Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Díky za info, i když mě pravda moc nepotěšilo :( U takového "supermoderního" přístroje bych docela očekával, že tak primitivní, a docela zásadní věc jako je řazení programů (které je mimochodem běžné u daleko starších bazmeků), zvládne bez problémů. Holt, ani ta cihla není dokonalá, i když jí UPC téměř nasadilo svatozář...  

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dobry den. Zpetne prehravani mi vypadava tak, ze uz me to nebavi. Obvykle je nedostupne.

Mam rychle spousteni, ale sluzba je dostupna jen na chvili po restartu Kaonu - a to desne dlouho trva. Meli byste doporuceni, co zkusit? 

 

Diky

Odesláno

Doporučuji zkusit jiné vlákno, tohle není věnované Kaonu. 

Odesláno

Zdravím Vás, mám dotaz, dneska jsem si chtěla pustit film z My Prime a koukám že to chce předplatné tak zkusím další a další a je to všude, tak se chci zeptat jestli to máte i ostatní nebo jestli byla nějaká změna?  Děkuji Vám.

Odesláno

Klid, vydržte připojená, za chvíli to naběhne.

Odesláno

No, nevím, není nějaký větší problém? Já nemám cihlu, ale Kaon, a nejde mi přehrát nic ze zpětného zhlédnutí,  vše hlásí chybu, ale bez obvyklého číselného kódu, prostě jen CHYBA...  Na technickou podporu nemá žádný smysl ani psát ani volat, tam dávají jen jednu radu, tovární nastavení STB. Nic jiného neznají.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Chtěl jsem upravit svůj příspěvek, ale koukám, že ta možnost zmizela. To je nějaké nové "vylepšení"? V kombinaci s nemožností zobrazit si náhled psaného příspěvku je to smrtící kombinace...

No nic, napíšu sem, co jsem chtěl přidat: Po restartu STB se situace ještě zhoršila, píše mi to podobně jako sarmen10, že se musím přihlásit k odběru zpětného zhlédnutí.  Přitom jej denně  používám už přes rok, nejdřív na PC a poslední asi 3 měsíce i na tomto STB. Takže mi najednou asi zrušili přístup? Pokud bych se ale znovu přihlásil, znamenalo by to, že si stejně včerejší programy nepřehraju, protože mi ZZ bude fungovat až od okamžiku přihlášení.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Tak chování fóra je ještě zajímavější: ten druhý příspěvek editovat můžu, u něj vidím volbu "Upravit", ale když to udělám, něco připíšu a odešlu to, tváří se to, jako kdybych původní příspěvek vymazal a nechal text prázdný! Naštěstí tomu tak není a při otevření nového okna s tímto vláknem vidím původní příspěvek nedotčený. Ale stejně to znamená, že příspěvek není možné upravit.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Tak pořád nic, jen "PŘEDPLATIT", zkoušela jsem volat na UPC a hned na začátku hlas. systém hlásí, že mají nějakou chybu a usilovně pracujou na odstranění, hlavně že máme UPC!!!

Tak jsem zkusila on-line podporu a je to pravda, nějaká chyba.

Upraveno uživatelem sarmen10

Odesláno
před 2 hodinami, sarmen10 napsal:

Tak pořád nic, jen "PŘEDPLATIT", zkoušela jsem volat na UPC a hned na začátku hlas. systém hlásí, že mají nějakou chybu a usilovně pracujou na odstranění, hlavně že máme UPC!!!

Tak jsem zkusila on-line podporu a je to pravda, nějaká chyba.

Pokud někdo ztratí na cihle předplatné, stačí nechat cihlu zapnutou na placeném programu (třeba Nova) asi 1 hod, naskočí.

andy

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community