community