Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jsem jineho nazoru (a kupecke pocty taky)... Moje disky drzi hezkych par let (nektere myslim uz i vic jak 10...), takze se ten pronajem zatracene NEvyplati.

Odesláno
před 3 hodinami, Evzen napsal:

Ja nejak nechapu tuhle cast... (vim, ze je to v tuto chvili uz plac nad rozlitym mlekem, ale presto...)
Co je probuh za problem proste zajit do kramu, koupit jakykoliv novy disk a zase ho vymenit?!?!

Prostě nikde ten disk není zadarmo a Kaon s každým diskem nespolupracuje.

Odesláno
Jsem jineho nazoru (a kupecke pocty taky)... Moje disky drzi hezkych par let (nektere myslim uz i vic jak 10...), takze se ten pronajem zatracene NEvyplati.
Ono je třeba brát v potaz i ty další výhody, které ten disk nabízí ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ahoj, jsme vašimi novými zákazníky. Včera jsme zapojili včetně internetu i televizi. Některé  tv kanály nejdou a je u nich napsáno ze si je musíme objednat a to i u základních kako nova a prima. Jde nam vlastně jen ČT a Očko. Technik říkal že to je normální a že se to do zitra spraví. Dnes je problém ale stejný. Upozorňuji že vše je zapojené. Co s tím? Dále mi nejde se přihlásit na adresu 192.168.0.1 abych si změnil heslo u wifi. Děkuji 

Upraveno uživatelem Vlada

Odesláno

Dobré ráno,

jaký jste dostal modem?
Píšete včera, to byla neděle. Takže jste zapojoval po delší době? Jestliže ano, už tam nebude předplatné. To chce zavolat na UPC ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
10 minutes ago, Marek-26 napsal:

Dobré ráno,

jaký jste dostal modem?
Píšete včera, to byla neděle. Takže jste zapojoval po delší době? Jestliže ano, už tam nebude předplatné. To chce zavolat na UPC ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
 

Službu nám technik zapojoval v úterý, ale včera jsme se do bytu teprve přestěhovali, tak jsme settopbox zapojili do zásuvky. Máme HD DVR Mediabox. To mi fakt můžou takhle zrušit předplatné? Zavolám tam hned po 8hod teda. 

Odesláno

Chci se přidat a potvrdit příspěvky, které  hodnotí negativně zpětné přehrávání. Neustále zasekávání obrazu i zvuku, mnohdy se to dostane do fáze, kdy pomůže pouze vytržení ze "zdi" a restart celé cihly. Nepamatuji se, kdy bych si zpětně přehrávaný pořad prohlédnul bez rozčilování nad vydařenou technikou. Proto si radši pořad nahraju na disk a pak se podívám. Takže celé zpětné přehrávání je mi celkem k ničemu.

Odesláno

Dá se v HD DVR Mediaboxu seřadit pořadí tv kanálů dle sebe?

Odesláno

Lze si vytvořit skupinu oblíbených, řadí se to dle toho, v jakém pořadí tam kanály přidáte.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ahoj,už asi 3 dny mi jede internet rychlostí stahování asi 3 mb/s  ,cihlu jsem restartoval a žádná změna,co dalšího bych mohl udělat?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community