Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jsem zcela nevý účastník a nevím jak se dávají příspěvky či zakládá nové téma...poraďte někdo prosím...

Odesláno

Divím se jak je možné, že si zde nikdo nestěžuje na kvalitu příjmu obrazu přes HD DVR MEDIABOX??? Včera mi jej dali a je to strašný...vrátil jsem se o 10 let zpět!!!

Odesláno

Nemám tenhle problém, u mě je obraz naprosto v pořádku, můžu porovnávat s CA ve stejné televizi a obraz je stejný (Plazma LG 50" Full HD).

Odesláno
  hlavoun8 napsal:
Divím se jak je možné, že si zde nikdo nestěžuje na kvalitu příjmu obrazu přes HD DVR MEDIABOX??? Včera mi jej dali a je to strašný...vrátil jsem se o 10 let zpět!!!

 

tak se laskavě podívej do nastavení HDMI .Mě když ho instalovat technik tak nenastavil na 1080I ale nechal tam automaticky a když se zapnul tak měl jenom nějakých 720.Je lepší to udělat ručně nastavení .

Odesláno

hlavoun8 > Než založíte nové téma, tak nejdřív prohledejte fórum jestli váš problém nebyl vyřešen už jinde. Ať nevznikají duplicity.

 

Většina majitelů cihly už rezignovala na snahu něco změnit. Napsáno toho bylo hodně, opraveno nebylo skoro nic. Horizon FW přišel do ČR ve stavu jakéhosi alfa testu a věci se mění velmi pomalu. Je zbytečné se rozčilovat.

Odesláno

jsi hodný, že mě takto instruuješ se základním nastavením ale to mám dávno za sebou. Vše je nastavené jak být má a obraz je v HD jako obyčejný a ten obyčejný na ten se nedá vůbec dívat...rozmazané neostré atd...vůbec to nechápu. Než došlo k výměně, měl jsem obraz jako fotka!!! Teď babo raď...

Toť reakce na "návštěvníka"

Odesláno
  Budulman napsal:
Nemám tenhle problém, u mě je obraz naprosto v pořádku, můžu porovnávat s CA ve stejné televizi a obraz je stejný (Plazma LG 50" Full HD).

 

Nevím, nerozumím nechápu....je to opravdu hnus...musí to být snad jen tím STB?! I když jsem tam zkoušel dát ten druhý-DH MEDIABOX a to bylo to samé...jsem z toho vážně v....

Odesláno
  cojoiner napsal:
hlavoun8 > Než založíte nové téma, tak nejdřív prohledejte fórum jestli váš problém nebyl vyřešen už jinde. Ať nevznikají duplicity.

 

Většina majitelů cihly už rezignovala na snahu něco změnit. Napsáno toho bylo hodně, opraveno nebylo skoro nic. Horizon FW přišel do ČR ve stavu jakéhosi alfa testu a věci se mění velmi pomalu. Je zbytečné se rozčilovat.

NO dobře a když bylo už napsáno hodně.....řešil někdo kvalitu??? Je to vážně hnus, nedá se na to dívat..

Odesláno

Zkoušel jsi jiný HDMi kabel?

Odesláno

mám lepší než mi nabízeli....s pozlacenými koncovkami...:-( nemuže mít vliv...říkám, že jen vyměnil STB a vše bylo v hajz-lu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community