Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj,

 

Jenom se chci zeptat.. Mám cihlu doma pár týdnů a občas se stane, že když běží víc jak den, tak je obraz hodně fialový a nejde zvuk.. pomůže klasika ve formě vypnout/zapnout... to mě až tak netrápí.. Ale co mě opravdu trápí, že kdykoli pustím něco z myprime, tak film běží cca minutu a pak se zasekne. Doporučený hard reset pomohl, po pár dnech to dělá zas. Stává se to někomu z vás?

Odesláno

Ani jedno by se určitě stávat nemělo :)

Odesláno

5704e6204df4ef1ce5b6a64dca9852bde0b359d9.png

Vzhlad s funkcnostou idu ruka v ruke :thumbdown:

Odesláno

Ahoj

nainstalovala jsem si Horizon

je možné se vrátit k předchozímu nastavení ?

Odesláno

Píšete k jinému STB ale přesto, nejde se vrátit k původnímu FW STB Kaon

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Tááák...

Stáhnula se mi verze softwaru 0.10.306 a po restartu zařízení se nainstalovala, ale verze prostředí 1.3.31 se zatím neaktualizovala, k tomu dojde pravděpodobně v noci.

 

Prozatím subjektivně poooodstatně rychlejší odezva celého prostředí :thumleft: , malinko blbne zobrazení názvu právě vysílaného programu, je špatně umístěné v grafice ve chvíli, kdy zobrazím menu...

Jsem vyloženě zvědavý na zítra, kdy snad dojde bez problémů i k updatu prostředí a hurá do testování :)

Odesláno

Tak koukám, dnes v 16:00 se mi též aktualizovala cihla, UI 1.2.22.0, SW 0.10.252. V noci na zítra by měla proběhnout aktualizace, kterou avizovali.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

JirkaV píše : "..... pokud si tedy jen nevymýšlíte .......").

V těchto diskuzích mockrát sám využívám rady jiných a nevím,proč bych naoplátku si já měl něco vymýšlet.A mám opravdu tu cihlu.

To firmware sdělím dodatečně(nemám teď volný přístup k cihle).Vše je tak,jak jsem uvedl. To co popisujete Vy se mi děje v takovéto situaci: pustím si nějaký nahraný záznam a po chvilce bych chtěl jiný. Ten stávající musím nejprve řádně ukončit,t.j.dole tlačítko STOP, (nestačí použít tlačitko návratu,pauzy a pod),jinak další přehrávání se bude pořád vypínat! Nevím,zda je to ten Váš případ,ale snad to pomůže.

Píšete:"Zadám tedy znovu pin kód a přehrávání začne znovu od začátku ..".

Zkuste před tím dát to STOP a pak to znova pusťe (PIN atd).

Odesláno

Na prvni pohled v novem prostredi nevidim zadne zmeny. Oblibene porad nejdou

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

Určitě se ti updatovalo oboje?

Mě se zatím grafické rozhraní neaktualizovalo... Jen verze softwaru, jak píšu kousek vejš...

Mám tam pořád verzi 1.2.22, přičemž v emailu od UPC píšou, že má být 1.3.31

Uvidím odpoledne, třeba to ještě proběhne a když ne, napíšu do UPC na ten email pro testování.

 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community