Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zkontrolovat kabel, zkusit dotáhnout či dotlačit.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Marek díky moc,a stačilo tak málo :-)

Odesláno

Ano, pokud jde o zpětné přehrávání, stává se to - vypadne zvuk, začne se zasekávat apod. Velmi často se mi to stává při zpětném přehrávání tehdy, když zapnu Pauzu na ovladači a po chvíli opět zapnu přehrávání... v 99,9% případů do minuty vypadne zvuk :(. 

Co mě ale dlouhodobě trápí nejvíc, to jsou TITULKY!! Nikdy jsem se nedozvěděla, jestli s tím někdo od UPC konkrétně něco dělá, zda pracují na tom, aby byla chyba opravena. Na "cihle" prostě od začátku nefungují korektně titulky  jak by měly, když chci sledovat pořad v angličtině a pustit si k tomu anglické titulky nebo ve francouzštině a pustit k tomu fr. titulky, tak to zkrátka umí jen můj starý set-top.-box u druhé televize :(. Dotaz asi na UPC: takhle ty titulky na cihle nefungují i v ostatních zemích? Nebo v ostatních zemích už používají technicky vyspělejší (??) mediaboxy, které i titulky zvládnou bez problémů?

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • HD DVR Mediabox, modem (odkoupený)
  • Praha
Odesláno
před 8 hodinami, Marek-26 napsal:

Lze si vytvořit skupinu oblíbených, řadí se to dle toho, v jakém pořadí tam kanály přidáte.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
 

Díky za tip. Ale kdyz to zkouším tak se pořady řadí dle čísla, čili mi to problém nevyřeší. 

Odesláno
Před hodinou, Vlada napsal:

Díky za tip. Ale kdyz to zkouším tak se pořady řadí dle čísla, čili mi to problém nevyřeší. 

Ne, řazení programů podle toho, jak byste chtěl vy, na "cihle" bohužel nejde :(. Zpočátku (první cca 2-3 měsíce) mi to strašně vadilo, ale dá se na to zvyknout...

 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • HD DVR Mediabox, modem (odkoupený)
  • Praha
Odesláno
před 17 hodinami, marmira napsal:

Co mě ale dlouhodobě trápí nejvíc, to jsou TITULKY!! Nikdy jsem se nedozvěděla, jestli s tím někdo od UPC konkrétně něco dělá, zda pracují na tom, aby byla chyba opravena. 

 

Bohužel, titulky jsou problém u cihly od počátku. Nějakou dobu se UPC tvářilo, že se na problému pracuje a bude odstraněn v nějaké další aktualizaci, ale posledních pár měsíců už jen dělají mrtvého brouka a mlčí.

Odesláno
V 30. 10. 2017 at 10:30, Michal63 napsal:

Chci se přidat a potvrdit příspěvky, které  hodnotí negativně zpětné přehrávání. Neustále zasekávání obrazu i zvuku, mnohdy se to dostane do fáze, kdy pomůže pouze vytržení ze "zdi" a restart celé cihly. Nepamatuji se, kdy bych si zpětně přehrávaný pořad prohlédnul bez rozčilování nad vydařenou technikou. Proto si radši pořad nahraju na disk a pak se podívám. Takže celé zpětné přehrávání je mi celkem k ničemu.

Dobrý den, připojuju se k vašim slovům. Chování "cihly" u mě je přesně takové jak popisujete, reakce technické podpory je "restartujte, na tvrdo". Obávám se, že ani výměna zařizení nepomůže. Sleduje toto forum někdo kompetentní z UPC a může se k tomu vyjádřit? Služba Zpětné shlédnutí na HD DVR Mediaboxu je dosti nespolehlivá. Děkuji.

PS: a nefunkčnost titulků jak popisuje jiná zákaznice zde výše mně přijde jak z jiného světa....jak po roce odkládání spuštění této služby může být výsledek tento polotovar?

 

Odesláno

Rád bych věděl, co je míněno termínem "zpětné shlédnutí, nebo zpětné přehrávání". Zásadně to totiž ovlivní mé rozhodování, zda vyměnit svůj dosavadní Kaon za cihlu. Hlavním důvodem je pro mne totiž možnost nahrávání pořadů, které momentálně nemohu sledovat. Jestliže ale nahrané nemohu normálně přehrát, ztrácí jakákoliv možnost nahrávání smysl. 

Odesláno

Nahrané lze sledovat normálně. Zpětné shlédnutí je že si můžeš pustit 7 dnů zpět nenahrané pořady.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Chtěl jsem se ptát, jestli by pořízení si "CIHLY" pomohlo se zpětným přehráváním, ale jak jsem si tak přečetl 2 stránky, tak to moc nevypadá.

Nebo máte někdo zkušenosti, že se vám to sekalo každý den (večer ještě více) s těmi jinými STB, ale s cihlou se to zlepšilo?

Už jsem podal výpověď, ale došla mi nabídka, to právě zkusit s cihlou, tak se musím přiznat, že jsem i přes počáteční jasné stanovisko odejít, zase trošku na vážkách.

Díky za případný reakce.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community