Odesláno 8. června 2017 7 let Ano, můžete připojit další zařízení. Jen v něm vypněte routovací funkci. http://cz.tp-link.com/faq-417.html Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 15. června 2017 7 let ,.....který byl připojen na původní vámi dodávaný router. .... Omlouvám se, ale router jsem nikomu nedodával, to bude asi omyl... To je fakt takový problém rozlišit "podporu poskytovatele" a "fórum fanoušků/ zákazníků"???
Odesláno 15. června 2017 7 let Tim routerem zrejme byl myslen kabelovy modem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 20. července 2017 7 let Zdravím. Jsem v testování cihly (HD MediaBoxu), včera opět bez přeplatného, řešeno s UPC, prý zavolají za hodinu, ještě nevolali. Prosím neřešil někdo stejný problém ? Děkuji a Pěkný den. Andy PB
Odesláno 20. července 2017 7 let Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co? Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Odesláno 20. července 2017 7 let před 51 minutami, Ivo Mašek napsal: Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co? Asi jestli to ještě uživatelé zvládají. Jinak ještě UPC bojuje například s hlasitostí u zpětného přehrávaní, nefunkčností zpětného přehrávání na první pokus. Andy
Odesláno 20. července 2017 7 let Opět Error 1001. Už po několikáté. Dva dny bez internetu,TV i telefonu.Řešeno s infolinkou UPC - nevyřešeno. Restarty "cihly"... nepomohlo Restarty modemové části (reset tlačítko na zadní části "cihly!) .. nepomohlo Po zoufalých pokusech pomohlo toto: Odpojit kabel do "cihly" (datový - ne napájecí ) Provést restart do továrního nastavení - držet všechny tři tlačítka na přední straně boxu - a zapnout kolíbkou na zadní straně. Počkat cca 2-3 min (dýl jsem to nevydržel čekat...) a připojit datový kabel - bez vypínání boxu!!! A naskočilo to. Třeba to někomu pomůže.. v739
Odesláno 21. července 2017 7 let před 17 hodinami, andy napsal: Zdravím. Pokud někdo ztratí na cihle předplatné, stačí nechat cihlu zapnutou na placeném programu (třeba Nova) asi 1 hod, naskočí. Včera konečně na podpoře UPC "kvalitní" člověk. Při problémech s zpětným přehráváním provést reset modemu, to vyzkouším dnes večer. Pěkný den. Andy
Odesláno 29. července 2017 7 let Zdravím, jsem čerstvým majitelem "cihly", výměnou za starý Kaon KFC - B4003HCO, který si v poslední době žil svým vlastním životem - kdykoliv se sám bez varování vypínal, zasekával se, samočinně se rušilo naprogramované nahrávání, nebo se nahrála jen půlka pořadu... prostě, došla mi trpělivost. Po instalaci cihly technikem se zdálo být vše OK, až po jeho odchodu jsem zjistil, že se nejde připojit na internet. Desítky mnoha přenastavení, resetů modemu, ani továrního nastavení nepomohlo, dokonce ani zoufalý pokus s výměnou kabelu. Nakonec se po dvou dnech vše vyřešilo telefonickým rozhovorem s technikem, který prohlásil: " No jo, pane, to Vám ani jít nemůže, když tam máte aktivovaný ještě starý externí modem... " Takže bingo! Najednou to naskočilo a se zdá vše v pohodě. Ale proč vlastně píšu. Nepřišel jsem na způsob, jak si jednotlivé pořady v průvodci seřadit podle svého - třeba i v oblíbených. Ty se zdají jedinou možností jak oddělit funkční programy od nefunkčních, ale bohužel se řadí podle svého. Poradí někdo? Předem díky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.