Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
,

.....který byl připojen na původní vámi dodávaný router. ....

Omlouvám se, ale router jsem nikomu nedodával, to bude asi omyl...

 

To je fakt takový problém rozlišit "podporu poskytovatele" a "fórum fanoušků/ zákazníků"???

Odesláno

Tim routerem zrejme byl myslen kabelovy modem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím.

Jsem v testování cihly (HD MediaBoxu), včera opět bez přeplatného, řešeno s UPC, prý zavolají za hodinu, ještě nevolali.

Prosím neřešil někdo stejný problém ?

Děkuji a Pěkný den. 

Andy PB

Odesláno

Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
před 51 minutami, Ivo Mašek napsal:

Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co?

Asi jestli to ještě uživatelé zvládají.

Jinak ještě UPC bojuje například s hlasitostí u zpětného přehrávaní, nefunkčností zpětného přehrávání na první pokus.

Andy

Odesláno

Opět Error 1001. Už po několikáté. Dva dny bez internetu,TV i telefonu.Řešeno s infolinkou UPC - nevyřešeno.

Restarty "cihly"... nepomohlo

Restarty modemové části (reset tlačítko na zadní části "cihly!) .. nepomohlo

Po zoufalých pokusech pomohlo toto:

Odpojit kabel do "cihly" (datový - ne napájecí :) )

Provést restart do továrního nastavení - držet všechny tři tlačítka na přední straně boxu - a zapnout kolíbkou na zadní straně.

Počkat cca 2-3 min (dýl jsem to nevydržel čekat...) a připojit datový kabel - bez vypínání boxu!!!

A naskočilo to.

Třeba to někomu pomůže..

v739


 

Odesláno
před 17 hodinami, andy napsal:

Zdravím.

Pokud někdo ztratí na cihle předplatné, stačí nechat cihlu zapnutou na placeném programu (třeba Nova) asi 1 hod, naskočí.

Včera konečně na podpoře UPC "kvalitní" člověk.

Při problémech s zpětným přehráváním provést reset modemu, to vyzkouším dnes večer.

Pěkný den.

Andy

 

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdravím,

jsem čerstvým majitelem "cihly", výměnou za starý Kaon KFC - B4003HCO, který si v poslední době žil svým vlastním životem - kdykoliv se sám bez varování vypínal, zasekával se, samočinně se rušilo naprogramované nahrávání, nebo se nahrála jen půlka pořadu... prostě, došla mi trpělivost.

Po instalaci cihly technikem se zdálo být vše OK, až po jeho odchodu jsem zjistil, že se nejde připojit na internet. Desítky mnoha přenastavení, resetů modemu, ani továrního nastavení nepomohlo, dokonce ani zoufalý pokus s výměnou kabelu. Nakonec  se po dvou dnech vše vyřešilo telefonickým rozhovorem s technikem, který prohlásil: " No jo, pane, to Vám ani jít nemůže, když tam máte aktivovaný ještě starý externí modem... "  Takže bingo! Najednou to naskočilo a se zdá vše v pohodě. 

Ale proč vlastně píšu.  Nepřišel jsem na způsob, jak si jednotlivé pořady v průvodci seřadit podle svého - třeba i v oblíbených. Ty se zdají jedinou možností jak oddělit funkční programy od nefunkčních, ale bohužel se řadí podle svého. Poradí někdo?

Předem díky 

Odesláno

Řazení bohužel nejde a jediná možnost jsou oblíbené

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community