Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Dobrý den,

mám dva dotazy týkající se nového rozhraní DVR Mediaboxu.

1) Jak podrobné jsou informace o pořadu v EPG? Existuje možnost zobrazení podrobnějších informací o pořadu, jak to umožňovalo staré rozhraní?

2) Dá se nastavit nahrávání „ručně“, ne jenom z EPG?

 

 

1. Po najetí na pořad v EPG je zobrazen vysílací čas, doba pořadu, žánr a dva řádky popisu pořadu. Když zmáčkneš info tlačítko, zobrazí se v případě seriálu sezona a epizoda.

 

2. Nelze.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno
Přeji všem hezký večer.

Dnes jsem objevil velmi nepříjemnou vlastnost zpětného přehrávání na mobilních zařízeních a to: TENTO KANÁL NEPOVOLUJE PŘETÁČENÍ REPLAY VIDEÍ . Tím pro mne veškerá výhoda zpětného přehrávání ztrácí smysl, jelikož si nepřetočím ani reklamy ani části, která jsem např. shlédl dříve a nyní bych rád dokoukal konec. Takže děkujeme velice týmu UPC za snahu a z nekonečného čekání na upgrade na DVR mediaboxu, ale pokud tomu takto má být i do budoucna, tak si to strčte do prdele.

 

Zdravím, a co to bylo za kanál?

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Bylo to na Nove porad Tvoje tvar ma znamy hlas

Odesláno

Zvláštní, nikdy jsem se s tím nesetkal, a teď otestoval a vše funkční. Jak u již proběhlého pořadu, tak právě vysílaného.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Před několika měsíci se mi tohle občas stalo na Androidu, ale byla to obvykle dočasná chyba na straně UPC.

Odesláno

Jj bylo to na mobilu s Androidem. Omlouvam se za vyraz v mem predchozim prispevku. Nicmene mne to vytocilo. Pokud to byla chyba tak to bedu. Pokud by to melo byt systemove tak bych se musel ptat k cemu zpetne prehravani je?

Odesláno

No, ale - zas bych chápal, že se to nemusí líbit komerčním stanicím. Přeci jen z reklam žijí....

Odesláno

No to je sice pravda ale vsak oni si poradí viz. reklamni odkryvani rohu behem vysilani

Odesláno

Nemluvě o tom, že člověk tu reklamu nechtěně navnímá i když to přeskakuje... :-(

Odesláno

Pánové, prosím, pokud se tento problém týká mobilních zařízení, přesuňte svou diskuzi na toto téma do příslušného vlákna, např. do "Horizon Go". Tady je to vyčleněo především pro zařízení HD DVR Mediabox (cihla) a tam, jak se zdá, tento problém není.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community